Ylimääräistä rahaa tilillä
Mulla on vähän yli 20 000€ tilillä "ylimääräistä" jolle ei ole oikeastaan mitään käyttöä. Osakkeet eivät tuota mitään lyhyellä aikavälillä ja en oikein tarvitse mitään (kaksi uutta autoa pihassa ja matkojakin varattu). Mitä ehdotatte?
Kommentit (46)
Eh eh, vai syömässä... Tosi hauska juttu.
Kyllä tuolla just ja just moottoripyörän tapaisen saa. Kypärän joutuu ostamaan sitten luottokortilla.
Laita Sanna marinin tilille,tarvitsee iloa ja valoa elämään:)
En siis halua mitään menopelejä, enkä varsinkaan moottoripyörää, enkä matkoja tms. Mietin että mitä sellaista voisi hankkia joka olisi jollakin tavalla erityistä. Minua ei kiinnosta mitkään kalliit merkkivaattewt tai laukut tai muutkaan luksustuotteet.
Älä nyt ainakaan anna niiden rahojen vain olla 😱
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt ainakaan anna niiden rahojen vain olla 😱
Tällaisessa inflaatiossa rahan pitäminen tilillä on täysin järjetöntä. Käytännössä rahan arvo alenee n. 10% vauhtia vuodessa.
Voi vi...... mitä aloituksia. Lähetä mulle, olen ostamassa asuntoa.
Laita hyväntekeväisyyteen vähän. Tulee hyvä mieli
Miksi ne siellä tilillä niin pahasti polttelee? Tuon verran nyt pitäisikin olla puskurirahastoa.
Miksi minä rahojani muille antaisin? Ei nuo ole helposti minullekaan tylleet, joskin nykyisin tulee sen verran mukavasti että joka vuosi vaikuttaa jäävän nyt 20-25 tonnia täysin irtonaista rahaa ja olen tehnyt ja ostanut kaiken haluamani.
Vierailija kirjoitti:
En siis halua mitään menopelejä, enkä varsinkaan moottoripyörää, enkä matkoja tms. Mietin että mitä sellaista voisi hankkia joka olisi jollakin tavalla erityistä. Minua ei kiinnosta mitkään kalliit merkkivaattewt tai laukut tai muutkaan luksustuotteet.
Entäs taide?
Ja jos tosiaan on joutavaa rahaa, niin ehkä osan voisi laittaa vaikka hyväntekeväisyyteen?
Et kyllä vaikuta sellaiselta muita ajattelevalta tyypiltä.
Ylimääräinen järki ei ilmeisesti pakota päätä. Inflaatio on 16%
Itse laittaisin kunnollisiin, arvonsa pitäviin huonekaluihin kuten Boknäs. Ekornesin lepotuolejakin voisin ostaa muutaman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs taide?
Ja jos tosiaan on joutavaa rahaa, niin ehkä osan voisi laittaa vaikka hyväntekeväisyyteen?
Et kyllä vaikuta sellaiselta muita ajattelevalta tyypiltä.
Ei kiinnosta taide eikä vähäosaiset
Anna mulle, keksin niille kyllä käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minä rahojani muille antaisin? Ei nuo ole helposti minullekaan tylleet, joskin nykyisin tulee sen verran mukavasti että joka vuosi vaikuttaa jäävän nyt 20-25 tonnia täysin irtonaista rahaa ja olen tehnyt ja ostanut kaiken haluamani.
Miksi sitten kyselet, kun mikään ei kelpaa?
Sijoita itseesi ja/tai kotiin. Vaihda keittiö, laita tapetit uusiksi ja hanki se ihana liian kallis design-lammpu. Tai vedä piha uusiksi ja laita iso terassi. Pihaurakkaan tuo summa humahtaa hetkessä.
Käy syömässä jossain, tuon verran mulla yleensä menee jos en ota vaimoa mukaan