Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehenä olisi toispuoleinen olo

Vierailija
14.06.2020 |

Koska penis. Oikeassa tai vasemmassa lahkeessa. Oikealle tai vasemmalle kierossa. Ja ylipäätään se, että jalkojeni välissä heiluisi hepanderin lisäksi vielä pari kivespussia.

Olen niin onnellinen, että synnyin naiseksi. Vartaloni on symmetrinen ja voin liikkua ilman ylimääräistä heiluria jalkojeni välissä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan sulla yläkivekset, rinnat jotka juostessa hölskyy ja heiluu puolelta toiselle.

Ei ole sama asia. On miehilläkin (varsinkin nykyään) rinnat.

No jos tuohon lähdet, niin onhan naisillakin (nykyään) kookkaat kamelin varpaat, joita voi pitää lähes kiveksinä. :)

On taas vähän ontuva vertaus. Häpyhuulet ovat silkka rasvaa. Ongelma korkeintaan huomattavan obeeseilla leideillä. Mutta kellit kelkkuvat miesten jalkovälissä jopa tikkulaihoilla ja rasvattomilla vinkuintiaaneilla.

Vierailija
22/25 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni katkarapu ei yllä edes lahkeeseen, joten kuvailtua ongelmaa ei pääse esiintymään. Luettuani avn ketjuja joissa valitetaan menkoista, irstaiden vanhojen ukkojen lähentely-yrityksistä sekä muita kotkotuksia jonnin joutavista aioista tekee mieli heittäytyä maahan polvilleen ja kiittää Luojaa, että olen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti kertoaa miehet miltä tuntuu, kun joka askelella haarovälissä heilahtelee nahkapussiin verhottua löysää lihaa? Mahtaa olla outoa.................

Urheilu mahtaa olla naisille paljon helpompaa.

jepjep

https://www.funpic.hu/en/image/59264-rope

Sellainen tissihuora siellä.

Vierailija
24/25 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni katkarapu ei yllä edes lahkeeseen, joten kuvailtua ongelmaa ei pääse esiintymään. Luettuani avn ketjuja joissa valitetaan menkoista, irstaiden vanhojen ukkojen lähentely-yrityksistä sekä muita kotkotuksia jonnin joutavista aioista tekee mieli heittäytyä maahan polvilleen ja kiittää Luojaa, että olen mies.

sama. itsellänikin on arjessa niin pieni, että on ihan keskellä . Seksissä on sitten ihan ok keskikokoa

Vierailija
25/25 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sama. itsellänikin on arjessa niin pieni, että on ihan keskellä . Seksissä on sitten ihan ok keskikokoa

Tuohon on kätevää, siinä designissa on mietitty varastointipuoltakin ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan