Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loukkaannutko jos kukaan ei vastaa ryhmäkeskustelussa?

Vierailija
14.06.2020 |

Laitoin perjantaina viestin n. 5 ystävän whatsapp-keskusteluun jossa kerroin omasta mielestäni mielenkiintoisesta tapahtumasta elämässäni. Kaikki lukivat viestin mutta kukaan ei reagoinut millään tavalla. Sinänsä ihan sama mutta jotenkin vähän loukkaavaa, melkein kuin sanoisin jotain kasvokkain ja toiset vaan kääntäisivät selkänsä :D Ottaako kukaan tällaisista vähän itseensä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska aikuisen ei ole sosiaalisesti hyväksyttävää ottaa someasioita näin tosissaan

Sehän siinä ärsyttävää onkin ettei tällaisesta oikein viitsi niille ihmisille mainita koska koko asia tuntuu niin idioottimaisen turhanpäiväiseltä. Ärsyttää silti, ei sille voi mitään.

Vierailija
22/30 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta jatketaan aiheesta. Tämä on minulle hyvin tuttua. Monesti viestini ohitetaan, vaikka kysyisinkin jotain. En tiedä mikä minussa saa ihmiset ignooraamaan asiani. Ja toisten vieteihin kyllä kommentoidaan. Eilen kerroin ryhmäkeskustelussa joutuvani piakoin leikkaukseen, mutta kukaan ei kommentoinut mitään. Toivottelivat vain toisilleen hyvää pääsiäistä viestini jälkeen. Ja muiden sairastumisia on aiemmin tässä ryhmässä kerrottu ja toiset ovat toivotelleet parenemisia. Ja samoin olen tehnyt minäkin. Tuntuu vain aika ikävältä laitella muille parane pian-viestejä, jos omat asiat vain ohitetaan.

Vierailija
24/30 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaannun kyllä. Luulisin esim. sisaruksieni tajuavan ettei minulla ole ketään jonka kanssa jutella, joten se vastaamattomuus tuntuu pahalta.

Vierailija
25/30 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä on sama ainakun kerron jotain kukaa ei vastaa. Loukkaantuisin:(

Vierailija
26/30 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaamattomuudesta saa käsityksen että muut ei arvosta tai pidetä samanarvoisena ihmisenä. Olen kokenut sitä. Esim kysyin kerran minkähintainen menuu valitaan illalliselle. Sain onneksi kaksi vastausta mutta muut ryhmän jäsenet ei sanoneet mitään. Itsekin olen tehnyt näille vastaamattomille samaa, mutta vain jos en tiedä mitä sanoa tai asia ei koske minua, kun eivät kerta itsekään aina vastaa. Olen kokeillut myös kiittämistä jos vähemmän vastaavat vastaavat mutta sekään ei aina auta.

Vierailija
27/30 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vain viittaa, että eivät olleet samaa mieltä asiasta, ja oli kohteliampaa pitää pää kiinni, kuin reagoida jotain.

Vierailija
28/30 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että joku on aloittanut tämän ketjun! Mulla on yksi ryhmä, jossa yksi ihminen ignooraa kaikki minun jutut täysin. Ryhmä on pieni ja hän kommentoi kaikille muille. 

Loukkaahan se. Olen kuitenkin sitä mieltä että tuo ihminen tekee itsestään pellen eikä minun tarvitse välittää moisesta moukasta.

Vierailija
29/30 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en välttämättä ryhmässä pidä niin epäkohteliaana, jos ei kaikkiin viesteihin reagoida. Eri asia kasvotusten, tai yksityisviesti, niihin olisi hyvä jotain pusertaa.

Jos asia on nyt sellainen, ettei se liity muihin mitenkään ja ei oikein osaa kommentoidakaan - vaikka jostain tv-ohjelmasta, jota ei ole nähnyt eikä varmaan aio katsoakaan, niin mitäpä siihen voisi mitään järkevää sanoa.  Ehkä joku muu sitten pysytyy vastaamaan. Oikeastaan ajattelenkin, että turha vastata sellaiseen, mihin ei mitään sanottavaa ole. Esimerkiksi  näissä palstakeskusteluissa joku aina tulee kertomaan, ettei koskaan vaikka syö hernekeittoa, mutta jostain syystä on silti komentoitava hernekeittoketjuun, minusta outoa.

Kysymyksiin tietty olisi hyvä vastata, paitsi jos ne nyt myös on jotain ihan  ufoa omalta kannalta. Itse olen vaikka jossain ryhmässä, jossa kukaan muu ei hiihdä, niin en laita sinne mitään kysymyksiä suksisuosituksista, mutta joku harrastaa tällaistakin.

Vierailija
30/30 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu jakaa tosiaan itseään kiinnostavat jutut. Luokkaa foliohattu tai semmoisia eteenpäin, joita voi olla rikollista levittää tai kuivia meemejä tohon 1 osaan tai semmoisia, jotka ovat rasistisia ja luokkaa 2. Mm. Videoita, joissa asianomaisten kasvot näkyvät jne. Tai poliittisia foliohattu juttuja.

En koe tarvetta vastata/reagoida tuommoisiin. Ole moukka keskenäsi.