+-+-+-+-ENSIKOIDEN viikonloppu (la-su)-+-+-+-+
Kommentit (46)
Tänään oli ihana päivä aina iltaan asti..
Nukuttiin miehen kanssa pitkään ja sängystä melkein suoraa rannalle. Siellä retkotettiin tooooosi kauan, kunnes nälkä yllätti. Joten nasta lautaan ja kotiin ja grilli kuumaksi:) Syötiin ja puhuttiin toukista! Ja sitten se tyrmäys, johon kaikki se ihanuus loppui kuin seinään!
Tätihän se siellä ferrarilla kaasutteli:( Himskatti että ketuttaa, oltiin molemmat niin varmoja tärpistä!
Mutta nyt nukkumaan ja onnea plussanneille!
Olen ollut todella nettipimennossa kun meillä ei uudessa talossa vielä nettiä ja tää miehen kannettava niiiiiin hidas, että jäänyt surffailut väliin. Nyt oli pakko tulla teitä moikkaamaan:)
SUPERHYPERonnittelut tappertille, ihanaa!!!!! Mäkin testasin neljä kertaa ennenkuin uskoin plussani todeksi ja ekat testit aconilla haaleat viivat ja sit hain varmistukseksi clearbluen apteekista ja vahva plussa tuli. Tarrasukkia ja liimaa paljon matkaan ja tervetuloa o-puolelle=)
Viipuli oli kanssa plussannut, onnea hurjasti sullekin! Mukaan tonne o-puolelle reippaasti vaan. Mäkin koitan sinne pikkuhiljaa mennä mukaan.
Vilkutukset killalle, jessicalle, moolille ja muille tutuille. Teitä on ollut ikävä!!
Eli vikojen menkkojen mukaan elettäisiin nyt viikkoja 7+6, mutta kävin ultrassa viikolla ja kaverilla olikin mittaa vain 5,5mm ja sydän siellä kovaa jumputti:)) Elikkäs nyt sitten viikkoja koon mukaan vasta 6+4 ja sara voisi muuttaa lasketun ajan 28.2 listaan. Muuten kaikki oli hyvin, mutta aika paljon nuo viikot muuttui, ja vaikka ovista tikuttelin ja plussan sain, niin siihenkään ajankohtaan nuo viikot ei lainkaan täsmää, eli herääkin epäilys voiko testit näyttää värin?! Hassua... No, mutta pääasia että kaikki nyt hyvin.
Oikein mukavaa viikonloppua kaikille!
Toivottelee Aurora + törriäinen 6+4
Niin, tai pikemminkin yötähän nyt elellään... HUIPPUA!!! Plussauutisia on aivan ihana lukea :)
Tappert: Uskomatonta, miten sinua on koeteltu. Ei saisi tuolleen viallisia testiä tulla. Kyselit noista raskausajan kielloista, niin ihan omaa kehoa kuunnellen voit edetä. Miehen sisko ajoi ravihevosta vielä kun oli enää 2 kk laskettuun aikaan, joten rauhassa saat vielä töitäsi jatkaa. Uskoisin kyllä, että voit jäädä äippälomalle jo silloin 50 päivää ennen laskettua aikaa, kun teet noin raskasta työtä. PALJON ONNEA PESSIMISTILLE :)
Viipuli: Huiman paljon onnea ja kyllä tämä kaveri kestää varmasti kyydissä sinne maaliskuulle saakka :) TSEMPPIÄ ja onnea mahan kasvatukseen :)
Turhan monen oli täti löytänyt vaikka kuinka yritetään piiloutua. Kukahan sille pirulle aina kertoo mistä meidät löytää... Tsemppiä teille uuteen yritykseen.
Tervetuloa uudet enskattaret. Joukkoon mahtuu mukaan!
Meitähän on " vakoiltu" ihan urakalla :) Odottajien puolelta on useampi käynyt kertomassa kuulumisia. Kylläpä aika rientää, kun katsoo teidän raskausviikkoja... Ihan vilistää viikot silmissä :) Ei tarvitse Tappertin ja Viipulin huolehtia, nimittäin hyvään seuraan pääsevät, kun siellä on niin paljon meitä " vanhoja" /entisiä enskoja ;)
Plussatuulia piinailijoille bdbdbdbd
(.) eipä mitään erikoista. Menkkatuntemukset ovat kovat, mutta toivo elää.
Tuisku kp 33/34
Huh. Vihdoin ja viimein täti kurvasi paikalle. Onneksi kierto ei venynyt viittä päivää normaalia pidemmäksi. Elikkäs mulla tiputteli hyyvin vähän ti-la ja nyt sit alko kunnolla. Ennen aina on ollut tasan 28. Miustähän moinen voi johtua? Oiskohan kuitenkin toiveessa, että kiertoni pysyy tulevaisuudessa tasaisena eikä ala venymään miten sattuu? Oiskohan teillä kokemusta?
T:Remukka kp 1
Kesämorsian, kyllä se pari viikkoa menee nopeasti =). Toisaaltahan alkukierto on mukavaa aikaa, kun ei vielä " tarvi" miettiä oireita eikä pupuiluja.
Tuiskulle bdbdb! Jännittäviä aikoja sinulla!
Remukalle pahoittelut tädistä =(.
Kp 16/34 ja iltapäivällä taas ovista tikuttelen. Ei sen ihan vielä pitäisi olla, mutta kovasti jo pelottaa, että mitä jos ei ovista olekaan? Lisää ongelmia vaan tänne näin, että voi sitten syksyllä kunnolla lekurille valittaa =(. Anteeksi, alan olla ajoittain epätoivoinen tämän vauvahaaveen kanssa.
Kuumaa kesäpäivää kaikille enskoille!
Emma
[color=fuchsia]Kotiin taas palattu ja nyt suurimmat kesälomareissut tehty :) Ensi viikko vielä lomaa jäljellä, mutta se vietetään suurimmaksi osaksi kotona.. tietysti pikkureissuja tehdään mm. käydään katsomassa kaverin vauvaa, joka syntyi perjantaina.. varmaan tosi suloinen :) Joillakin se vaan sit tärppää kertalaakista..[/color]
[color=blue]Täällähän on tapahtunut vaikka mitä ja minun ja Tappertin negatiivisilla jutuilla alkanut perjantaipinokin näkyi muuttuneen rytinällä iloksi.. Hurjanpaljon onnea siis[/color][color=fuchsia]Tappert ja Viipuli[/color][color=blue]!!! Aivan mahtavaa lukea plussistanne, kyllä minä ainakin uskon että se vauva on Tappertillekin tulossa, ei ne haamut huvikseen testeihin ilmesty :) Voihan vitsi, luo uskoa omaankin plussaamiseen kun muutkin " vanhemmat" plussaa.. tuntuu että moni käy vaan pyörähtämässä täällä ja plussaa ekasta kierrosta.. mikä on tietenkin mukava juttu sekin..[/color]
[color=fuchsia]Uusiakin oli taas ilmestynyt.. tervetuloa joukkoon mahtavaan siis[/color][color=blue]Remukka, LinnaeaBorealis, ninnuliina87,cerbera[/color][color=fuchsia]ja kaikki muutkin joiden tulo tänne on mennyt minulta ohi! :)[/color]
[color=blue]Pahoittelut tädin yllättämille, ainakin[/color][color=fuchsia]Sara-Maria, trixie ja Remukka[/color][color=blue]joutuivat sen eukon kyläilyn kohteeksi..[/color]
[color=fuchsia]Odotuspuoleltakin meitä on käyty moikkailemassa.. vilkutukset siis[/color][color=blue]SillySausage, poppiupau, Han_ ja Auror@79[/color][color=fuchsia]Onnellista odotusta teille!! Toivottavasti saan joskus liittyä teidän vanhojen kuumeilijakamujen joukkoon[/color]
[color=blue]Piinailijoitakin on muutama (itsekin kuulun tähän joukkoon edelleen) Plussasädetystä siis[/color][color=fuchsia]Tuiskutiusku ja ninnuliina[/color][color=blue]ja muut jotka ovat jääneet huomaamatta[/color]
