Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana lämmin kesäpäivä kääntyy iltaan. Mitä olet tänään tehnyt?

Vierailija
14.06.2020 |

Itse öljysin hissukseen terassia ja laittelin pihakalusteita paikoilleen, pesin pari mattoa, ja huuhtelin sieltä täältä männyn siitepölyä pois, ihan vaan nautiskelin kesästä. Entä sinä?

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistanut päivälliseksi haukipullia, hakenut kaverin luonta vähän niitä hänen kettiöremontistaan lupaamia ylimääräisiksi jääneitä metrinlautoja polkupyöräkärryllä,sekä siinä samassa kyydissä  hänen mattonsa pestäväksi mattolaiturilla huomenna, ajanut nurmikkoa käsikäyttöisellä (mekaanisella) työnnettävällä ruohonleikkurilla, juonut kaverin kanssa oluen ja huuhdellut yön ajan pesuvadissa likoamassa olleet sukkikset ja pikkarit naapurin laiturilla ja ripustanut ne pyykkinarulle kuivamaan.

Vierailija
22/75 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luuseri, olin kotona. Älä ole niin kuin minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään järkevää. Lojunut pihalla, juonut muutaman oluen, kastellut kukkia. Kohta johonkin syömään vaikka yritin puhua miestä ympäri jos olisi kokkailtu kotona, mutta mies haluaa pitkästä aikaa ravintolaan. Mä olin jo niin hyvin sisäistänyt koronarajoitukset että olin jo tyystin unohtanut ravintoloiden olevan auki.

Vierailija
24/75 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitkällä lenkillä ja sitten vielä salilla illemmalla. 

Vierailija
25/75 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vähän. Käyttänyt pari kertaa koiraa. Selaillut vaatteita netistä ja miettinyt, kehtaisiko ostaa loppukuusta vai ei. Piti myös urheilla, mutta en jaksanutkaan. Olen katsellut nauhalta Fixer Upperia ja samalla syönyt riisikakkuja. Kävin kyllä suihkussa ja se vähän virkisti. Lisäksi päivittelin työhakemusta paikkaan, jonka haku loppuu tänään. Saa nähdä, tuleekohan ennen juhannusta mitään yhteydenottoa... 🤞

Vierailija
26/75 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin seksiunta Kauko Röyhkästä,jota muuten en voi sietää 😅 miehenpuutetta selkeästi havaittavissa. Lähdin pitkälle lenkille rauhoittumaan. Vähän on yksinäistä mutta hyvä ilma hellii mielialaa.

Vierailija
27/75 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamulla leivoin kun tuli vieraita. Käytiin perheen kanssa brunssilla, eka ravintolaruokailu sitten helmikuun. Grillattiin ja syötiin jäätelöä, aurinkoa otin ja kukkia oon kastellut. Ihana päivä 😎

Öö miksi menitte brunssille jos olit jo leiponut? Eli söitte ensin leipomuksiasi, sitten menitte brunssille, ja päälle vielä grillaus sekä jäätelöt. 

Wtf, kellokin on vasta 18. Siinähän se päivä on mennyt koko ajan syödessä.

Onko se jotenkin sinulta pois jos toiset nauttivat syömisestä? Vai kateusko se pistää noin kiukuttamaan? t. eri

Kunhan ihmettelin että miten tuollaiseen pystyy. Itse jos olisin ollut brunssilla ravintolassa, niin ei tulisi mieleenkään alkaa kotiin tullessa saman tien grillaamaan. Noinhan tässä tapauksessa on juuri tehty. Ymmärrän jos vielä selkeästi illalla olisi grillattu, mutta en sitä että saman tien ravintolan päälle grillataan.

Vierailija
28/75 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään järkevää. Lojunut pihalla, juonut muutaman oluen, kastellut kukkia. Kohta johonkin syömään vaikka yritin puhua miestä ympäri jos olisi kokkailtu kotona, mutta mies haluaa pitkästä aikaa ravintolaan. Mä olin jo niin hyvin sisäistänyt koronarajoitukset että olin jo tyystin unohtanut ravintoloiden olevan auki.

Mielestäni erittäin järkevää puuhaa kesäsunnuntaina.

