Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipide eräästä vaatetustyylistä

Vierailija
14.06.2020 |

Eräs reilu 30 mies kävelee toistuvasti arkisin ja myös iltaisin viikonloppuna vastaan valkoinen kauluspaita ja kravatti yllään. Mielipide tästä tyylistä? Selvisi tänään, että on työkyvyttömyyseläkkeellä eli ei mikään pankinjohtaja ole kyseessä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: Olen pienestä kylästä!

Vierailija
2/10 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä olisi vielä housut jalassa ja laitanu kengät ja kenties vielä sukatkin, niin hänhän saattaisi vaikuttaa jopa kesämielellä olevalta herrasmieheltä. Mutta jo yksisään housuton mies saa kysymään, että on mahtanu olla miehellä kiire lähtö... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalaton mies? Siinäkö syy työkyvyttömyyseläkkeelle?

Vierailija
4/10 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: Housuina oli kolitsihousut.

Vierailija
5/10 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en käytä itse krakaa juuri koskaan enkä edes silitettävää kauluspaitaa töihin kuin ehkä kerran kuussa, jos on jotain asiakkaisiin liittyvää. Siitä huolimatta jotenkin harmittaa tämä aloitus. Miksei se mies saisi pukeutua kuten haluaa?

M/40

Vierailija
6/10 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jotenkin tympeä asenne AP:llä. Jätä mies rauhaan, mitä sen vaatteet tai työkyvyttömyyseläke sulle kuuluu. AP vaikuttaa ahdasmieliseltä ja ilkeältä ihmiseltä.

Vierailija
7/10 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jalaton mies? Siinäkö syy työkyvyttömyyseläkkeelle?

Jep, mies kävelee käsillään.

Vierailija
8/10 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suinkaan ahdasmielinen, vaan pohdiskelen ja mietin tätä miestä. En kommentoi asiaa sen tarkemmin, et edes tiedä mistä sain selville tämän työkyvyttömyysasian ja mitä muuta tähän mieheen ja hänen tekemisiin liittyy (asia koskee minua, sillä olen joutunut nyt viikonloppuna ja joudun olemaan nyt jatkossa tekemisissä tämän kanssa erään asian merkeissä) Lisäksi hänen kädessään on eräs kyseenalainen tatuointikuvio. Pistää siis miettimään millaisen henkilön kanssa olen tekemisissä. Hänen tyylinsä herätti minussa epäluuloa ja pari muuta asiaa.

Vierailija
9/10 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkyvyttömyyseläke on sen henkilökohtainen asia jota en kommentoi.

Mutta pukeutumiseen kommentoin että nyt helteellä aika paljon päällä ja ihan fiksusti pukeutunut mutta ne housut

Vierailija
10/10 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolitsihousut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme