+-+-+-+-ENSIKOIDEN viikonloppu (la-su)-+-+-+-+
Kommentit (46)
:( toi on niin harmillista, oon kanssa huomannut noi inhat tätioireet siis
jotka vaihtelee ja välillä on tosi kaameet ja harmittaa ja masentaa ja sillon tietysti tuntuu että kaikki on ihan p..stä. Mutta jaksuhalit sinulle, ehtiskö viel viimestään aamusella sopia että tulis parempi mieli..
Titiuutakin kiva kuulla pitkästäaikaa ja Lisbettiä mukavata kuulostella yöpulinoissa myös :) vilkutukset!
jaa - a musta tuntuu että mä oon nyt ihan tärähtänyt kun väkisin haluun nähä jotain oireita itessäni vaikka ovis oli vasta, kuulostelen jokaista " rasahdusta" vatsassa ja rintapuolella (toki hyvillä mielin, ei ahistusta, siis vielä) ja pohdin onko nyt jotekin omituinen olo, heh hee tää on varmaan saanut auringonpistoksen, jonkun pitäs varmaa vähän ravistella tään hereille tästä vauvalandia fiiliksestä.... tässä kierrossa taitaa tulla superpettymys kun tipun pilvenpiirtäjästä ojanpohjalle...
nyt pitää kyllä oikeesti ottaa toi pessimisti ei pety asenne!!!! grrr
[color=red]Tuli sellanen juttu mieleen, että muistaakohan/tietääköhän kukaan sellasen nettisivun osoitetta, missä oli joku kiinalainen taulukko, josta näki hedelmöitysajankodan ja syntymävuoden mukaan että onko lapsi tyttö vai poika? Tää oli mielenkiintoinen sivu, koska joskus katsoin siitä että usealle tutulle sen taulukon mukaan lapsen sukupuoli on pitänyt paikkansa! Voi kun joku muistais/tietäis sen sivun![/color]
Löysinkin nyt itse sen sivun kun laitoin Googleen hakusanaksi " Kiinalainen taulukko" . Eli jos joku muukin haluaa sivut katsastaa niin [color=blue]http://www.geocities.com/huuhaat/testi2.html[/color]
Kiitos EmmaAnna. Olin ihan itsekin täpinöissä kun sen plussan(ovis) tikkuun sain. Ihqa ekaa kertaa, wow! Samaahan se on meillä, jos nyt ei nämä clomit auta niin syksyllä sitten ¿järeämpiä¿ toimia.
Tappert, kyllä se sua nyt piinaa!! Me ainakin kaikki uskotaan siihen plussaan eli usko sinäkin =)
Miten Serenityn röökilakko? Onko ollu vaikeaa lopettaa?
Leenu: (sulle jo muut vastailikin, mutta tässä mun tarinaa vyöhyketerapiasta). Oon käynyt siellä nyt jotain 4 vuotta. Ensin poskiontelotulehduksiin, niskakipuihin ja stressiin ja nyt sitten niiden lisäksi vielä tähän hormoniongelmaan. Mähän en siis ovuloi ja vyöhyketerapeutti tekee kaikkensa että hormonit saataisin takaisin radalleen. Ollaan hänen kanssaan puhuttu paljon asiasta ja nyt kun käytössä on sekä clomit että vyöhyketerapia niin saatiin se eka ovisplussakin aikaiseksi. Kuinka paljon on sitten mistäkin hyötyä, sitähän ei tiedä. Itse koen sen kuitenkin kaiken rahan arvoiseksi (vaikka hintava onkin: 1,5 h = 50 euroa) ja stressinpoistossa aivan ehdottomaksi. Mun vyöhyketerapeutti on myös sanonut, että on pystynyt auttamaan monia tulemaan raskaaksi, joten luotan häneen siinäkin asiassa. Ja Tuiskutiuskulle: mä käyn yleensä kerran kuussa/kierrossa, ja yleensä aina siis ennen sitä oletettua ovista.
Ja galluppiin: mies tietää että täällä roikun kun usein tuossa vieressä toisella koneella istuu. Kyllä kaise lähinnä nauraa mun ¿nettiystäville¿, mutta luulen, että on vähän helpottonutkin kun ei tarvii näitä asioita koko ajan mun kanssa jauhaa. =)
Viipuli ¿ mahtavaa. Hurjasti onnea!!!
Yedo ¿ onko haamu vahvistunut?
Sara-Marialle ja Julille pahoittelut negasta.
desejo ¿ ei saa vielä luovuttaa!! Minäkin täällä edelleen roikun ja vasta nyt yli vuoden yrittämisen jälkeen saatiin eka ovisplussa. Joillakin meillä se vain menee pidemmän kaavan kautta ¿ I guess.
miauuu: en osaa vastata sulle noihin clomikysymyksiin kun olen itsekin niin ¿vasta-alkaja¿ niiden käytössä. Ilmeisesti kuitenkin tuhrupäiviä ei pitäisi laskea.
Nincalle onnea rouvautumisesta =)
Tervetuloa joukkoon cerbera, ninnuliina, LinnaeaBorealis ja Remukka.
Tää palasi juuri reissusta ja lähtee taas tiistaina. Onse kesä ihanaa =) Luen taas juttunne kun tuun takaisin ja plussatkaahan oikein porukalla!!
t. Afternoon kp 18
Harmittaa se typerä siitä = Harmittaa se typerä RIITA
:/