Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oman suvun järjettömät/oudot tavat

Vierailija
14.06.2020 |

Näitä riittääkin, ainakin meidän suvulle.

Omalla suvulla se tapa, että on vuodessa yksi päivä, jolloin sukulaiset lapset saavat yhdessä olla kotona sen yhden päivän keskenään. Ja sukulaiset aikuiset lähtevät samalla keskenään jonnekkin siksi päiväksi. Todella järjetöntä jättää kaikki lapset yksin keskenään, mutta onneksi tässä suvussa on monta vastuuntuntoista nuorta...

Muilla samanlaista?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, teidän suku taitaakin kuulua hulabaloon, mutta kaikki omalla tyylillään.

Meillä taas mennään joka kesä helluntalaiseen konferenssiin suvun kanssa, tietty tänä kesänä peruuntui, mutta reissaillaan toistemme luona nytkin.

Vierailija
2/37 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukumökillä KAIKKI haluaa olla KOKO AJAN ALASTI. Minä olen se outolintu, joka toivoisi, että esim. ruokaa laitettaessa ja syötäessä olisi vaatteet päällä... Siellä ne kekkaloi sujuvasti monta sukupolvea ilkialasti... Apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä ole. En ole tuntenut vuosikausiin.

Vierailija
4/37 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokaan ei laiteta suolaa, mutta onneksi olen käynyt japanissa ja oppinut käyttämään sitä

Vierailija
5/37 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukutappelu aina juhannuksena.

Vierailija
6/37 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hössöttäminen. Sen on pakko olla sairaus tai sukuvika.

Vierailija
7/37 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä suku. Näemme hautajaissa.

Vierailija
8/37 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa suvussa harjoitetaan selvää taikauskoa, peilit ja ennustelut yms. En usko, mutta suurin osa suvusta kyllä.

Vierailija
9/37 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello viiden tee.

Vierailija
10/37 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummolla oli tapana valmistaa jouluksi kaikki perinneruoat, myös lipeäkala jota koko suku (myös mummo itse) inhosi ja kaikkien oli pakko syödä sitä vaikka jokaista yrjötti. Lisäksi kun lahjat oli jaettu niin parilla sukulaisella oli tapana kaivaa taskulaskimet esiin ja laskea ovatko saaneet samanarvoiset lahjat kuin olivat itse ostaneet😂.

Vierailija
11/37 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukumökillä KAIKKI haluaa olla KOKO AJAN ALASTI. Minä olen se outolintu, joka toivoisi, että esim. ruokaa laitettaessa ja syötäessä olisi vaatteet päällä... Siellä ne kekkaloi sujuvasti monta sukupolvea ilkialasti... Apua.

Ollaankohan samaa sukua? Minä lopetin sukumökillä käymisen jo vuosia sitten, kun en vaan kestänyt sitä palli- ja tissihien hajua.

Vierailija
12/37 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wtf tapahtuuko tällaista oikeasti???

Vierailija
13/37 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappelua, poliiseja ja kyräilyä. Yllätys, että en viihdy suvun kesäpaikassa.

Vierailija
14/37 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukusi mielestä olet outo😂

Vierailija
15/37 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukusi mielestä olet outo😂

Tiedän! 😂😂 En ymmärrä vaan hyvän päälle!

Vierailija
16/37 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen suvusta tarina.

Hirveitä juoruamaan ja tekemään ihmeellisiä johtopäätöksiä. Ja keksivät lisää ihmeellisiä tarinoita sukulaisille kerrottavaksi. Ihan outoja.

17/37 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäisin isovanhemmilla on tapana joka ainoa ilta paistaa nakkeja ja makkaraa aivan valtava läjä, myös silloin kun paikalla ei heidän itsensä lisäksi ole muita kuin minä. Tällaisessa tapauksessa he itse syövät muutamat, ja loput tuputetaan minulle. Tosi kiva mennä nukkumaan kun on ahtanut itseensä paketillisen jo kuivahtamaan ja jäähtymään ehtineitä nakkeja...

Vierailija
18/37 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisiko tulla tänä jussina katselemaan näytelmää? Mä kun olen niin yksin ja tuo kuulostaa kovin viihdyttävältä. :P

Vierailija
19/37 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvun yleissivistys on surkea, mutta moni esittää ”tietävänsä” kaiken ja ovat jotain asiantuntijoita.

Vierailija
20/37 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisiko tulla tänä jussina katselemaan näytelmää? Mä kun olen niin yksin ja tuo kuulostaa kovin viihdyttävältä. :P

Voi olla ettet pääsisi edes pihaan asti, siellä on sen verran hyvät esteet laitettu 😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi