Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäsi oudoin puhelu?

Vierailija
14.06.2020 |

Joskus parikymppisenä sain häirikköpuheluita. Soitettiin tuntemattomasta numerosta, ja jos vastasin ei puhuttu mitään. Hetken päästä tämä laittoi luurin kiinni. Lopulta meni hermo ja totesin, että jos soitat kertaakaan menee poliisijutuksi. Siihen loppui ne. Epäilen olleen erään naisen, joka oli ihastunut. Itse taas en. Olin aikaisemmin saanut viestilappun autoni tuulilasiin..

M42

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on tullut työhön liittyviä puheluita, jossa soittaja itse on ihan ulalla tarjottavan työn kanssa. Myös jotain "saisko ensi viikoksi" -juttuja, kun kalenteri puoleksi vuodeksi täynnä.

Vierailija
22/62 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nainen soitti minulle monta kertaa peräkkäin, eikä millään uskonut, etten ole palvelutalo. En muista enää minkä nimiseen palvelutaloon hän yritti soittaa, mutta jokaisessa puhelussa jankutti monta kertaa, että eikö tämä TOSIAAN ole Palvelutalo Sejase? Lopulta en enää vastannut puheluihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo teini-ikäinen ja vissiin äänenmurros tapahtunut kun kerran 80-90-luvun taitteessa meidän lankapuhelimeen soitti joku isän työkaveri ja alkoi suoraan selittämään jotain työasiaa josta en tajunnut yhtään mitään :D

Vasta hetken kuluttua sain sanottua että en ole isäni :D

Vierailija
24/62 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran aamuyöllä soitti joku kivan kuuloinen nainen. Sitten hän sanoi että - sori, väärä numero. Aloin siinä vänkäämään että ei, oikea numero vaikkei ehkä se mitä hän yritti. Siinä sitten juteltiin pitkäänkin, neljästä viiteen. Tyttö sanoi että hei tuu kylään, mä asun tässä (aivan naapurissa). Harkitsin. Seuraava päivä olisi työpäivä, mutta olisi kiva tutustua johonkin randomi tyttöseen. Sitten tyttö kysyi että hei onks sulla yhtään kaljaa niin toisit mukana. Se helpotti harkinnassa: kotona oli kyllä kaljaa mutta en ollut kiinnostunut tytöstä jolle maistuu kalja aamuyöstä keskellä viikkoa. Myöhemmin tytöstä tuli näyttelijä, näin sen olleen sekä teatterissa että elokuvassa. Tästä on parikymmentä vuotta enkä enää muista koko ihmisen nimeä.

Vierailija
25/62 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuyöstä. Tuntematon numero. Kuului jotain musiikkia, josta en saanut selvää. Ei muuta.

Vierailija
26/62 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisan puhelinmyyjä soitti koska taloyhtiössä on sen liittymä. Kysyi oletko tyytyväinen nettiin, vastasin kyllä (vaikka kai se hidastelee kun ei ole uutta modeemia tai joku tietty malli). Sitten kysyi haluatko että katsotaan kanavapaketit kuntoon, sanoin siihen että en katso tv:tä lainkaan. Sitten se olikin nopeasti selvä, kiitos ja hei. :0 

Vierailija
27/62 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama numero soitti minulle kokouksen aikana kolmesti parin minuutin sisään. Puhelu tuli 02-suuntanumerosta, joten ajattelin, että ehkä soittaja on esim. kaupungin viranomainen ja poistuin kokouksesta vastaamaan. Sieltä alkoi kauhea ryöpytys kuinka jonkun koulun keittiön jääkaappi on hajonnut eikä viilene ja se pitää korjata pikimmiten. Yritin sanoa, etten nyt ihan ymmärrä mistä on kyse, mutta soittaja vaati, että minun täytyy hoitaa asia. Lopulta sain sanottua, etten tiedä mistä hän puhuu ja hän on soittanut väärään numeroon.

Ei siis kovin outo, mutta sain tuolloin itse juuri Turkuun muuttaneena tosi hyvän kuvan turkulaisista :D soittaja oli siis Arkealla töissä.

Pikemminkin sait oikein kuvan Arkeasta.

Vierailija
28/62 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Etelä-Suomesta olin kännissä Lauantaina keräämässä vadelmia Tuli Pohjanmaalta puhelu sikatilan emännältä mihin aikaan tulen lomittajaksi huomenna Ovat lähdössä reissuun Sanoin en meinaa tulla olen umpikännissä vattupuskassa Oli lähellä ettei nainen parahtanut itkuun Sanoin että soitit ilmeisesti väärään numeroon No saatiin kumpikin makeat naurut

Vierailija
29/62 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Erittäin paksu intialainen aksentti]: Helo this Microsoft support, we have notic-

*katkaise puhelu*

Suuntanumeron katoin niin Bangladeshista.

Vierailija
30/62 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime keväänä joku soitti keskellä yötä. Aamulla tarkistin numeron, se oli prepaid ja olin 60. katsoja. Myöhemmin vielä moni muukin oli ihmetellyt sitä.

Vierailija
31/62 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuyöstä. Tuntematon numero. Kuului jotain musiikkia, josta en saanut selvää. Ei muuta.

Olen saanut vastaavan keskellä päivää.

Vierailija
32/62 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran aamuyöllä soitti joku kivan kuuloinen nainen. Sitten hän sanoi että - sori, väärä numero. Aloin siinä vänkäämään että ei, oikea numero vaikkei ehkä se mitä hän yritti. Siinä sitten juteltiin pitkäänkin, neljästä viiteen. Tyttö sanoi että hei tuu kylään, mä asun tässä (aivan naapurissa). Harkitsin. Seuraava päivä olisi työpäivä, mutta olisi kiva tutustua johonkin randomi tyttöseen. Sitten tyttö kysyi että hei onks sulla yhtään kaljaa niin toisit mukana. Se helpotti harkinnassa: kotona oli kyllä kaljaa mutta en ollut kiinnostunut tytöstä jolle maistuu kalja aamuyöstä keskellä viikkoa. Myöhemmin tytöstä tuli näyttelijä, näin sen olleen sekä teatterissa että elokuvassa. Tästä on parikymmentä vuotta enkä enää muista koko ihmisen nimeä.

Olet fiksu!

Vierailija
33/62 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli vasta vaihtunut numero. Siihen soitti joku lakimies joka odotti jotakin oikeudenkäyntiin. Kerroin, että sain tämän numeron juuri. Ilmeisesti liittymän edellisellä omistajalla ei ollut aivan puhtaat jauhot pussissa.

Minun numeroni ei ollut vaihtunut, mutta joku karkuun lähtenyt oli antanut sen velkojilleen.

Lopulta perässä oli jopa Helsingin poliisi.

Aikaa tästä on n. 10 vuotta.

Vierailija
34/62 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[Erittäin paksu intialainen aksentti]: Helo this Microsoft support, we have notic-

*katkaise puhelu*

Suuntanumeron katoin niin Bangladeshista.

Viime vuonna soittivat monesta maasta.

Vierailija
35/62 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen freelancer-toimittaja roikkui kannoilla, mutten vastannut. Lähetti sitten viestin, josta arvasin kenen asialla oli.

Eipä tullut meheviä kostoskandaaleja siitä.

Vierailija
36/62 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viranomainen soitti ja kertoi mun olevan epäilty rikoksesta. Sit kun alkoi puhua paikasta ja ajasta sanoin, että hetkinen, en oo siellä ollutkaan. Joku toinen samanniminen henkilö samalla syntymäajalla. Vitsi mikä paskahalvaus meinasi aluksi tulla.

Vierailija
37/62 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti oli jätetty vastaajaan:Viimeiset hitaat on sitten minun, jookos! Joo joo toki, jos vain tietäisin paikan mihin tulla tyrkylle!

Vierailija
38/62 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa outo puhelu. Noita "läähätystyyppisiä" tai hiljaisuuspuheluja saa varmaan kaikki jossain vaiheessa.

Mulle tuli kerran puhelu, jossa vastapuoli esitti jotain haastattelijaa. Kysymykset oli tosi outoja ja löin luurin korvaan. Ei soittanut uudelleen.

Vierailija
39/62 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus parikymppisenä olin seurustellut pojan kanssa puolisen vuotta kun automatkalla hänen perheensä kanssa poliisi soitti poikaystävän isän kännykkään ja tavoitteli minua. Mulla oli silloin vain lankapuhelin kotona.

Kerrostalooni oli tehty kellarimurtoja ja kyseli onko minulta jotain viety. Jälkeenpäin aloin miettiä, että millaiset rekisterit 20k asukkaan kaupungissa oikein olivat, kun tiesivät kenen kanssa seurustelin, poliisin kanssa en aiemmin ollut ollut edes tekemisissä kuin passiasioissa.

Vierailija
40/62 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun soitin silloiselle vaimolle että koska tulee kotiin muutaman päivän matkalta.

Ei tullut koskaan, oli pedannut uuden elämän uuden miehen kanssa valmiiksi.