Vierailija
29/75 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein pieniä kotitöitä eli silitin vaatteita jne. Iski suunnaton väsymys niin otin pikkupäikkärit eka kerran puoleen vuoteen. En päässyt ulos lenkille. Eilen tein kovan lenkin. Harmittaa mutta veto nollassa ja joka paikkaa särkee.

Vierailija
30/75 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin uimarannalla uimassa ja tiirailemassa söpöjä nuoria naisia.

Vierailija
31/75 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaupasta pakastepitsaa, paistoin sen lapsille, itse söin eilistä ruokaa. Tein juhannusta ajatellen kakkupohjan ja nypin silakoista nahat ja laitoin ne sinappikastikkeeseen. Istuin taloyhtiön pihakeinussa pari tuntia kirjoittelemassa kirjettä. Äsken maksoin laskut ja tein karkean budjetin loppukuuksi.

Vierailija
32/75 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasin tietokoneella, ajoin moottoripyörällä maastossa, pesin sekä vahasin auton, grillasin ja leikkasin ruohoa.

Vierailija
33/75 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen tehnyt suolakurkkuja. Kolmen viikon päästä tiedetään, kannattiko. Vauhtiin päästyäni tein myös minestronekeiton, paahtopaistin, bataattikiekkoja ja sitruunaisen kikherne-fetajuustopaistoksen. Muuten olen tiskannut 2 koneellista tiskiä ja maannut palstalla, terveisiä vaan Tuikkarille. 

Vierailija
34/75 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein pieniä kotitöitä elinsilitin vaatteita jne. Iski suunnaton väsymys niin otin pikkupäikkärit eka kerran puoleen vuoteen. En päässyt ulos lenkille. Eilen tein kovan lenkin. Harmittaa mutta veto nollassa ja joka paikkaa särkee.

Vai niin.

Zinc

Vierailija
35/75 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävellyt, pyöräilyt, uinut ja pessyt astioita

Vierailija
36/75 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin lasten kanssa sisällä yöpaidat päällä puoleen päivään, leikittiin ja syötiin hidas brunssi. Nautittiin vaan, kun mulla pitkästä aikaa vapaa ja sain olla lasten kanssa kotona aamulla. Sitten ollaan ulkoiltu, grillattu, ulkoiltu lisää ja nyt ollaan koko perhe rannalla. Minä istun tavaroiden vahtina vuorostaan ja mies lasten kanssa vedessä.

Vierailija
37/75 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunnellut terassilla kahvia juoden äänikirjoja ja podcasteja, käynyt pari kertaa katsomassa katiskat, Grillannut päivän ruuan, kirjoittanut päiväkirjaa, kerännyt kuusenkerkkää, soittanut pari videopuhelua ja kohta lämmitetään vielä rantasauna. En tiedä menenkö uimaan, kun rannassa oli tänään kyy

Vierailija
38/75 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamulla leivoin kun tuli vieraita. Käytiin perheen kanssa brunssilla, eka ravintolaruokailu sitten helmikuun. Grillattiin ja syötiin jäätelöä, aurinkoa otin ja kukkia oon kastellut. Ihana päivä 😎

Öö miksi menitte brunssille jos olit jo leiponut? Eli söitte ensin leipomuksiasi, sitten menitte brunssille, ja päälle vielä grillaus sekä jäätelöt. 

Wtf, kellokin on vasta 18. Siinähän se päivä on mennyt koko ajan syödessä.

Onko se jotenkin sinulta pois jos toiset nauttivat syömisestä? Vai kateusko se pistää noin kiukuttamaan? t. eri

Kyllä minäkin ihmettelin tuota, että aamulla leivotaan kun tulee vieraita (tuliko ne vieraat aamulla?) ja heti sen jälkeen brunssille. Brunssilla yleensä syödään aika paljon ja aikaa menee helposti pari tuntia. Ja silti on ehditty jo grillaamaankin. Ei sekään ihan mitään nopeinta ruoanlaittoa ole. 

Vierailija
39/75 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makoilin nurtsilla ja otin aurinkoa koko päivän. Välillä kävin uima-altaassa. 

Söin jäätelöä ja luin sarjakuvia, tilasin kotiinkuljetuksella pizzan. Olen perheenäiti yksin kotona.

Vierailija
40/75 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

juonut kahvia ja lukenut kirjaa pihalla, pessyt mattoja, siivonnut kodin ja tehnyt hikijumpan, jonka päälle kylmä suihku

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi