Help! Voiko kestovärillä värjätä tummanruskeita hiuksista punaiset?
Kun hiusten oma, luonnollinen väri on suunnilleen tällainen: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fi2.wp.com%2…
Niin voiko siitä saada kestovärillä suoraan tällaisen?
https://foodieimages.s3.amazonaws.com/images/entries/180x220/3600541337…
Kommentit (15)
En usko, pitää tehdä värinpoisto alle ja sitten värjätä. Tummaa ei voi vaalentaa pelkällä värillä.
Tarkoitat siis tuollaiset ginger/oranssit hiukset? Pitää ensiksi vaalentaa hiukset tuota väriä vaaleammaksi, sitten vasta laittaa väri.
Vierailija kirjoitti:
En usko, pitää tehdä värinpoisto alle ja sitten värjätä. Tummaa ei voi vaalentaa pelkällä värillä.
Tässä uskossa olen itsekin ollut, mutta toiset taas väittävät että joillain väreillä voi suoraan muuttaa omaaa hiustenväriään jopa 4 astettakin vaaleammaksi. ???
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä uskossa olen itsekin ollut, mutta toiset taas väittävät että joillain väreillä voi suoraan muuttaa omaaa hiustenväriään jopa 4 astettakin vaaleammaksi. ???
-ap
No vaalennusväreillä noin voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat siis tuollaiset ginger/oranssit hiukset? Pitää ensiksi vaalentaa hiukset tuota väriä vaaleammaksi, sitten vasta laittaa väri.
Juu, tai ei tarvi olla noin vaalea, mutta että se punainen näkyy siinä hiuksessa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, tai ei tarvi olla noin vaalea, mutta että se punainen näkyy siinä hiuksessa.
-ap
Tuo väri on oranssi, ei punainen. Kumman väriset hiukset nyt haluat, oranssit vai punaiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Tuo väri on oranssi, ei punainen. Kumman väriset hiukset nyt haluat, oranssit vai punaiset?
Punertavat, kupariin taittavat ja mielestäni nekin lasketaan punaisiksi :)
-ap
Minulla on ollut punainen väri tuollaisissa hiuksissa. Punainen väri itsessään vaalensi hiusten sävyä. Tosin, kun halusin punaisen värin pois, ei sitä saanut millään konstilla! Ei auttanut, vaikka värjäsin tummanruskealla päälle. Ei auttanut värinpoisto. Lopulta leikkasin pixie-tukan ja kasvatin oman värini takaisin.
Ap, saatat saada kuparin värin pelkästään vaalentamalla. Mikäli ei tepsi, voit kokeilla hennaväriä päälle.
Riippuu vähän myös hiuslaadusta. Mun hiukset imee punaisen värin tosi helposti ja nopeasti
Vierailija kirjoitti:
Ap, saatat saada kuparin värin pelkästään vaalentamalla. Mikäli ei tepsi, voit kokeilla hennaväriä päälle.
Okei, kiitti, hennaväri olisikin hiusten kunnon kannalta hyvö ratkaisu...tarkoitatko muuten ihan tavallista hennaa? vai niitä kasvivärejä joissa on hennaa, kuten Sante tmv? Olen vain ollut siinä luulossa että hennaa saa käyttää vain käsittelemättömään hiukseen tai saattaa tulla vihreää tai muuta yllättävää...
On tosi pitkä aika kun olen viimeksi värjäillyt hiuksiani, kuten ehkä tiedon tasostani huomaa :D
-ap
Hennasta sellainen "varoitus", että sen poistaminen hiuksista ei välttämättä onnistu jos haluat myöhemmin jonkun vaaleamman värin (esimerkiksi platinanvaalea). Muuten antaa oikein kivaa kuparista sävyä kunhan hennaa ei kerrosta liikaa, jolloin sävy helposti lähtee tummenemaan.
Jos hiukset ovat täysin käsittelemättömät niin kestoväreillä on mahdollista hieman vaalentaa hiusta kun käytössä on voimakas hapete. Tämä kuitenkaan ei vaalenna hiusta montaa astetta ja jo aiemmin värjätyt hiukset eivät vaalene pelkällä kestovärillä.
...vai mitä pitää tehdä?