Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä alkanut yhtäkkiä naljailemaan ulkonäöstäni

Vierailija
14.06.2020 |

Olemme olleet yhdessä noin 3kk. Olen aina tykännyt laittautua ja meikata aika vahvasti. Pukeudun välillä aika paljastavasti esim. baariin, mutta olen myös hyvässä kunnossa, enkä mielestäni mene mauttomuuksiin asti.

Aikaisemmin kehui aina että näytän hänestä hyvältä, ja että nautti siitä kun muut miehet katselivat minua.

Nyt on sitten viimeviikkoina muuttunut ääni kellossa. Hän ehdotti että jos värjäisin hiukseni, tummiksi ja leikkauttaisin polkkatukan ”vaihtelun vuoksi”, ja että voisi vaikka maksaa sen minulle. Ei kiitos, tykkään hiuksistani, ne ovat aina ollet pitkät ja vaaleat. Perjantaina oltiin menossa päivällä terassille, ja olin laittamassa topin kun oli niin kuuma. Hänen mielestään pitkähiainen trikoopaita olisi ollut parempi (25 asteen helteessä!!). Rannalle mentäessä kysyi, voisinko laittaa koko-uimapuvun (en omista sellaista. Monta vastaavaa esimerkkiä olisi, en nyt vaan jaksa kirjoittaa.

Mistä tälläinen nyt sitten johtuu? En kuvittele, että kun alan seurustelemaan jonkun kanssa että hän alkaisi pukeutumaan minun makuni mukaan (tai ainakaan muuttaisi koko tyyliään), ja leikkautaisi hiuksensa niinkuin minä haluan. En toisaalta alkaisi seurustella jonkun kanssa jonka ulkonäkö ei miellyttäisi silmää.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla vakavissaan sinun kanssasi ja on mustis. Kaverit on naljailleet sun ulkonäöstä, että olet liian näyttävä ja miesten mieleen.

Vierailija
2/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkainen. Huomannut kuinka sinua katsellaan ja vaikka aluksi se on ollut kivaa niin nyt alkanut häiritsemään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava

Vierailija
4/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan se ja sama mistä tuo johtuu, vaihda miestä.

En tajua miksi yrität ymmärtää tuollaista käytöstä. Haluatko tosiaan jäädä tuollaiseen suhteeseen?

Vierailija
5/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, minulla OLI samantyyppinen suhde joskus. Aluksi oli kivaa kun muut miehet katselivat ja sitten yhtäkkiä ei ollutkaan, alkoi kaikenmaailman vaatimukset kuinka pukeutua ja jne, enkä olisi saanut käydä kavereiden kanssa ulkona tai edes harrastuksissa. Suhde oli ohi 6 kk:ssa, en todellakaan ala tossuksi.

Vierailija
6/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi yrität ymmärtää tuollaista käytöstä. Haluatko tosiaan jäädä tuollaiseen suhteeseen?

Uteliaisuudesta kai lähinnä. Olen kyllä jo alkanut miettimään että ei tästä mitään tule. Poikaystävältä olen kysynyt, että miksi alkoi seurustella kanssani jos ulkonäkö ei sitten kumminkaan kelpaa, mutta en saanut mitään järkevää vastausta.

Ap

Vierailija
7/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

95% parisuhteissa mies arvostelee naisen ulkonäköä tai luonnetta.

Vierailija
8/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uteliaisuudesta kai lähinnä. Olen kyllä jo alkanut miettimään että ei tästä mitään tule. Poikaystävältä olen kysynyt, että miksi alkoi seurustella kanssani jos ulkonäkö ei sitten kumminkaan kelpaa, mutta en saanut mitään järkevää vastausta.

Ap

Juuri tuossa huomaat, ettei siinä ole mitään järkeä kun se ei edes osaa perustella mitään. Eli, älä yritä ymmärtää tuota käytöstä. Lähde.

Vierailija
9/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole huomioinut hänen tunteitaan pukeutusessasi ja nyt ihmetteley. Nyt puhutte!

Vierailija
10/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. On olemassa paljon hyvän itsetunnon omaavia miehiä, joiden ei tarvitse lytätä toista.

Nainen

Vierailija
11/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Ei mulle vaan koskaan ole käynyt noin. Parisuhteita takana useampi kun ikää on jo lähes 40.

Vierailija
12/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole huomioinut hänen tunteitaan pukeutusessasi ja nyt ihmetteley. Nyt puhutte!

Pukeutumiseni kelpasi hänelle oikein hyvin aina ennen. Enkä suostu pitämään pitkähiaista kesähelteellä tai ostamaan uutta uimapukua.

Vierailija
13/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pukeutumiseni kelpasi hänelle oikein hyvin aina ennen. Enkä suostu pitämään pitkähiaista kesähelteellä tai ostamaan uutta uimapukua.

Mene nyt ja jätä se.

Vierailija
14/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitää pukeutua paljastavasti? Mullakin on hyvä kroppa, mutta ei tule mieleenkään pukeutua noin. Kesälläkin voi pukeutua rennosti, ilman että tarvii esitellä itteään. Miksi haluat huomiota muilta miehiltä?

Vierailija
15/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks pitää pukeutua paljastavasti? Mullakin on hyvä kroppa, mutta ei tule mieleenkään pukeutua noin. Kesälläkin voi pukeutua rennosti, ilman että tarvii esitellä itteään. Miksi haluat huomiota muilta miehiltä?

Koska pidän itse siitä miltä se näyttää? En kauheasti kiinnitä huomiota muihin miehiin kun olen suhteessa, eriasia sinkkuna.

Vierailija
16/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo miten hiuksien pitäisi olla, höpö höpö. Ihan provolla on ap liikenteessä.

Vierailija
17/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoo miten hiuksien pitäisi olla, höpö höpö. Ihan provolla on ap liikenteessä.

Miestä varmaan ärsyttää hiuksien tuoma huomio?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi