Muita kalsarikännäilijöitä?
No siinähän tuo tulikin.
Mitäs teidän iltaanne kuuluu? Alkaa olemaan hieman yksinäistä, palstallakin melko hiljaista.
Kommentit (47)
Täällä yksi! Alkoi viikon kesäloma, mahtava ilma ja mä vaan yksin kotona luen toisten somepäivityksiä mökeiltään ja purjeveneistään.
Lasissa on kuivaa siideriä, ja muutama varmaan menee.
Exällä mökki saaressa Turun saaristossa ja siellä tuli lähemmäs 20 kesää vietettyä. Sitä ikävä ja aikamoinen muutos on ollut, vaikka ukkoa en siedä :O
Onneksi on siideri ja oma piha ja terassi sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo millä kännätä :/ Eikä oo edes kalsareita.
Ei oo mullakaan kalsareita, joten ei varmaan lasketa
Ap
Ootko sä siellä Pillu paljaana ? KUVIA ????!!!
NahkaPatukkani puolesta kyselen.....
En valitettavasti, mulla on tämmöset tosi seksyt 10 vuotta sitten sopivana ostetut adidaksen verkkarit :DD
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi! Alkoi viikon kesäloma, mahtava ilma ja mä vaan yksin kotona luen toisten somepäivityksiä mökeiltään ja purjeveneistään.
Lasissa on kuivaa siideriä, ja muutama varmaan menee.
Exällä mökki saaressa Turun saaristossa ja siellä tuli lähemmäs 20 kesää vietettyä. Sitä ikävä ja aikamoinen muutos on ollut, vaikka ukkoa en siedä :O
Onneksi on siideri ja oma piha ja terassi sentään.
Oi mukavaa kesälomaa! Mun täytyy muutama opiskeluvuosi vielä kestää ilman kesälomia. Viikon sain minäkin tälle kesälle tosin riipaistua kasaan!
Ap
Päivällä tuli otettua seurassa pari tölkkendaalia. Äsken tipahti yksi. Lisääkin tullee vielä otettua. Sauna ja ruoanlaitotkin ovat vasta etiäpäin. Muut reissun päällä yksi jälkikasvusta kotimailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Se painuisi sisäpuolelle.
Just join tyhjäksi Ginger Long drink oli, kylmä. Ny alkaa mietintä, pitäiskö vielä kipaista muutama hakemassa lähikaupasta, vai tulla toimeen sillä mitä kaapista löytyy. Muutenhan sitä kai, jos rahoissan olisi, eikä olisi aamulla sovittua lenkkiä kaverin kanssa, useampi tarttuisi kaupasta mukaan, mutta nyt täytynee vähän keventää.
Mut haaskaa iltoo teille!
Vierailija kirjoitti:
Just join tyhjäksi Ginger Long drink oli, kylmä. Ny alkaa mietintä, pitäiskö vielä kipaista muutama hakemassa lähikaupasta, vai tulla toimeen sillä mitä kaapista löytyy. Muutenhan sitä kai, jos rahoissan olisi, eikä olisi aamulla sovittua lenkkiä kaverin kanssa, useampi tarttuisi kaupasta mukaan, mutta nyt täytynee vähän keventää.
Hei nyt minä painostan! Minäkin herään aamulla seiskalta aamuvuoroon ravintolaan hikoilemaan ja juoksemaan 10 tunniksi. Aion silti kipaista vielä kaupassa ennen kuin kello lyö 21.00. Tosisuomalainen kykenee tähän, sisulla pjerkele
Ap
On täällä. Tein äsken samanlaisen ketjunkin, en tajunnut katsoa että täällähän on jo juopot koolla. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei nyt minä painostan! Minäkin herään aamulla seiskalta aamuvuoroon ravintolaan hikoilemaan ja juoksemaan 10 tunniksi. Aion silti kipaista vielä kaupassa ennen kuin kello lyö 21.00. Tosisuomalainen kykenee tähän, sisulla pjerkele
Ap
Oho, ap on sinnikäs sissi. Taidat olla nuori, nuorena jaksaa. Tsemppiä! .)
Vierailija kirjoitti:
On täällä. Tein äsken samanlaisen ketjunkin, en tajunnut katsoa että täällähän on jo juopot koolla. :D
Juopot koolla :''D Täällähän me! Tervetuloa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oho, ap on sinnikäs sissi. Taidat olla nuori, nuorena jaksaa. Tsemppiä! .)
Juu, mää oon vasta 27 vuotta nuori. Nautin todella vielä kun voi - ero on ihan hullu jo muutamaa vuotta vanhempiin ystäviin verrattuna. Pidän kynsin hampain kiinni sileistä silmäkulmistani, ei oo montaa auringonympärysmatkaa kun jo olen samassa pisteessä :(((
Ihanaa iltaa teille! ❤️Mies lähtee kohta kaverillaan käymässä, joten pitäskö tässä itsekkin laittaa YouTubesta musat pauhaamaan ja ottaa olut jääkaapista 😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi lisää täälläkin.
Tere tulemast, mitäs lasissa?
Ap
GT
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Virhe tai ei, taivuin painostukseen (tai innostuin?). Jonkin verran a-holi pitoista koriini päätyi ja kalkkunan jauhelihaa 30% alennuksella. Siitä olen nyt pihvejä paistamassa, ja iltaa viettämässä. Vissiin täytyy aamulenkistä jotain kommentoida viimeistään huomeniltapäivällä, sillä sitä en missaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En valitettavasti, mulla on tämmöset tosi seksyt 10 vuotta sitten sopivana ostetut adidaksen verkkarit :DD
Haittaako jos lievästi sykkii Adduille ? Ovatko vielä sellaiset jotka on niin pienet että kinnaavat Pimbsin kohdalta ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Virhe tai ei, taivuin painostukseen (tai innostuin?). Jonkin verran a-holi pitoista koriini päätyi ja kalkkunan jauhelihaa 30% alennuksella. Siitä olen nyt pihvejä paistamassa, ja iltaa viettämässä. Vissiin täytyy aamulenkistä jotain kommentoida viimeistään huomeniltapäivällä, sillä sitä en missaa.
No, omasta kokemuksesta se aamulenkki vaihtuu usein istuskeluun läheisellä penkillä. Ehkä joku kompromissi :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Haittaako jos lievästi sykkii Adduille ? Ovatko vielä sellaiset jotka on niin pienet että kinnaavat Pimbsin kohdalta ?
Eihän se mittään haittaa, kukin sykkii millekin. Mutta eivät oo valitettavasti, vähän tämmöset kaksi kokoa liian suuret
Tääl yks juoppo kans. Pelaan simssiä, kuuntelen musaa ja ryypiskelen. Ajattelin, että voisin kohta lähtee kävelylle metsään ja merenrannalle niin sais tuuletusta. Juoma ja musaa mukaan.
Kivaa iltaa kaikille muilleki yksinäisille juoppopeikoille!
Vierailija kirjoitti:
Tääl yks juoppo kans. Pelaan simssiä, kuuntelen musaa ja ryypiskelen. Ajattelin, että voisin kohta lähtee kävelylle metsään ja merenrannalle niin sais tuuletusta. Juoma ja musaa mukaan.
Kivaa iltaa kaikille muilleki yksinäisille juoppopeikoille!
Ui, mäkin pelasin just simssii! Mikä niistä? Täällä nelonen, ihan paras.
Ap
Kiitosta, sinne myös! Jep, mahtava tapa :DD