Annanko tyttöystävälle uuden mahdollisuuden
Olen seurustellut yhden tytön kanssa nyt vajaan vuoden. Tyttöystäväni on useimmiten aivan ihana ja hän on paras parisuhteeni ikinä.
Hän kuitenkin kärsii vakavista itsetunto-ongelmista, ja hän on usein ahdistunut sekä pahalla päällä. Nämä ongelmat hän usein purkaa minuun- hän kiukuttelee, pitää mykkäkouluja ja joskus suorastaan raivoaa. Hän tiedostaa omat ongelmansa ja on nyt yrittänyt etsiä apua ongelmiinsa.
Nämä raivokohtaukset ovat nyt viime aikoina syntyneet aivan tyhjästä ja yhä useammin, ja näen ettei tyttöystävälläni ole hyvä olla. Olen ollut hänen tukenaan ja aina yrittänyt auttaa, mutta kohtaukset ahdistavat minuakin todella paljon, sillä tyttöystävä hyökkää minua vastaan. Tilanteiden lauettua tyttöystäväni lupaa muutosta ja vannoo rakkauttaan minuun sekä hän on myös nyt sopinut ajan terapeutille. Annanko hänelle vielä mahdollisuuden ja olenko hänen tukenaan, vai tulisiko meidän erota? Olen todella ahdistunut tilanteesta, enkä tiedä mitä mielenterveydelleni tapahtuu seuraavasta turhasta draamasta.
Kommentit (27)
Voihan tyttöystäväsi muuttua, mutta siihen voi mennä aikaa. Vuosia. Oletko valmis siihen? Itse en sinun sijassa olisi, sen perusteella mitä kerrot. Jos nyt mielenterveytesi on koetuksella, ajattele miten romuna se tulee olemaan vaikka puolen vuoden päästä?
Minulla on yksi ystävä, joka sai hirveitä kiukku/draamakohtauksia nuorempana. Oli vaikeuksissa perheensä, poikaystäviensä, ystäviensä, työkavereidensa, esimiehensä yms. kanssa. Nyt hän on 40 vuotias ja aika paljon rauhoittunut ja kypsynyt. Mutta vuosia siihen meni, samoin terapiaa ja mielialalääkkeitä.
Jötätuollqinen ihmeen tuuliviirinaikkonen. Ei hänestä valitettavasti tule ikinä mitään rauhallista ja järkevää ihmistä, vaan hän on se mikä on, eli draamaileva kauhukakara, jota sinä nyt sitten yrität "rakkaudellasi parantaa". Oikeasti tuo muija kuulostaa ihan sekopäiseltä kersalta, joka lupailee maat ja taivaat, mutta ei edes viitsi pitää lupaustaan, koska hänen ei tarvitse.
Jos jäät hänen kanssaan, niin älä valita enää koskaan. Sinua on varoitettu. Älä ainakaan lisäänny hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on myötä ja vastamäessä.
Nyt on haaste. Kerro tuntemuksistasi ja jsksamisen ongelmista.
Täältä et saa apua, koska täällä kehoitetaan vaan eroamaan.
Kystäy tytöktäsi ketä varten hän.haluaa muuttaa itseään, kun.sinähän olet siinä vaikka elämän loppuun asti jos vasn päästään yli tästä ikävästä raivoamisesta.
Mikä rakkaus? Ei muita mitään rakkautta tunne ainakaan kirjoittajaa kohtaan, itserakkaus kyllä on voimakas. Minäminäminä tyyliin hän riehuu juuri niin paljon kuin haluaa, eikä välitä tippaakaan siitä mitä ap ajattelee. Tai voihan hän väittää välittävänsä, mutta uudella kohtauksellaan hän selkeästi näyttää, että eipä kiinnosta toisen ahdistukset.
Aikuinen normaali ihminen osaa kyllä käyttäytyä ja osaa olla riehumatta. Sairas ihminen ei osaa. Typsyllä on kivinen hyvin pitkä tie edessään ja ainakaan minä en sitä jäisi odottelemaan ja sylkykuppina toimimaan. Maailma on täynnä naisia, miksi pitäisi tyytyä yhteen sairaaseen?
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystäväni pyytää enää vain yhtä mahdollisuutta. Haluaisin antaa vielä yhden mahdollisuuden.. viimeisen kerran.
Ap
Meinaatko, että hän nyt muuttuisi? Että ihan yhtäkkiä hän ei enää riehuisi yhtään, ei saisi enää ikinä hepuleja ja olisi kuin enkeli? Tyhmäkö olet?
Jos tyttö lyö kymmenen kertaa, niin annatko hänelle vielä yhden mahdollisuuden lyödä? Jos tyttö pettää kymmenen kertaa, niin annatko teot anteeksi vain huomataksesi, että katos mokomaa, tyttö petti taas? Ilmeisesti. Pidä helmestäsi hyvää huolta, muut eivät tuota höyrypäätä halua.
Useimmiten nämä tytöt myös "vihaistuksissaan" pettävät, ja ovat täysin vakaasti sitä mieltä, että se on miehen vika.
Jos olet nuori, etsi itsellesi terve nuori nainen kaupunkien keskustojen ulkopuolelta; joku, jonka kanssa voit rakentaa koko loppuelämän. Siellä se onnellisuus piilee, katsos.