Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksinäiset hylkiönaiset, mitä teette Juhannuksena?

Vierailija
13.06.2020 |

Siis lapsettomat, puolisottomat, kaverittomat, perheettömät, isovanhemmattomat ja mökittömät?
Tai, kavereita saa olla, mutta joilla oma perhe ja suku jonne sinä et ole tervetullut koskaan. Ja nyt kysyn enemmänkin niistä yli 35 v, ei 20v joilla sinkkukavereita ym.
Nimenomaan kysyn niistä joilla EI ole omaa eikä suvun mökkiä, jonne voisi noin vain mennä itsekseen olemaan.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hylkiö, mutta keski-ikäinen sinkkunainen olen. Minua ei ole koskaan kutsuttu kenenkään mökille, ei juhannukseksi eikä muutenkaan. Ne on parisuhteessa olevien ja perheiden juttuja ilmeisesti, ja perinteet on luotu jo parikymmentä vuotta sitten ja piirit on samat.

Osaan kyllä olla yksinkin, mutta tukalaa tulee, koska asunnossani ei ole parveketta eikä ilmalämpöpumppua. Varmaan ostan viiniä ja menen puistoon puun varjoon juomaan. Ehkä kaupungissa on tänä juhannuksena muitakin. Ja ehkä jonain vuonna vuokraan itselleni mökin, niin että pääsen kerrankin juhannuksena uimaan ja saunomaan.

Vierailija
42/68 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin rannalta jonkun rauhallisen paikan johon leiriytyä ja vietän yön riippumatossa. Otan mukaan hyvää ruokaa ja kirjoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormetan ja poltan kokkoa.

Vierailija
44/68 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa Karla Niemisen kirja Olet hyvä tyyppi. Siinä on oikeasti hyviä vinkkejä, miten murtaa yksinäisyyden kehä.

Vierailija
45/68 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs teitä yksinäisiä hylkiönaisia löytäis noin niin kuin treffailumielessä?

Vierailija
46/68 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Katson teeveetä. Kyllä mua tämä tilanne sattuu. Onneksi on lemmikki, muuten menisin narun jatkoksi. Pyhinä tajuaa yksinäisyyteensä

Vierailija
47/68 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs teitä yksinäisiä hylkiönaisia löytäis noin niin kuin treffailumielessä?

Turha toivo. Eivät ne sinua kelpuuta.

Vierailija
48/68 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tehdä tutustumisreissun saaristoon. Olen kyseistä matkaa miettinyt monta vuotta, mutta nyt sen toteutan. Lapsia on, mutteivät äidin kanssa halua aikaansa enää viettää. Mies muutti omaan kämppään viikko sitten. Hänen vuokseen perheellämme ei ole mitään perinteitä tai sen enempää sosiaalisia verkostojakaan. Ei halunnut mennä mihinkään, pyhiä ei tod juhlittu eikä pitänyt siitä, jos minä menin yksin. Nyt korjaan sitä satoa, mutta lähden liikkeelle mieluummin sitten vaikka yksin kuin yhtään ainoaa juhlapäivää istun neljän seinän sisällä!

Vierailija
49/68 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole hylkiö ja parillekin mökille voisin mennä, toinen sukulaisten ja toinen perheellisen lapsuudenystävän. Kavereitakin on muutama. Olen aikaisemmin viettänyt kaikenlaisia juhannuksia. Mökkeily vaan ei kiinnosta. Olen helsinkiläinen ja viihdyn jussinakin täällä. Vanhemmat ovat kuolleet. En viitsi myös kään koronan takia lähteä väentungoksiin vaikka nyt tuntuu tauti hiipuvan. . Olen varmaan kotona ja juon viiniä, katselen elokuvia, ehkä käyn rannan lähellä katsomassa kokkoa.

Vierailija
50/68 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen seksikkäästä ja yli-ihanasta miehestä. Laitan tyynyn alle kukkia ja toivon, että kyseinen mies ilmestyy uneeni ja tapaan hänet oikeassa elämässä.

Vierailija
51/68 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin viimeiset 13 juhannusta; makoilen sängyssä, syön (liikaa) ja lihon, katson jotain sarjaa, luen, otan aurinkoa jos säät sallii. Nyt aloittanut lenkkeilyn niin aika varmasti myös lenkillä käyn. Sos elämää ei tosiaan ole ollut 13 vuoteen ja yksin en juhannusta halua viettää niin näillä mennään.

Vierailija
52/68 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satisfyer pro2, ja xvideos ...eipä se paljon muuta tarvitse.

Vierailija
53/68 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutin just ennen koronaa ulkomaille, joten en ole ehtinyt vielä saamaan ystäviä uudessa kotimaassani. Juhannusta täällä ei vietetä, mutta menen esim. lenkille, maalailen tai piirtelen kotona, leivon, luen, kirjoitan. Jos koronaa ei olisi menisin johonkin meet up tapahtumaan, jossa voisin saada kavereita tai menisin yksin matkustamaan.

Mihin maahan muutit?

Vierailija
54/68 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kukkamekko päällä seuraasaareen. Katselen onnellisia pariskuntia ja tulen puolenyön jälkeen kotiin itkemään yksinäisyyttäni.

Kun on ruma, lihava ja vanha ei auta enää kuin itku.

Vierailija
55/68 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylkiönainen. Voi kiitti. Olen sitten sellainen. Ainakin päätän itse tekemisestäni enkä ole talouspiikana hyttysten syömänä mökillä missä kantoveet ja muutenkin olemattomat ruuanteko olosuhteet. Missä jengi makaa tai on ilman tikkua ristiin yhteiseen kivaan kuten liian monta juhannusta tuli vietettyä.

Vierailija
56/68 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juhlinut juhannusta yli 20 vuoteen vaikka olen ollut parisuhteessakin. Rauhallinen kotiviikonloppu, käyn metsälenkillä ja istuskelen pihalla. 

Vierailija
57/68 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen kukkamekko päällä seuraasaareen. Katselen onnellisia pariskuntia ja tulen puolenyön jälkeen kotiin itkemään yksinäisyyttäni.

Hei, ei sun tarvitse yksin mennä vaan tule mun kanssa! Laitan kans kukkamekon mutta mennään ennemmin Pihlajasaareen. Eikä itketä koko yönä :)

Vierailija
58/68 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satisfyer pro2, ja xvideos ...eipä se paljon muuta tarvitse.

😛

Vierailija
59/68 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virtuaalihali. Ehkä tänä vuonna voit tehdä asiat toisin ja miettiä minkälaisen onnellisen elämän voit aloittaa nyt. Kaikki lähtee sisältä itsestä. Älä vaivu epätoivoon rakas kanssa sisar.

Vierailija
60/68 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi hylkiö,jos lähtisin bilettää.Mä valkkaan silti maaseudun se tärkeempi ko joku ukonketale.Jotenkin tylsistynny ukkoihi,ne ei enää kiinnosta.Eikä mitää draamaa ole niiden kaa ollut, et se ei syy.Ne ei vaan nappaa.Juoppoja muuta alkuunsa.Olkoot.Rikaskaa oo saati komee.