[color=fuchsia]ON: kuten jo sanoin täti ei yllättänytkään perjantaina vaikka kirjoitinkin että tuntuu että se hyökkää kimppuun justiin.. Sain siis reissut reissata ilman menkkoja mikä jo sinänsä on ihana asia.. Jotenkin sen perjantaisen negan jälkeen en ole osannut enää niin piinaillakaan, sen verran nuo toistuvat negat on saaneet mielen matalaksi, mutta nyt kun luin mm. Tappertin plussan negojen jälkeen tuli mieleen että mitäs jos sittenkin. Kp on nyt siis 36/28-35 eli jos tänään ei tätiä näy niin sitten ollaan kyllä sellaisilla kiertopäivillä joilla ei olla oltu moneen vuoteen.. Viime kiertohan oli 28 ja sitä edellinen tuon huiman 35, yleensä pyöritään siinä 31.. Tänään tulee jo kolme viikko siitä kun ovistesti plussan antoi, joka sekin kyllä ihmetyttää.. yleensähän ovisksesta menee se 14vrk tätiin oli kierto sitten mitä on.. Noh.. huomenaamulla testaan taas jos ei mitään tapahdu, tosin aconin erittäin herkät loppui jo, joten täytyy tyytyä mammaksin puolikkaaseen.. sitten yksi apteekin oma löytyy ja sen jälkeen pitää tilata jo lisää.. Noh.. niinkuin sanottu en oikein jaksa uskoa että olisin raskaana vaikka tietysti sydämestäni toivon niin.. ei oikein tiedä mitä odottaa, tietysti olisi ihanaa jos olisin raskaana, mutta sitten jos en ole niin saisi täti jo tulla että ei kierto venyisi kauhean pitkäksi..[/color]
[color=blue]Noh.. ehkä minä tästä voisin mennä touhaamaan jotain puutarhaan.. mansikoista ainakin osa on kypsiä, menen poimimaan niitä :) Kyllä kesä vaan on ihanaa..[/color]
[color=fuchsia]Mukavaa päivää kaikille ja erityisvilkutukset tutummille[/color][color=blue]Killa, Emma-Anna, miauuu, apila, Kathy@!![/color]
[color=fuchsia]T. Juli[/color]
Pikasesti tulin poikkeemaan, kun on ollut kauhee meno koko viikonlopu päällä, vaikka ei missään reissussa ollakaan vielä. Miehellä on vielä viikko töitä ja sit mekin reissataan ympäri etelä- ja länsi-suomea.
Kamalaa tätä hellettä. Voin suoraan sano etten tykkää tästä ollenkaan. Koko ajan on tuskasen kuuma ja äskeinen viilennys suihkukaan ei toiminut kuin 15 minuuttia ja taas on aivan kauhee hiki. Ulkonakaan ei tuu kauheesti viihdyttyä, kun pitäs rasvata itteensä koko ajan ettei palais (palan tosi helposti). Tosin ei pitäs valittaa, kun on lämmintä kerrankin, mutta liian lämminkään ei oo mukavaa.
Uusille iso tervetuloa toivotus. Ainakin Remukka, LinnaeaBorealis, ninnuliina87 oli uusia. Myös muille uusille, joita en tähän hätään muista myös tervetuloa.
Pahoittelut tädin yllättämille, niitä tais olla ainakin Sara-Maria , trixie ja Remukka.
Juliaanalle isot vilkutukset. Kiva, kun joku muistaa minutkin, vaikken joka päivä käykkään kirjoittelemassa.
OIKEIN PALJON PLUSSASÄTEITÄ PIINAILIJOILLE!
ON: kp20/28-? menossa, ei mitään oireitakaan tunnu olevan, enkä tiä tapahtuiko ovista ollenkaan, mutta sen näkee sitten. En oo plussan suhteen kauheen positiivinen, sillä luulen ettei ovista ole tapahtunut. En tiiä mistä tällänen tunne johtuu, mutta jostain sellanen ajatus on tonne päähän tullut. Siihen vaikuttaa varmaan myös toi toukokuussa saatu lääkärin lausunto, jossa todetaan että mulla on PCO-tyyppiset munasarjat ja se vaikeuttaa raskautumista. Enää en jaksa olla kauheen positiivinen, että ns. luomuraskaus vois alkaa mun kohdalla. Täälä on taas menossa ei niin positiivinen päivä ja huomenna voi olla taas tosi positiivinen mieli.
Mukavaa päivän jatkoa kaikille!
Kathy
SATAISKIN VETTÄ!!! Täällä kaikki kuivuu ja kuolee nurmikoista lähtien. Neljään viikkoon ei juurikan ole satanut. Turha odotella kovin hyvää satokautta ja mistä sitten possuille ruokaa talvella??
EXTRA HYPER SUPER ONITTELUT TAPPERT JA VIIPULI!!!! Kyllä se Tappert nyt vain plussa on. Usko pois!! Ja Ison peräkärryllisen liimaa ja sukkia pakkasin aamulla matkaan. Hiki tuli siinä hommassa juu!!
Viipuli oli löytänyt NIIN ihanan runon, liikutuin!! Kyllä se noin positiivisella asenteella pysyy varmasti matkassa maaliskuulle :)
Uusille tervetuloa loisto porukkaan. Ainakin Remukka ja Linnaeborealis (nimimerkki jonka minäkin jopa muistan..) olivat uusia. Muillekin uusille samalla teretulemast!!
Piinailijoita oli myös, Ninnuliina, Tuiskutiusku ja Juli ainakin. Kaikille plussa pöllyä tasapuolisen paljon.
Juli: Niin kauan on toivoa, kun täti pysyy poissa:)
Sara-Marialle kiitoksia ahkerasta listan päivityksestä!!! Jospa se listaajan taika tepsii pian.
Aikas monta meitä enskoja täällä jo tosiaan on. Ja näyttää, että uusia tulee sitä mukaan tilalle, kun onnekkaat plussaa ja lähtevät o-puolelle.
Sieltä olikin käynyt vierailijoita ja osa sellaisiakin, jotka minun aikanakin plussanneet. Viikkoja kertynyt kaikille jo mukavasti. Onnea kaikille odotukseen ja iloista masun kasvatusta.
*Vilkutuksia* kaikille heppa ihmisille!!! Minulla kaksi omaa ja olen niiin hurahtanut jo kakarana niihin karvakorviin :)
Aikas hauskaa, kun mietin, että Juhannuksena raveissa Kalajoella olen taas hyvinkin voinut nähdä livenä jonkun teistä. En muista kenet.. ja hiekoilla muutenkin.. Tuli käytyä jonkun kerran, kun on aika lähellä ja pakosta tuli oltua kuskina koko jussi.
Apila: Ymmärän hyvin halusi lomailla palstailusta. On käynyt itselläkin mielessä. Enkä ole kovin ahkerasti kirjoitellutkaan, vaikka lukemassa käyn päivittäin. Jotenkin sekoittaa lisää tuntemuksia ja luo turhaa toivoa ja välillä taas lyö niin kovaa maahan.. Kyllä se kuitenkin on se vertaistuki ja kannustus mikä tänne ajaa. Sekä tietysti se, että aina joku plussaa ja itselläkin toivo herää.
G:
+aurinko paistaa ja on lämmintä
+asun meren rannassa, joten uiminen kuuluu joka päiväisiin lajeihin
+mansikat alkavat kypsyä
-koirilla on liian kuuma
-ei pääse lenkille, kaikki sulavat aurinkoon
).( Kp 60.. juu-u totta se on, 60!!! Tänään piti tehdä varmistus testi, jotta huomenna voi soittaa terkkarille ja aloitetan menkat hormooneilla.. Nyt kun pitäis laskujen mukaan tulla täti näinä päivinä. No testiä tekemään aamulla ja olin jo ihan varma, että turhaa yhtä kaikki, vaan sieltä tuli taas se KIROTUN HAAMU!!! Ei voi olla enää todellista. Nyt se haamu oli mielestäni ihan selkeä.. viikko sitten clearbluella selvä nega ja nyt samalla testillä haamu. Olisinko voinut raskautua tässä kierrossa, vaikka täti ei välillä käynyt visiitillä?? Vai mitä perskuttia tämä taas on?? Tilasin netistä taas niitä herkkiä Aconeita. Tulevat sitten tiistaina tai keskivikkona. Pitää vielä sellaisella testata, ennenkuin uskallan aloittaa mitään apuja tädin maanittelemiseen kylään. Testaan tietty sitten negan..
Oireita.. hmm koko ajan on ollut. Niihin en enää luota. Rinnat on kipeät, väsyttää ja alavatsaa juilii. Osasin vaan jo odottaa tätiä saapuvaksi, kun sitä enteilevät näppylät ilmestyivät naamaan..
T:Yedo, jota testit pitävät pilkkanaan.
Kirjoittelenpa minäkin pitkästä aikaa. Taustalla on tullut pikaisesti aina pyörähdettyä, mutta muut kiireet ovat vieneet sit mukanaan. Jospa sitä nyt tässä ennättäisi jo useammin kirjoitella.
