Yksinäiset hylkiönaiset, mitä teette Juhannuksena?
Siis lapsettomat, puolisottomat, kaverittomat, perheettömät, isovanhemmattomat ja mökittömät?
Tai, kavereita saa olla, mutta joilla oma perhe ja suku jonne sinä et ole tervetullut koskaan. Ja nyt kysyn enemmänkin niistä yli 35 v, ei 20v joilla sinkkukavereita ym.
Nimenomaan kysyn niistä joilla EI ole omaa eikä suvun mökkiä, jonne voisi noin vain mennä itsekseen olemaan.
Kommentit (68)
Toisin yhden eronneen rouvan tänne mökilleni, niin hän ei ainakaan olisi mikään "hylkiö". Valitettavasti Punavihreä hallituksemme on määrännyt minut karanteeniin, ei vieraita.
Olen 25-v, mutta minulla ei ole sinkkukavereitakaan tai sukua, jonka kanssa olla. Tänä vuonna ei voi matkustaakaan juhannusta pakoon. Meinaa tulla itku.
Opintoja, kuten kaiken muunkin vapaa-aikani. Toivottavasti säät suosivat niin voin mennä puistoon pötköttämään pädin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalokämppäni parvekkeella aattoiltana lipittelen viiniä, ainakin 1 pullo menee ehkä ylikin. Juhannuspäivänä ensin lenkille ja sitten ruoan jälkeen parvekkeelle viinin kanssa. Koko ajan yksin.
Toihan on lupsakkaa ja mukavaa tekemistä. Ihana lämmin ilta ja viini, kännykästä hyvä leffa tai ihan vain maisemia katsellessa. Ja yksin omien ajatusten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos oikein on huono olo silloin niin kävelen juhannuskokkoon eikä kukaan kiinnittäisi huomiota.
Vähän niin kuin Mörkö Muumilaaksossa.
Perheen kesken menee juhannus ja sitten sunnuntaina juhlistan kesäpäivänseisausta itsekseni pakanallisin tavoin. 🙂
Voi luoja hylkiö naiset! Mitä ne ovat,kysyn vaan. Jos ap on aikuinen ihminen, on kyseessä todella yksinkertainen ihmisiä lokeroiva tyyppi. Luojan kiitos ei tarvitse ainakaan tuollaisten ihmisten seurassa olla juhannuksena. Ja kun on yksin,ei ole koskaan huonossa seurassa!
Lähden mökille vanhempieni kanssa. Yksinään en voisi mökille mennä, koska en ole osakkeenomistaja.
Jos se ei onnistuisi, olisin kotona ja yrittäisin saada hoitokoiran viikonlopuksi.
Minulla on lapset juhannuksen isänsä kanssa sukulaistensa luona, muuten ei halua tavata lapsiaan mutta tuo kesäreissu heillä aina on. Olen melko yksinäinen, eron jälkeen olen ollut vain lasten kanssa oikeastaan ja en ole päässyt kavereita tapaamaan... nyt ei sitten enää pyydetäkään minnekään. Kaverit viettävät juhannusta perheidensa tai sukunsa kanssa tai pariskuntien kesken, minä en yksinäisenä ole tervetullut.
Juhannukselle ei ole mitään ohjelmaa. Voi olla että olen ihan yksinäni. Tai vielä tässä ehtii jotain ehkä keksiä.
Omaa mökkiä ei ole ja sukulaisia on tosi vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikein on huono olo silloin niin kävelen juhannuskokkoon eikä kukaan kiinnittäisi huomiota.
Vähän niin kuin Mörkö Muumilaaksossa.
No melkein mutta lopputulos olisi erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Ap yrittää vain lytätä yksinäisiä. Aloitus on henkistä väkivaltaa. Hänellä itsellään on mies ja hänen pahin pelkonsa on itsekin sinkkuuntua, joten hän voimaantuu sinkkunaisia ja yksinäisiä mollaamalla. Huomasittehan, että ap ei kerro itsestään mitään missään vaiheessa ketjua.
Ei pidä paikkaansa. Oon yksin tai juopottelevan vanhemman seurassa. Viimeksi olen ollut kenenkään kesämökillä n. 28 vuotta sitten. Mieskaveri on mutta ei olla nyt tapailtu eikä tullakaan tapaamaan vielä pitkään aikaan.Sinkku olen ollut koko elämäni.
Yksin olen kotona Juhannuksena.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja hylkiö naiset! Mitä ne ovat,kysyn vaan. Jos ap on aikuinen ihminen, on kyseessä todella yksinkertainen ihmisiä lokeroiva tyyppi. Luojan kiitos ei tarvitse ainakaan tuollaisten ihmisten seurassa olla juhannuksena. Ja kun on yksin,ei ole koskaan huonossa seurassa!
Hylkiönaisella tarkoitin hyljeksittyä naista, jota varakkaat tai muuten menevämmät ystävätkin hyljeksii, jota ei koskaan haluta tavata, eikä ainakaan olla tekemisissä silloin kyn hän olisi yksin. Tämä vastakohtana niille naisille, joilla on aina joitain naisystäviä jotka kutsuu mukaan sinne tai tänne tai viettämään Juhannnusta heidän mökeilleen, juhliin, bileisiin, kotiin, jne. Molempia on.
Vierailija kirjoitti:
Leimaa vain itsesi, jos tahdot. Minä en ole mikään yksinäinen hylkiönainen. Teen kaikkea mistä pidän. Urheilen, syön hyvin, ulkoilen jne. Olisihan se mukavaa, jos olisi seuraa. En kuitenkaan sääli itseäni ja nyyhkyttele vaan nautin siitä mitä nyt on. Ei onneni ole kiinni jossain ulkoisessa asiassa.
Otsikossa osoitettiin kysymys yksinäisille hylkiönaisille. Miksi sinä työnnyit vastaamaan, kun asia ei koske sinua ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Hylkiönainen? :D
Elän yksin, mutta en pidä itseäni minään hylkiönaisena. Nautin kolmepäiväisestä viikonlopusta.
Otsikossahan pitäisi lukea Jakojäännös-naiset.
Vierailija kirjoitti:
Ap yrittää vain lytätä yksinäisiä. Aloitus on henkistä väkivaltaa. Hänellä itsellään on mies ja hänen pahin pelkonsa on itsekin sinkkuuntua, joten hän voimaantuu sinkkunaisia ja yksinäisiä mollaamalla. Huomasittehan, että ap ei kerro itsestään mitään missään vaiheessa ketjua.
Mies aloittaja on. Nuorehko.
Ei naiset mollaa tuolla tavalla. Toisiaan.
Muutin just ennen koronaa ulkomaille, joten en ole ehtinyt vielä saamaan ystäviä uudessa kotimaassani. Juhannusta täällä ei vietetä, mutta menen esim. lenkille, maalailen tai piirtelen kotona, leivon, luen, kirjoitan. Jos koronaa ei olisi menisin johonkin meet up tapahtumaan, jossa voisin saada kavereita tai menisin yksin matkustamaan.
Meinasin kirjoittaa että mökille, mutta se ei luvallista. En kyllä koe olevani yksinäinen hylkiö.
Nauran kakkosnaisille ja niille jotka luulevat että Tinder on luotu pariutumista varten. Tinder on CIAn tiedonkeruukanava.
Opintojen parissa. Olen aikuinen, mutta opiskelen edelleen. Saatan etsiä jotain menoja kaupungista, jotainhan saattaa olla.
Tämän voi ottaa myös ironisesti. Minä olen ihan ylpeästi hylkiö kun en osaa venyä perusheterotemppuiluun miehen miellyttämiseksi eikä naisetkaan nappaa siinä mielessä. Keksin kyllä tekemistä. Viihdyn itseni kanssa ja se on kaikista tärkeintä.