Mikä kaupan silli on hyvää?
Kommentit (52)
Abba ranskalainen sipulisilli, pitää aina lusikoida niitä sipulin palojakin leivän päälle. Nam!
Sillikonttorin sillit olleet tosi hyviä😋🤌
Minulle kelpaa vain Abban sinappisilli.
Vierailija kirjoitti:
nosto
Älä jauha tätä tyhmää joka ketjuun, dorka.
Joka kaupassa hyvä valikoima, oman maun mukaan valitse, itse tykkään matjes sillistä.
Ne ovat kaikki hirveän suolaisia. Kaipa ne eivät muuten säily niin pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Kuutossilli.
Tämä. Isoäitini kehui aina viitossilliä ja kuutossilliä. En ole löytänyt kaupasta. Onko se jokin oma resepti? Ymmärtääkseni niitä on silti mainostettu iskulauseella "Silliä kullekin".
Sipulisilli vaikka Pirkalta tai Boylta.
Vierailija kirjoitti:
Viitos silli on jees! Myös kuutos silli menee. Tärkeintä, että on silliä kullekkin!
Meillä on silliä a'la Kultanen. Hyvää on.
nosto