Voisin kokeila aukaista kanavat ja nostaa tarotin muutamalle - halukkaita?
Kommentit (50)
Korteista ennustaminen on paholaisesta.
Mitä minusta ja A:sta tulee, vai tuleeko mitään?
Kannattaako viimein vaan tehdä loppu elämästä, koska en näe mitään iloa tai järkevää syytä jatkaa tätä samaa kurjuuttakaan.
Vierailija kirjoitti:
Palaako mies vielä elämääni?
Ei. Jatkat matkaasi ja löydät parempaa. Sinua on ohjannut vahvasti positiivinen että negatiivinen virtaus, joten yritä keskittyä hyvään ja löytää keskitie. Onnea ja rakkautta matkallesi.
Saanko sen työpaikan, missä olin työhaastatelussa? Tieto pitäisi tulla ensi viikolla. En malta odottaa... Kerro!
Voisinko tienata kirjoittamisella, jos laittaisin kaiken all in.
Vierailija kirjoitti:
Korteista ennustaminen on paholaisesta.
Ei ole. Etsin hyvyyden ja positiivisten energioiden kautta vastauksia korteista. En käytä pahuutta.
Saanko koskaan unelmieni tyttöystävän?
Vierailija kirjoitti:
Terveysasioihin kiitos.
Kiitos viestistä. Terveysasioita en katso korteista. En ole lääkäri, joten toivon että käännyt ammattilaisten pariin terveysasioissa. Ihanaa kesää ja kaikkea hyvää sinulle.
Tietty mies mielessä. Millainen tulevaisuis meillä?
Miltä tuntuu huijata hyväuskoisia hölmöjä?
Mies, jota tällä hetkellä ajattelen. Voisiko hän pitää minusta?
Pääsenkö pois tästä helvetistä ja saanko oman asunnon? Rahaa ei olisi muuttoon, olen ansassa.
Minulla on suuri haave toteuttamisen aloittamista vaille valmis. Alkuvalmistelut tehty. Kuinka käy?
Miksi Raidin hyttyskarkoitin poistettiin myynnistä?
Sininen pattereilla toimiva laite.
Vierailija kirjoitti:
Alkaako tämä jatkuva epäonni jo vähenemään ?
Surumielisyys heijastuu viestistäsi ja tunnet olevasi pohjamudissa. Kaipaat vaihtelua etkä kestä olla liikkumattomassa tilassa kauaa, koska pitkästyt helposti. Menneiden tapahtumien vuoksi et näe hyviä asioita elämässäsi. Usko pois, niitä on ja on tulossa hyvää. Usko itseesi ja ajattele positiivisesti tai et näe metsää puilta. Rakkautta ja iloa päivääsi.
kumma että nämä "ennustajat" ja "ennalta tietäjät" kysyy, "kuka haluaa..." eikö niiden pitäisi tietää etukäteen.. Katsokoot vaikka niistä korteista.
Tuleeko meistä ikinä oikeaa paria?