Nyt sitä sitten on jo Rouva! Häät ovat ohi ja avioelämä alkanut ;-) Kuten mies omalle tuttavalleen ilmoitti häistämme: 8.7.06 alkaen olemme alkaneet harrastaa seksiä kirkon oppien mukaisesti :-D
Eilinen päivä oli mitä ihanin ja häät olivat juuri sellaiset kuin itse olimme niiden toivoneet olevan.
Häiden vuoksi ei itse ole enemmälti laskeskellut kiertopäiviä tai muutenkin vauva-asiat ovat olleet taustalla..mut ehkä se on parempi niin :-)
Onnittelut plussanneille! (Nimiä en ikävä kyllä vielä muista)
IIIIKS YEDO:
kyllähän toi plussalta vaikuttaa, onpas sulla piinaavat paikat, mä oisin varmaan koko ajan jo testaamassa, eikai siihen testiin turhaan voi sitä plussaa tulla ja kyllä oon kuullut että vaikka tätiä ei tulis jossain kierrossa voi silti raskautua!!! jaksuja piinailuun, mä oon hengessä mukana!!
KAIKILLE O-PUOLEN enskoille myös terkkuja!! aika menee kyllä nopeesti, viikot kertyy plakkariin tääl on vino pino porukkaa tahtomassa teitin mukaan!!! onnellista ja tasapainoista odotusta teille kaikille!!!
Meillä taas monta PIINAILIJAA, kaikille jaksuja ja plussapölyä!!!
mäkin piinailen jo vaikkei oviksesta varmaan oo ees neljää päivää...tosi viksua.
Ai niin muuten TAPPERTTI JA VIIPULI JA MUUTKIN JO PLUSSANNEET ENSKAT, jotka vielä luette tätä pinoa, tahtoisin että olis kalluppi siitä mitä erityistä oli siinä lussakierrossa eli esim. havaitsitteko ovista ja milloin pupuilitte suhteessa ovikseen, oliks käytössä reippimehuja ja kiinnittymispunkkuja tai muita erityisiä konsteja, oliks käpälät katossa yms yms ja yks tärkee kiinnostava asia ois milloin alko oireet (vähäisimmätkin) ja minkälaiset oireet? Tästä voitaisiin saada kovasti apuja meitin piinailuun!!
eipä mulla kummempaa kp on 21 ja dpo ehkäpä 4?
VILKUTTELEVA NAUKU NAUSKIS :D
Miauuu; älä multa kysele tärppikierron juttuja, kun tässä itse vielä kummastelen tilannetta. Homma menee nääs entistä monimutkasemmas.
Arvatkaapa vaan kuka käväs kaupungissa ja raahas kotiin 2 apteekin testiä. *virn* kun mä tahon ne isot viivat *tahtoo!! Polkee jalkaa maahan ja kiukkuaa*
Täältä pesee, eka testi siis tehty nyt 4pv sitten, ja siinä oli se jonkinlainen haamu, lisää haamuja testailtu tasaseen tahtiin..väliin yks puhas nega apteekin omalla...ja nyt, 4 PÄIVÄÄ ekan haamun jälkeen, saan testiin haamujen haamun, ei siis yhtään vahvempi kuin ensimmäinen - ehkä jopa himmeämpi!! Loppupeleissä tuo viiva melkeesti katosi koko fuckin tikusta.
Mikä mättää?? Miten hormonitaso mukamas voi laskea? Sillonhan se olis menny kesken? mutta vuotoa ei ole, rinnat aristaa ihan sikana edelleen ja kp35/32-34. Miksi ekana sain viivan apteekin omalla, sitten himmeämmän aconilla vaikka pitäis kai olla toisinpäin? Ja miksi hitossa se haamu on nyt entistä himmeämpi??
En tajua enää mistään mitään...eikä se pessimismikään ole oikeesti mihinkään kadonnut, jossain sisimmässäni en ollenkaan usko että nuo haamut vois olla mitään. Vaikkei ne tyhjästä tule nekään...mutta kun oviksesta on nyt tänään jo 15pv, luulis näkyvän jo ihan kunnolla vaikka olis ollu vasta 36tunnin päästä siitä kun tikkuun sain ovisplussan...tää on NIIIIIN hämärää...
Tappert - ulkona kaikesta, tanssii sadetanssia pihalla - hullu
siis nyt kun tarkemmin galluppipyyntöäs luin niin; pupuiltiin ovis viikolla (ovis oli viikonloppuna vasta) joka toinen pv, ja muistaakseni samaa rataa tais mennä seuraavakin viikko, kun oltiin kerrankin lomalla samaan aikaan.
Mitään muita kommervenkkejä ei kyllä tehty, eikä greippimehuja eikä muitakaan. Ovistikut vaan oli käytössä kun mä en tunnista koko himputin ovista muuten.
Juuh - nyt tää Tappertti lähtee jonnekin koneelta
mä muistelisin lukeneeni o-puolelta joskus että selvät viivat voi tulla vasta viikon tai kahen päästä raskautumisesta ja sellainen jäi mieleen että joku totesi että harvoin ne viivat on tosi vahvat, siis tästä oli joskus taannoin kalluppi muistaakseni o-puolella eli milloin viiva vahvistui, täytyypä kokeilla hakuja...älähän hättäile siis! Vaikka onhan toi kieltämättä varmaan hermoja repivää! siis jaksuja sinulle.
Ja niin toi mun toivomani KALLUPPI tarkottaa siis tosiaan tärppikierron oireita ja toimintoja vähän taisin epäselvästi itseäni ilmaista!!
joo mäkin toivoisin pariks päiväks muuten sitä sadetta ja vilpoisuutta ja sit taas ens viikon puoliväliks lämmintä kun lähetään reissuun
sadetanssija nauku hih hiiiiiii!
kiitos vilkutuksista,
tää huitoo täällä vimmatusti sulle plussaaaaa!!! tosi piinaa on sullakin, jaksuja sinne toivottelen *hali*
nauku
Juli, vilkutus takaisin =)! Tädittömyys kuulostaa erittäin hyvältä! Nyt vaan testaamaan, niin sieltähän saattaa kaksi viivaa tulla. Pidän peukkuja bdbdbdbd!
Yedo, toivottavasti viiva vahvistuu!! Mutta eikös se haamukin plussaa tarkoita ;).
Ninca, onnea rouviintumisesta!
Omaa napaa. Ovistestistä tuli ihan puhdas nega. Pelottaa tosi paljon, että sitä toista viivaa ei tulekaan mutta pakko kai jatkaa testaamista niin saa tietää. Kyllä tämä kuumeilu on välillä pelottavaakin ;).
Emma
Ilma on kuin Välimerellä..
Yedo, kiva kuulla susta! Oonkin jo meinannut huhuilla, että mikä on tilanne ja nyt olitkin kirjoittanut pilkkaavista testeistä :) Pitäsköhän sun sieltä terkkarista kysyä ja pyytää niitä testaamaan? Siis onhan noi pissatestit luotettavia kuulemma, mut verikoe sen ainakin varmistaa? Heh, jännät paikat siis siellä edelleen :)
Tappertkin pelailee vielä testeillä :) Enpä osaa sanoa mitään noista viivojen vahvuuksista, mut joku taiskin jo todeta ja näin oon mäkin jostain täältä lukenu, ettei joillakin raskautuneilla ole testi näyttäny vahvaa viivaa pitkälle ehtineillekään. Mut joo, varmasti hermoja raastaa epävarmuus, jaksuja ja uskoa, sisar :)
ON: Tuhruttelua jo eilisestä asti, joten eiköhän 6. kierto oo alkamassa :(
Tervetuloa uutuus-enskat joukkoon suureen ja ihquun!!
[color=red]En ole ehtinyt piiiiiiitkään aikaan pinoja lueskelemaan kun on ollut kaikenlaista sähinää, kesätyö ja kodin remonttihommelit on vieneet kaiken energian. Eipä ole jaksanut edes vauva-asioita ajatelle, vaikka varsinainen uudestaan yritys olikin tarkoitus aloittaa vasta elokuun alkupuolella. " Riskinsä" tietysti on raskautua nytkin, kun ei ehkäisyä käytetä, mutta ei varsinaisesti tällä hetkellä yritetäkään. Jos haluaapi nyt tulla niin sitten tulee.
TERVETULOA KAIKILLE UUSILLE ENSIKOILLE!!!! Teitä olikin vino pino sitten oman viime käyntini...
JA PAAAAAAAALJOOOOOON ONNEA PLUSSANNEILLE!!!!!!!!!!
En ole nyt ajan tasalla mistä täällä on viime aikoina rupateltu kun luin nyt hätäisesti vain viikonlopun pinon. VIIPULIN kihlajaispäiväkyselyyn: me vietettiin kihlajaispäivää (kalliissa) ravintolassa. Voi kuulostaa tylsälle ja tavanomaiselle, mutta minusta siinä oli kuitenkin hiven jotain romanttista, sai kerrankin kunnon gourmet-herkut, kun yleensä ei ole tapana käydä missään hienoissa ravintoloissa.
Plussapölyjä kaikille ja pahoittelut tädin yllättäneille. Palaan vielä maalaushommeleihin näin iltamyöhällä, pakko saada remppa joskus valmiiksi...
Titi-uu kp 25/30[/color]
Viikko taas takana, huomenna alkaa sitten taas se uusi viikko :)
Uusia liittynyt seuraamme, ERITTÄIN PALJON TERVETULOA minunkin puolesta!! :) Ite olen liittynyt joskus tämän vuoden alussa Ensikoihin, parempaa porukkaa ette kyllä löydä!! =) Täällä me jaamme sekä iloiset ja surulliset hetkemme ja yritämme parhaamme mukaan auttaa toisiamme " tukalissa" tilanteissa.
PLUSSANNEILLE: ihania odutuken aikoja Teille ja ottakaahan meidät mukaan tuonne O-puolella mahdollisimma pian!! =)
PIINAILIJAT: muistakaa: " KAIKKI ON MAHDOLLISTA, ENNENKUN TÄTI-PIRKULE KURVAA PAIKALLE" =)
TÄDIN RIIVAAMAT: heittäkää täti mahd. pian ulos ja " UUTTA MATOA KOUKKUUN" =)
OmaNapa: oloja ei suuntaan eikä toiseen. Ihan niinkuin kuitenkin tuntisin kummallisia nippailuja alavatsassa, mutta taidan kuvitella kaiken.. Luulen että ovulaatio tapahtui joskus alkuviikosta, en kuitenkaan ole varma, koska ovulaatiotikkuni ovat pimeennossa ainakin vielä ensi kuun.
Tämä kuukausi on kyllä mennyt ihmeellisen vähän tärppiä ajatellen, en tiedä miten se multa on oikeesti onnistunut?? Asumme paritalossa ja seinän toisella puolella asuu nuoripari (22 vuotiaita), jotka saavat 3.9 poikavaavin. Nytkin parhaillaan tuolla narulla kuivuu pienen pienet vaatteet kuivumassa, mutta en kuitenkaan ole mitenkään " sillälailla" huomioinu asiaa. En tiedä miten se on mahdollista siis mun osalta?? Tiedä sitten??
Vielä mulla on parina päivänä töitä ja sitten olenkin ti ja ke vapaalla!! =) Torstaina olemma ajatelleet lähteä katsomaan iskää tuonne Vaasaan, samalla ajattelin mennä käymään H&M:llä. Jos sattuis löytämään jotain =)
KIRJOITTELEN TAAS & HYVÄÄ SUNNUNTAI-ILLAN JATKOJA!!
Rakkain terkuin
Lisbet ( kp 19/25-43 (??) )
Heti alan puhua vaan itestä..:/
Tädin riivaamana olen kouristellut koko päivän. En ymmärrä miten välillä on sellaset kivut ettei housuissaan meinaa pysyä ja välillä ei oo minkään laista vaivaa..kummallista! Äsken tuli sitten se jäävuorenhuippu. Suutuin ihan typerästä miehelleni (oli mennyt " salaa" terassille poikien kanssa) Ei mulla yleensä ole tapana sillä tavalla, mutta kun täti riivaa ja oli aika raskasta olla töissä ja nyt väsyttää, mutta silti pitää vielä kolmen tunnin päästä mennä jatkamaan:( Huoh... Vihaan tätä kesäduunia! Harmittaa se typerä siitä kun mies lähtee taas huomenna aamulla anivarhain e-suomeen töihin, niin viimeinen ilta nyt sitten mököttää:(((((((((((
Kiitos vain tädille tästä kaikesta! Hommaan sille kyllä pikinmiten porttikiellon tänne!
Hauskaa sunnuntai iltaa teille muille!
vitsit että sä oot jo ylittänyt kympin!! Onnellista odotusta sulle!