Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka huuatat musiikkia, niin että naapuritkin kuulee

Vierailija
13.06.2020 |

Niin mikä sinua vaivaa? Oletko kenties narsisti tai puuttuko sinulta emotionaalisuus kokonaan vai oletko muuten vain henkisesti vajaa?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin naapuristamme. Hänelle on sanottu asiasta jopa ihan kasvotusten. Ja useamman kerran. Mutta ei usko! Bassot jytkyy seinän läpi vähän väliä.

Vierailija
2/39 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bassot ei minulla sentään jytää eikä kukaan ole koskaan valittanut. Pesen myös pyykkiä keskellä yötä eikä ole tullut sanomista. Talossa sentään on äänieristys. Joskus vain on kuunneltava musiikkia kovaa, kyllähän sen jokainen ymmärtää. Ainakin mun naapurit, arvostan. :) <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanku kakarat ei huutis jokapäivä:)))))))

Vierailija
4/39 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookko nää pohjanmaalainen? Mikki nää puhut huuattamisesta. Sana jota juuri sinä hait on: Sinä joka huudat.

Vierailija
5/39 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bassot ei minulla sentään jytää eikä kukaan ole koskaan valittanut. Pesen myös pyykkiä keskellä yötä eikä ole tullut sanomista. Talossa sentään on äänieristys. Joskus vain on kuunneltava musiikkia kovaa, kyllähän sen jokainen ymmärtää. Ainakin mun naapurit, arvostan. :) <3

miksi et käytä kuulokkeita, esim langattomat kuulokkeet niin ei tarvitse johtojen kanssa pelata.

Vierailija
6/39 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakarasta ei lähde mitenkään yli 90db

Vierailija
7/39 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakara pystyy huutaamaan 110db edestä ainakin.

Vierailija
8/39 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan tehdä mitä haluan. Kiva ärsyttää naapureita.

Vierailija
9/39 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi et käytä kuulokkeita, esim langattomat kuulokkeet niin ei tarvitse johtojen kanssa pelata.

Se vaan jotenkin lähtee helposti lapasesta, alan huomaamattani lisätä volyymia aina yksin ollessani. Kyllä sitten monesti huomaan, että oho, onpas kovalla ja vähän hiljennän. Ja tuosta pyykkihommasta niin joskus saatan vasta nukkumaan mennessä tajuta, että hitto lapselle ei ole yhtään puhtaita paitoja päiväkotiin ja pakko pestä. En nyt mitenkään ilkeyttäni pidä meteliä, ehkä siksi ei ole valitettukaan. Ehkä ei olla edes huomattu. Ja minulla on jotenkin hassunmalliset korvanipukat ja kaikki nappikuulokkeet sattuvat korviin, käytän välillä sellaisia isoja.

Vierailija
10/39 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... Tämä ei ole uhkaus vaan kielikuva:

Haluaisin räjäyttää baarin parin kadun päässä, koska meteli kuuluu meille saakka.

Ei huolta, en omista tarvikkeita eikä ole rahaa enkä uskaltaisi koska olen poropeukalo joka sotkee kaiken.

Mutta raivo kyseistä paikkaa kohtaan on juuri noin vahva.

Vierailija
11/39 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotta pääsee edes 105 pitää olla isokokoinen mies ja harjoitellut huutamistaan vuosia.

Vierailija
12/39 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huudattaisin musiikkia niin että naapuritkin kuuluu olisin huolissani kuulostani, ja tinnituksesta sekä myöskin omasta mielenterveydestä. Keikoilla kävin mutta metelin takia en enää oikein jaksa. Kuulo kohtalainen.

Vierailija
13/39 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotta pääsee edes 105 pitää olla isokokoinen mies ja harjoitellut huutamistaan vuosia.

Nainenkin pysty huutamaan kovempaa. Ihmeen Mikki hiiriä te miehet.

Vierailija
14/39 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska hänen mielestään musiikki kuulostaa niin hyvältä, että hän on hetken aikaa niin riippuvainen musiikistaan että vaistomaisesti säätää äänenvoimakkuutta suuremmalle luodakseen asuntoonsa disko/teatterimaiset olosuhteet josta puuttuu muut ihmiset ja ainoa kuuluva asia on kovaääninen musiikki, kaikki muut äänet peittyvät musiikin alle. Osa ihmisistä inhoaa kuulokkeiden käyttöä, siksi kuuntelevat musiikkinsa aina kaiuttimien kautta. Eivätkä mieti hetkeäkään että häiritseekö se musiikin äänenvoimakkuus muita vai ei.

Joillakin ihmisillä kovaääninen musiikki on samankaltainen riippuvuus kuin alkoholistilla alkoholiin.

Vierailija
15/39 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mö ajattelen että sä oot niin köyhä ettei sulla ole omia soittimia.

Vierailija
16/39 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap osaa suomenkieltä?

Mitä tarkoittaa huuattaa, kerro se muillekin.  Minä en ainakaan tiedä mitä se tarkoittaa.

Ja vielä, oletkos ap käynyt peruskoulu, näyttää siltä, että et ole, joten käypä se vaikka netissä tai iltakouluna, että osaat vastaisuudessa kirjoittaa suomenkieltä niin, että kaikki sen ymmärtää.

Vierailija
17/39 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kielitaidoton hölmö.

Vierailija
18/39 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerran norsuaskeltaja kiljukaula rymskis paiskis pentu pitää niin kovaa melua, että musiikin on oltava kovalla, jotta sen kuulee ilman sen äpärän melua.

Vierailija
19/39 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä hiljaisuutta vaaditaan kerrostaloissa ajalla 23.00 - 07.00.

Muutoin siellä saa elää normaalia kotielämää.

Ja musiikin soittaminen kovalla volyymilla on makuasia, toisille jo pienikin ääni on häiritsevä.

Asiasta voi valittaa isännöitsijälle, ja taloyhtiön hallitukseen.

Muutoin kannattaa muuttaa asumaan sellaiselle seudulle ja sellaiseen taloon ja paikkaan, missä ei ole muita ihmisiä ainakaan kilometrin säteellä.

Vierailija
20/39 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen päivät töissä, kaikkineen töihin matkoineen menee 10 tuntia.

Käväisen kotona syömässä ja lähden harrastuksiin.  Tulen kotiin melko myöhään, aterioin taas ja käyn suihkussa. Ja sitten petiin

En tiedä yhtää mitä taloyhtiössä tapahtuu, mihinkin aikaan vuorokaudessa.

Kun menen nukkumaan nukahdan heti.

Hankkikaa tekin valittajat elämä itselleni, silloin ette ehdi kuuntelemaan ja seuraaman muiden elämää ja valittamaan siitä kaikenlaisilla palstoilla jatkuvasti.

Ja eniten valittavat ne, jotka viettävät päivänsä pelkästään kotona, eikä heillä ole muuta elämää kuin katsella ja kuunnella mitä muuta talossa olevat tekevät. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi