Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies menetti totaalisesti hermonsa. Mitä mieltä?

Vierailija
15.06.2020 |

Eli mieheni menetti tänään aamulla hermonsa aivan totaalisesti pikkuveljeensä, jonka piti tuoda meiltä lainaamansa pyörä kuudeksi, että minä pääsen sillä töihin aamu seitsemäksi.
Itseäni ei olisi haitanut mennä bussilla, ja sanoinkin sekä miehelleni että tämän nuoremmalle veljelle, että on täysin ok jos pyörä tuodaan vasta tänään päivällä sitten kun veli sen kerkeää tuoda.
Mieheni kuitenkin raivostui veljensä käytökseen ja piti tätä ylimiemisenä ja laiskana. Veli oli luvanut tuoda pyörän sunnuntai-illaksi, mutta ei tuonut. Näin ollen mieheni jousti siitä, että pyörän voisi tuoda myös maanantaina ennen töihini lähtöä.
No nyt tämä veli sitten ilmoittikin että jos sopisi niin tuo silloin minun vuoroni päätyttyä sen meille.
Minä sanoin edelleen että sopii, mutta miehelleni tämä oli se viimeinen pisara ja nyt on aivan tolaltaan.

Ymmärrän sen että periaatteen miehenä/ihmisenä tuo venkoilu ärsyttää kumppaniani, mutta silti mielestäni tilanne kärjistyi aikalailla yli. Kuitenkin suhteellisen pienestä asiasta puhutaan. Miehelleni tuli kuitenkin olo, että hänen veljensä valehteli hänelle ja minun olisi pitänyt pitää pintani.

Mitä mieltä olette? Kuka tässä toimii ns. Huonosti?:D

Ja iältämme olemme 23 (minä) 26 (mieheni) ja 20 (pikkuveli)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tuota pikkuveljeäkin voi kait laiskaksi / ylimieliseksikin kutsua, jos on jo luvanut ja kerta toisensa perään muuttaa suunnitelmiaan.

Kuitenkin jos sinä sitä pyörää tarvitsit eikä miehesi itse, niin aikamoisen haloon hän asiasta nostaa.

Mutta hei! Ainakin pitää puoliasi

Vierailija
2/21 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua tuollainen vitkuttelu ottaisi kaaliin. Jos kerran sovitaan asioita ja sitten aina vain siirretään.. ja vielä toisten ihmisten tavaroista kyse. Jos lainaa, palauttaa silloin kun on sovittu. Huonoa käytöstä ainakin. Tosin nuorikin on veli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että miehesi ehkä hieman ylireagoi.

Vierailija
4/21 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, eikö saisi hermostua tuollaisesta? Miten tuossa mielestäsi olisi pitänyt toimia? Ja toisaalta: mitä väliä?

Vierailija
5/21 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tätä nykymeininkiä luvataan mutta ei pidetä lupausta. Ymmärrän kyl sun miestä

Vierailija
6/21 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuossa on taustalla muutakin venkoilua ja nyt vaan kamelin selkä katkes.

Vierailija
7/21 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pikkuveli käyttäydyi vääriin. Jos lainaa, pitää palauttaa sovittuna aikana. Laiskuudesta ja mukavuudenhalusta kiinni. Ja se, että tiesi että toisella pitää päästä töihin sillä fillarilla. Eli ei ole vääriin suuttua, en sit tiedä miten paljon miehesi oikein ylireagoi, mutta silti

Vierailija
8/21 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuveli on tarinan pikkuveli isolla Pllä

Vierailija
9/21 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja kyllä mieheni on siis näistä kahdesta se joka toimii useimmiten organisoidusti ja pitää kyllä sanansa. Ehkä tuollainen vastuuton käytös vain meni hänellä yli. Ja varsinkin kun ei ole kerrasta kyse.

Ap

Vierailija
10/21 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana näitä laiskoja ja ylimielisiä on aivan tupaten pullollaan. Menisivät töihin ja eĺäisivät ihmisiksi.

Vierailija
11/21 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on luultavasti katsellut pikkuveljensä touhuja koko ikänsä, että ymmärrettävää, jos pinna palaa lopullisesti jonain päivänä.

Vierailija
12/21 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lmao, ootte kaikki urpoja idiootti-skidejä leikkimässä kotia. XD 

Vierailija
13/21 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että ette lainaa hänelle enää mitään

Vierailija
14/21 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki ottavat asian näin vakavasti?

Ihan kuin ei olisi joustavuutta ollenkaan asioiden suhteen. Haloo ihmiset.

Vierailija
15/21 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitätön asia, josta jauhaminen on vam.maisten touhua.

Vierailija
16/21 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan nuoret ovat pilalle hemmoteltuja laiskimuksia.

Vierailija
17/21 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiluttaisin pikkuveljen kunnolla. Viis tuomiosta.

Vierailija
18/21 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi halusi että pikkuveli pitää luvatun asian eli tuo pyörän sunnuntaina. Sinä menit vesittämään sen lupailemalla että voi palauttaa maanantaina. Mullakin menisi hermo, varsinkin jos tuo luvatun asian pettäminen on ollut jo ennestään pikkuveljen tavallinen ongelma.

Vierailija
19/21 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en lainaisi venkoilijalle jatkossa mitään, jos viitsisin mitään muutakaan sopia. Tuollaisesta jatkuvaa joustamista vaativasta säätelystä ei voi rakentaa kovin toimivia järjestelyjä ja kulttuuri kukoistaakin sattumalta muuttotappioalueilla ja huonommin pärjäävien väestönryhmien keskuudessa. Siitä yksinkertaisesta syystä, että kun yksi ei pidä sopimuksestaan kiinni tai pihistää, se heijastuu koko muun organisaation toimintaan ja mitä useampi näin tekee, organisaatio ei lopulta etene ollenkaan.

Mitä raivostumiseen tulee, ihan oikeutettua. Jos olisin miehesi, vetäisin rajat myös sinulle, joka suorastaan tuet veljen venkulointia. Ilmeisesti ei kuitenkaan uskalla suuttua sinulle, vaan purkaa kaiken nyt veljeensä.

Vierailija
20/21 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi halusi että pikkuveli pitää luvatun asian eli tuo pyörän sunnuntaina. Sinä menit vesittämään sen lupailemalla että voi palauttaa maanantaina. Mullakin menisi hermo, varsinkin jos tuo luvatun asian pettäminen on ollut jo ennestään pikkuveljen tavallinen ongelma.

Ja joo, venkuloinnin lisäksi "kävelit hänen ylitseen".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi