Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksinäiset hylkiönaiset, mitä teette Juhannuksena?

Vierailija
13.06.2020 |

Siis lapsettomat, puolisottomat, kaverittomat, perheettömät, isovanhemmattomat ja mökittömät?
Tai, kavereita saa olla, mutta joilla oma perhe ja suku jonne sinä et ole tervetullut koskaan. Ja nyt kysyn enemmänkin niistä yli 35 v, ei 20v joilla sinkkukavereita ym.
Nimenomaan kysyn niistä joilla EI ole omaa eikä suvun mökkiä, jonne voisi noin vain mennä itsekseen olemaan.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin vanhempien luokse niin kuin aina

Vierailija
2/68 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotiin vanhempien luokse niin kuin aina

Tämä. Meillä ei ole vanhempien kanssa mitkään super läheiset kaverivälit mutta eipä ole kenenkään muunkaan kanssa..

Vierailija
4/68 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juhli juhannusta, kuten en ole ikinä juhlinut.

Vierailija
5/68 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samaa kuin me sukumökilliset lapsiperheellisetkin, ovat kotona normisti. Ei tässä korona-ajassa voi kuvitellakaan lähtevänsä mihinkään kenenkään kanssa.

Vierailija
6/68 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märisen täällä palstalla.

Vierailija
7/68 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein on huono olo silloin niin kävelen juhannuskokkoon eikä kukaan kiinnittäisi huomiota.

Vierailija
8/68 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalokämppäni parvekkeella aattoiltana lipittelen viiniä, ainakin 1 pullo menee ehkä ylikin. Juhannuspäivänä ensin lenkille ja sitten ruoan jälkeen parvekkeelle viinin kanssa. Koko ajan yksin.

Vierailija
9/68 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä pe-la-su, pyhätunnit ja haittalisät tekee bruttona noin 1200 euroa.

Vierailija
10/68 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää yksinäinen, tänä vuonna on seuraa, mutta voin vastata edellisten vuosien osalta. Kävin koirieni kanssa ulkona kävelemässä ehkä etäämmältä kokkoa katsomassa, tein hyvää ruokaa itselleni ja söin sitä elokuvaa katsellen. Itse ihan nautin tuosta, vaikka olin yksinäinen niin toisaalta viihdyin rauhassa yksin kotona. Koirat ovat aina tuoneet valtavasti lohtua minulle, ilman niitä olisi kaikki juhlapyhät varmasti tuntuneetkin pahalta. Suosittelen lemmikkiä yksinäisille jos vaan eläimistä tykkää.

Vierailija
11/68 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona ja teen sitä samaa, mitä kaikkina muinakin viikonloppuina. Tai oikeastaan kaikkina muina päivinä.

Olen viimeksi viettänyt juhannusta muiden seurassa muutama vuosi sitten, kun luulin, että eräs mies oli kiinnostunut minusta. Hän ei varmaan kehdannut kieltäytyä kutsustani, joten istuimme iltaa minun luonani, kuuntelimme musiikkia ja juttelimme. Minulla oli mukavaa, mutta ilmeisesti hänellä oli tähtäimessään jo joku muu.

Edellisen kerran vietin juhannusta muiden seurassa viime vuosituhannella, kun veljeni oli vielä sinkku. Nyt veljeni on vaimonsa sukulaisten kanssa ja vanhemmillani on mökillään paljon mukavampaa ilman minua.

Kyllä tähän tottuu. Muutkin tottuvat, koska en edes muista, milloin joku olisi kysynyt minulta, mitä aion tehdä tai tein juhannuksena. Olen viisikymppinen, eikä minulla ole kovin monta juhannusta jäljellä, joten en ota paineita tästäkään. Onneksi on ilmalämpöpumppu, joten ei tarvitse kärvistellä helteessä.

Vierailija
12/68 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskanpitoa panoalfojen kanssa?

Vierailija
13/68 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leimaa vain itsesi, jos tahdot. Minä en ole mikään yksinäinen hylkiönainen. Teen kaikkea mistä pidän. Urheilen, syön hyvin, ulkoilen jne. Olisihan se mukavaa, jos olisi seuraa. En kuitenkaan sääli itseäni ja nyyhkyttele vaan nautin siitä mitä nyt on. Ei onneni ole kiinni jossain ulkoisessa asiassa. 

Vierailija
14/68 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin muulloinkin, eli hoitelen vastuitani ja teen töitä.

Olen viettänyt näin nyt noin 10 vuotta juhlapyhiä. Ei ole harmittanut yksikään, sillä koen, että yksinolo on ollut aina parempi vaihtoehto, kuin pöydällä olevat ehdotukset.

Joskus olen tehnyt jotakin "spessua" ruokaa tai herkkua, jos on siltä tuntunut. Useimmiten ei.

Olen valinnut melko yksinäisen polun ja tässä vaiheessa seura veisi minua lähinnä kauemmas tavoitteistani. Mielestäni yksinäisyydestä kannattaa ottaa kaikki irti, jos sellaista on tarjolla. Keskivertoihmisen elämä ei ole niin ihmeellistä, että sitä kannattaisi juuri kadehtia.

Vierailija
15/68 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu jotenkin että sukua on tulossa paikalliselle leirintäalueelle, en tiedä mitä ne siellä tekee :D

Oon kahden vaiheilla menenkö seuraan vai olenko yksin kun sitä joutuis vastaamaan kysymyksiin kuten "eikö sulla oo miestä, koska teet lapsia, mitä meinaat tehdä elämällesi".

Vierailija
16/68 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap yrittää vain lytätä yksinäisiä. Aloitus on henkistä väkivaltaa. Hänellä itsellään on mies ja hänen pahin pelkonsa on itsekin sinkkuuntua, joten hän voimaantuu sinkkunaisia ja yksinäisiä mollaamalla. Huomasittehan, että ap ei kerro itsestään mitään missään vaiheessa ketjua.

Vierailija
17/68 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vaan kotona vanhempien kanssa, kuten aina.

Siis ihan aina, ympäri vuoden,aina, aina, aina.

Vierailija
18/68 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylkiönainen? :D

Elän yksin, mutta en pidä itseäni minään hylkiönaisena. Nautin kolmepäiväisestä viikonlopusta. 

Vierailija
19/68 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juhli juhannusta, kuten en ole ikinä juhlinut.

Varmaan lenkkeilen tavallista enemmän. Raitistuin ja yksin juominen on muutenkin järjetöntä puuhaa. Näihin pyhäpäiviin on jo niin tottunut ettei osaa edes ajatella menettävänsä mitään kun joku känniölinä jää väliin.

Siellähän ”juhlivat”.

Vierailija
20/68 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap yrittää vain lytätä yksinäisiä. Aloitus on henkistä väkivaltaa. Hänellä itsellään on mies ja hänen pahin pelkonsa on itsekin sinkkuuntua, joten hän voimaantuu sinkkunaisia ja yksinäisiä mollaamalla. Huomasittehan, että ap ei kerro itsestään mitään missään vaiheessa ketjua.

Voi olla, mutta minua ei haittaa ajatella itseäni yksinäisenä hylkiönä.