Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten tinder kuvista

Vierailija
13.06.2020 |

Miksi kuvat pitää rajata niin että tissit varmasti näkyvät kokonaan?
Monet on rajattu jopa niin että ennemmin päästä puuttuu ylhäältä pikkasen kun olisi tisseistä tinkiny sen verran että koko pää olisi näkyny.
Eikä varmasti ole vahinko koska naiset on niin tarkkoja kuvistaan ja miksi sama vahinko olisi käyny niin monella?
Ei mikään harvinainen ilmiö kun tässä asken tinderiä selailin.
Eikös se anna aika halvan vaikutelman?
Vai haluatteko että mies tulee tissien kanssa treffeille ja kiinnostuu pelkistä tisseistä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/13 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän suurinosa noista ole feikkejä. Ja tietty onhan siellä naisia jotka hakevat vain hetken kivaa joten kuvissa painottavat juuri noita naisellisia kohtia.

Mutta kuten monta kertaa täälläkin olen todennut, pitää taas sanoa että kyseessä on aivan turha palvelu.

Itseä häiritsee palveluissa kaikista eniten se että pääsääntöisesti naiset eivät päivitä kuvia. Ei ole poikkeus että kuvat ovat 10v vanhoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei oo mitään tissivakokuvia ja ihan tuoreet kuvatkin löytyy. Tai yksi kesämekkokuva on viime kesältä mutta sen voisi päivittää kun nyt on taas lämpimät mekko/hamesäät :)

Vierailija
4/13 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tisseillä voi houkutella miehiä 😜

Vierailija
5/13 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoilla tisseillä jos millähän niitä miehiä nimenomaan saa. T. Katkera lauta joka ei saa matcheja

Vierailija
6/13 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoilla tisseillä jos millähän niitä miehiä nimenomaan saa. T. Katkera lauta joka ei saa matcheja

Mä tykkään pienistä tisseistä. Mitenkäs saadaan match aikaan?

Vierailija
7/13 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin johtuu tisseistä. Olen lauta mutta match tuli lähes kaikkien kanssa joista olin tykännyt. Enkä valehdellut kuvissa.

Vierailija
8/13 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku merkittävästi ylipainoinen nainen oli onnistunut laittamaan itsestään sellaisen kuvan, jossa oli hoikan ja kauniin näköinen. Ihmettelin kun treffeille tuli kunnon tehotankki. Kasvot kyllä edelleen söpöt, tosin 1.5x leveämmät kuin kuvassa. Oli mukavakin nainen kyllä, mutta en antanut jatkomahista, koska yhdessä asiassa huijaava huijaa myös muilla elämänalueilla.

Vierailija
9/13 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille kelpaa kaikenlainen huomio. Itsekin tällaista keimailua harrastelin nuorempana kun en paremmin tiennyt, sittemmin olen etsinyt energiani muualta.

Vierailija
10/13 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku merkittävästi ylipainoinen nainen oli onnistunut laittamaan itsestään sellaisen kuvan, jossa oli hoikan ja kauniin näköinen. Ihmettelin kun treffeille tuli kunnon tehotankki. Kasvot kyllä edelleen söpöt, tosin 1.5x leveämmät kuin kuvassa. Oli mukavakin nainen kyllä, mutta en antanut jatkomahista, koska yhdessä asiassa huijaava huijaa myös muilla elämänalueilla.

Nää on kyllä aika tapauksia. Jos on pelkkiä kasvokuvia missä posket vedetty lommolle niin tietää että sieltä tulee treffeille semmonen joka on ollu urheilullinen ehkä ylä asteella. Sitä ei lasketa urheiluks jos kävelee kauppaan tai katsoo telkasta urheilua.

Vierailija
11/13 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tisseillä voi houkutella miehiä 😜

Mulle ei tissit sano mitään. Ota kuva paljaasta perseestä ja reisistä niin saat huomioni. Jos haluat hurjastella niin levitä kannikat mulle. Sillä tavalla saat huomioni.

Vierailija
12/13 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ihmeitä ne pupun korvat on aikuisilla naisilla? Plus ne koiran nenät ja korvat? Niiden lisäks ei yhtään normaalia kuvaa.

Tarkottaako ne koirajutut että ne tykkää että niitä vedellään takaapäin?

Vierailija
13/13 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla suomalaisista luomuisorintaisista naisista on olematon lantio ja poikamainen peppu, tulee mieleen kärjellään seisova kolmio. Tämmöinen on naisen lantio-/peppuihailijalle kauhistus, joten eivät kaikki ole isojen rintarauhasten perään.

Kunnon naisellinen lantio mehevine peppuineen on naisen kruunu, ei sitä pääse mihinkään. <3