Ihana lämmin kesäpäivä kääntyy iltaan. Mitä olet tänään tehnyt?
Itse öljysin hissukseen terassia ja laittelin pihakalusteita paikoilleen, pesin pari mattoa, ja huuhtelin sieltä täältä männyn siitepölyä pois, ihan vaan nautiskelin kesästä. Entä sinä?
Kommentit (75)
Aamulla lähdettiin klo 06 taaperon kanssa ulkoilemaan, kävelylle ja siitä klo 07 mentiin puistoon. Sen jälkeen syötiin kotona hyvä brunssi ja nukuttiin päiväunet.
Loppupäivä on mennyt sisällä siivoilessa, taaperoa leikittäessä ja raskauspahoinvoinnista kärsien vessanpönttöä halaillessa. Iltaa kohti, kun pahoinvointi voimistuu. Aamuisin onneksi on hyvä ja virkeä olo tehdä asioita. :)
Stressannut huomista. Aivan kamala päivä tiedossa, ja olen jo monta päivää ollut paniikissa sen vuoksi. Nyt olo alkaa olla sietämätön. Viime yönä en nukkunut yhtään, verenpaine varmaan taivaissa ja ahdistaa. Pelottaa, että tulee tän takia kohta sydäri tai aivohalvaus. :(
Nukuin pitkään enkä jaksanut silti heti nousta, vaan luin kirjaa sängyssä. Join kaksi siideriä ja sen jälkeen otin "aamupalaa", kahvia ja leipää. Kävin kaupassa. Tänään vielä teen ruokaa. Muuten löhöilen. Parvekkeella en jaksa olla kun siitepöly haittaa ja iltapäivästä jo liian kuuma.
Heräsin miedossa krapulassa, ekaa kertaa tänä vuonna. Loikoilin parvekkeella auringossa puoleen päivään välillä lukien välillä torkahdellen. Kävin treeneissä 13-15, palasin kotiin ja hengailin vielä pari tuntia partsilla poikaystävän kanssa. Siirryttiin sisään koska poikaystävä halusi antaa kokovartalohieronnan joka tietty päätyi seksiin. Nyt keräilen voimia ja motivaatiota laittaa meille illallista, vaikka kovasti tekis mieli vaan kölliä sohvalla rakkauden pauloissa kroppa niin rentona... mutta oikein hyvä kesäsunnuntai ollut.
Vierailija kirjoitti:
Stressannut huomista. Aivan kamala päivä tiedossa, ja olen jo monta päivää ollut paniikissa sen vuoksi. Nyt olo alkaa olla sietämätön. Viime yönä en nukkunut yhtään, verenpaine varmaan taivaissa ja ahdistaa. Pelottaa, että tulee tän takia kohta sydäri tai aivohalvaus. :(
Et sit kuitenkaan viittiny kertoa miksi
Podin migreeniä kotona ja oksensin kivusta.
Join kahvia, kävelin puolivahingossa 15 kilsaa, ostin lapsille vaatteita, tein ruokaa ja nyt en aio liikkua tästä sohvalta kuin jääkaapille ja takas. Kylmä olut kyllä maistuis, mutta eipä ole.
Leikkasin vähän ruohoa, kävin ostaan jätskiä lasten kanssa, grillailtiin pienellä porukalla, pesin vähän pyykkiä, soiteltiin kaverin kanssa... siinäpä ne. Nyt ajattelin ottaa lasin viiniä ja tekstailla vähän.
Olen pääasiassa vain lojunut. Lepopäivänä pitää levätä.
Nukuin pitkään rakastajani vieressä hänen luonaan, pussailtiin ja harrastettiin seksiä vielä kerran. Syötiin aamupalat terassilla. Lähdin hakemaan lasta mummin luota hoidosta. Lapsen kanssa käytiin kaupassa, pestiin pyykkiä ja nyt pakataan sekä muutenkin valmistaudutaan huomenna alkavaan lomareissuun. Hyvä päivä, ihana olla lomalla.
Vierailija kirjoitti:
Kävin uimarannalla uimassa ja tiirailemassa söpöjä nuoria naisia.
T. Pirkko 67v
En oo tehnyt juuri mitään mainitsemisen arvoista koiran lenkityksen ja pyykkäämisen lisäksi.
Lähdin käymään kaupungilla, koska olisin katsonut kesävaatteita. Kaikki kaupat oli kuitenkin kiinni, joten reissu muuttui päiväkävelyksi. Lisäksi olen pessyt talvivaatteita pari koneellista. Lähden vielä pyöräilemään illemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Kerro enemmön.
Tsemppiä.
Ollut töissä 7,5 tuntia. Sen jälkeen kotona kotitöitä ja lasten kaitsentaa, ruokkimista ym. Onneksi on jo ilta.
Kävelin aamulla Mustanlahdenkadulla, menin töihin (olen kesätöissä) ja yritin tehdä taidetta. Jaahas, nyt voisi ottaa mansikkatuutin:D
Nauttikaa kesästä<3
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt Puutarha-Metatyötä ;)
Zinc
Te naiset ette tajua miten suuri homma on puutarhan suunnittelussa!
Eli maannut terassilla krapulassa.
Mökillä uimassa koko päivä. Välillä syötiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamulla leivoin kun tuli vieraita. Käytiin perheen kanssa brunssilla, eka ravintolaruokailu sitten helmikuun. Grillattiin ja syötiin jäätelöä, aurinkoa otin ja kukkia oon kastellut. Ihana päivä 😎
Öö miksi menitte brunssille jos olit jo leiponut? Eli söitte ensin leipomuksiasi, sitten menitte brunssille, ja päälle vielä grillaus sekä jäätelöt.
Wtf, kellokin on vasta 18. Siinähän se päivä on mennyt koko ajan syödessä.
Onko se jotenkin sinulta pois jos toiset nauttivat syömisestä? Vai kateusko se pistää noin kiukuttamaan? t. eri
Sä mikään eri ole, ihan tuo sama eli olet nyt iltapalaa syömässä.
Noin 16 kilometriä.