Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksinäiset hylkiönaiset, mitä teette Juhannuksena?

Vierailija
13.06.2020 |

Siis lapsettomat, puolisottomat, kaverittomat, perheettömät, isovanhemmattomat ja mökittömät?
Tai, kavereita saa olla, mutta joilla oma perhe ja suku jonne sinä et ole tervetullut koskaan. Ja nyt kysyn enemmänkin niistä yli 35 v, ei 20v joilla sinkkukavereita ym.
Nimenomaan kysyn niistä joilla EI ole omaa eikä suvun mökkiä, jonne voisi noin vain mennä itsekseen olemaan.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdytän webcamissä ja sormetan/dildotan

Vierailija
62/68 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kotona. Saatan juoda muutaman oluen partsilla. Siinäpä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin kotona. Saatan juoda muutaman oluen partsilla. Siinäpä se.

Olen siis 35-vuotias sinkku, lapseton nainen.

Vierailija
64/68 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunki juhannus 👍

Vierailija
65/68 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin rannalta jonkun rauhallisen paikan johon leiriytyä ja vietän yön riippumatossa. Otan mukaan hyvää ruokaa ja kirjoja.

mä oon haaveillu että tekisin tämän. mulla on teltta. mutta pelkään ettei ois kivaa keskellä pimeyttä. pitäisi olla kaveri mukana. ehkä löydän jostain jonkun, jolla sama haave

Vierailija
66/68 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen kukkamekko päällä seuraasaareen. Katselen onnellisia pariskuntia ja tulen puolenyön jälkeen kotiin itkemään yksinäisyyttäni.

Kun on ruma, lihava ja vanha ei auta enää kuin itku.

älä tee tollasta itelles. keksi jotain kivempaa.

Vierailija
67/68 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään Koronaa.

Vierailija
68/68 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaas nyt tämä keskustelu takaisin etusivulle, kun oma vastaava aloitukseni poistettiin. /__\

Olen itse ihan ylpeästi hylkiö, vanhapiika, mitä näitä nyt on — ja juhannus menee niin kuin on mennyt jokainen siitä lähtien kun muutin omilleni lapsuudenkodistani; yksin omassa yksiössä.

Aikaisemmin tuli monena vuonna mietittyä, että josko sitä olisi edes mennyt katsomaan kaupungin kokkoa, mutta ihmisvilinä ja hyttyset eivät houkutelleet. Ja tänä vuonna eritoten olisi *kaikilla* hyvä syy pysytellä kotona.

Mutta oman kotijuhannuksen ohjelmassa olisi ainakin sohvalla löhöilyä; mitä katsellen, sitä en vielä tiedä. Menyykin tässä vaiheessa vielä vähän hakusessa. :D Mutta mahdollisimman vähissä vaatteissa, mahdollisimman vähin ihmiskontaktein jo viikon puolvälistä alkaen.