Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies menetti totaalisesti hermonsa. Mitä mieltä?

Vierailija
15.06.2020 |

Eli mieheni menetti tänään aamulla hermonsa aivan totaalisesti pikkuveljeensä, jonka piti tuoda meiltä lainaamansa pyörä kuudeksi, että minä pääsen sillä töihin aamu seitsemäksi.
Itseäni ei olisi haitanut mennä bussilla, ja sanoinkin sekä miehelleni että tämän nuoremmalle veljelle, että on täysin ok jos pyörä tuodaan vasta tänään päivällä sitten kun veli sen kerkeää tuoda.
Mieheni kuitenkin raivostui veljensä käytökseen ja piti tätä ylimiemisenä ja laiskana. Veli oli luvanut tuoda pyörän sunnuntai-illaksi, mutta ei tuonut. Näin ollen mieheni jousti siitä, että pyörän voisi tuoda myös maanantaina ennen töihini lähtöä.
No nyt tämä veli sitten ilmoittikin että jos sopisi niin tuo silloin minun vuoroni päätyttyä sen meille.
Minä sanoin edelleen että sopii, mutta miehelleni tämä oli se viimeinen pisara ja nyt on aivan tolaltaan.

Ymmärrän sen että periaatteen miehenä/ihmisenä tuo venkoilu ärsyttää kumppaniani, mutta silti mielestäni tilanne kärjistyi aikalailla yli. Kuitenkin suhteellisen pienestä asiasta puhutaan. Miehelleni tuli kuitenkin olo, että hänen veljensä valehteli hänelle ja minun olisi pitänyt pitää pintani.

Mitä mieltä olette? Kuka tässä toimii ns. Huonosti?:D

Ja iältämme olemme 23 (minä) 26 (mieheni) ja 20 (pikkuveli)

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on luultavasti katsellut pikkuveljensä touhuja koko ikänsä, että ymmärrettävää, jos pinna palaa lopullisesti jonain päivänä.

Just noin se menee. Pikkuveli on lainannut muutamia elokuvia, pikkutavaroita ja jonkin verran rahaa. Yhden niistä elokuvista on palauttanut. Kaikki loput se on kadottanut. Yhdessä muutossa otti vain kassillisen vaatteita mukaan ja jätti loput kun saahan niitä uusia tavaroita.

Mä olen ollut todella kärsivällinen ja vuosia auttanut sitä moneen kertaan. Lopulta meni hermot ja käskin sen painua pummimaan joltakin muulta. Koitti taas lainata rahaa niin sanoin että maksa ensin entisiä vippejä. Kehtasi vielä tulkuttaa että olenko mä niin pikkumainen että muistelen vanhoja velkoja. Siinä oli hyvin vähällä etten antanut litsaria.

Nyt se on murjottanut siitä asti. Ei soita eikä käy kylässä. Mua vähän nauratti että oli vanhalle mutsille ruikuttanut että mä olen ilkeä. Kysyin että paljonko annoit sille rahaa? No kyllä minä sille vähän lainasin. Sanoin että niitä rahoja et saa ikinä takaisin. Laitoin sitten broidille uhkaus viestin että anna olla viimeinen kerta kun mutsilta pummaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla