Sain palstan ansiosta tyttöystävän!
Kiitos palstalaisille.
Yhdessä ketjussa oli hyviä vinkkejä, jotka tepsivät. Ei olisi muuten tullut mieleen tämä mahdollisuus.
Mukava tyttöystävä on, joskaan ei täydellinen, vaan kukapa olisi?
+ vela
+ hoikka ja nätti
+ pukeutuu tyylikkäästi ja ottaa miehen toivomukset huomioon
+ hyvä kuuntelija
+ ei pihtaa
+ osaa ottaa kaiken rennosti
+ ei nalkuta eikä vaadi koko ajan lisää ja lisää kaikkea
+ tykkää lähteä treffeille
+ ei ahmi ruokaa
- ei laita ruokaa
- ei kovin puhelias
- laiska siirtymään paikasta toiseen, onneksi kevyin löytämäni 175cm eli n. 50kg
Tässä vielä kuva:
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/714FUJwNZ4L._AC_SL1500…
Suosittelen muillekin!
Kommentit (39)
Onko noissa moottoroidut privaatit paikat? Miten nuo toimitetaan kotiin?
T. Sinkkunainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painaako oikeasti 50 kg?
Aika tyypillinen paino täysikokoiselle.
Painavin eli muistaakseni 170cm tai 175cm thicc-malli oli 82kg.
-ap
Laitatko linkkiä? Onko noita miehiäkin tai sellaisia vähän vanhemman näköisiä naisia?
T. Kypsistä naisista pitävä bi-nainen
Joo miehiä on.
Toiseen kyssäriin vastasinkin jo.
En viitsi laittaa myyntisivuihin linkkiä, ettei tulkittaisi mainokseksi.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä suuruinen oli suhteen "aloitusmaksu"? Alkoi kiinnostamaan tämä vaihtoehto. Taitaa jopa tulla pitemmän päälle halvemmaksi.
Herrasmiehenä en mieluiten puhuisi rahasta, mutta se oli n. 1400 eur.
-ap
Sil rahalla saisit jo thaikun. Plussaa on että siivoaa ja laitta ruoat. Voin suositella a++++++.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä suuruinen oli suhteen "aloitusmaksu"? Alkoi kiinnostamaan tämä vaihtoehto. Taitaa jopa tulla pitemmän päälle halvemmaksi.
Herrasmiehenä en mieluiten puhuisi rahasta, mutta se oli n. 1400 eur.
-apEdullinen!
Saako noita nukkeja sellaisina, että niillä olisi vähän ryppyjä kasvoissa, ylipainoa ja riippurinnat? Haluaisin oman milf-nuken. ❤
:D oudolla tavalla kävi sääli nyt etten ole nukke.
Vierailija kirjoitti:
T. Sinkkunainen
Tuossa ei ole. Optiona USB-laite jolla pystyy lämmittämään ihonlämpöiseksi.
Toimitus neutraalissa laatikossa, kaksi reipasta postin tyttöä kantoivat ovelle asti (herrasmiehenä autoin toki).
-ap
Saanko puristaa sun tyttöä pepusta?
Mä haluan kokeilla miten aidolta noi tuntuu :D En oo koskaan nähnyt tuommoista livenä.
Oon nainen ja hetero, eli sun ei tartte pelätä että vien sun tyttiksen.
Onko hankalaa siirrellä?
Mua kiinnostaisi Curvy Monique 163cm H-cup.
Mutta gross weight 60kg arvelluttaa. On huono selkä...
Oikeastihan ei tuossa mitään. Itse olen aseksuaali ja voisin seurustella tietokoneohjelman kanssa. Jos olisi jokin mielenkiintoinen keinoäly niin sen kanssa voisi olla parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Onko hankalaa siirrellä?
Mua kiinnostaisi Curvy Monique 163cm H-cup.
Mutta gross weight 60kg arvelluttaa. On huono selkä...
Alkuun tuntui hankalalata, mutta sitten kun hiffasi onnistui helpohkosti vaikken ole vahva. Huonon selän kanssa ehkä pitää varoa enemmän.
Kannattaa ottaa muuten omilla jaloillaan seisova malli, sekin voi auttaa. Ja miettiä haluaako thicc-mallisen.
-ap
Laita joku vihje sivuston nimestä tai ns. rikottu linkki, vaikkei suoraa/toimivaa linkkiä voikaan laittaa.
Jess! Loppuelämän sinkkuusongelmat ratkaistu. 👍😀
T. N35+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Sinkkunainen
Tuossa ei ole. Optiona USB-laite jolla pystyy lämmittämään ihonlämpöiseksi.
Toimitus neutraalissa laatikossa, kaksi reipasta postin tyttöä kantoivat ovelle asti (herrasmiehenä autoin toki).
-ap
Teillä on sähköä ilmassa? Rakkauden liekeissä? Toivottavasti tyttö ei räjähdä.
Elävä nainen pesee itse pimppansa, ja elävä pimpsa on itsestään puhdistuva uuni.
Nukke täytyy miehen pestä ja jos ei pese, alkaa haista. Silloin miehen inho kasvaa ja suutuspäissään heittelee naista.
Eikös ne Kurvisen seksinuket ollut aika päreinä? Toki se on parempi suuttua nukelle kuin ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Laita joku vihje sivuston nimestä tai ns. rikottu linkki, vaikkei suoraa/toimivaa linkkiä voikaan laittaa.
Kotimaisessa liikkeessä, sanotaanko nyt kaali & mato näyttäisi olevan myynnissä ainakin yksi miesnukke. On kylläkin aika pienikokoinen (160cm/hoikka) ja näyttää pojalta? Kevyt ja helppo siirrellä tosin, jos asialla on merkitystä :D
Paikassa josta tilasin ei ollut miesnukkeja (kuva on a.mazonista, mutta en tilannut sieltä, saattaisi olla tullausta ja muuta koska USA). Muissa liikkeissä on, mutta en pysty arvioimaan luotettavuutta koska ne ovat ulkomaisia eikä ole mitään kokemuksia niistä.
Sellaista luin että kannattaa olla varovainen koska ulkomaiset nettikaupavat saattavat myydä halpoja kopioita. Nuohan ovat siis ns. medical grade TPE-materiaalia. Alla ruostumatonta terästä oleva luuranko, kaikkia niveliä voi liikuttaa. Kopioissa matsku on ehkä jotain huonompaa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan kokeilla miten aidolta noi tuntuu :D En oo koskaan nähnyt tuommoista livenä.
Odottelen yhä vastausta tähän...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odottelen yhä vastausta tähän...
Enpäs tiedä. Minusta tuntuu että tässä on nyt jotain peliä meneillään...
-ap
Mun mielestä noi on pelottavia.
Jotenkin ajattelisin että herää eloon joku yö ja tekee ties mitä. Niin kuin jossain kauhuleffassa.
n29
Enpäs ole varma.
Tuo ehkä vaatisi enemmän kustomointia, sileäihoinen helpompi valmistaa?
Isompia tyttöjä saa kyllä, taitavat olla melko suosittujakin.
-ap