Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Markettien itseruskettavat, kokemuksia onko mikään hyvä??

Vierailija
13.06.2020 |

Kaipaisin rusketusta kinttuihin..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonollinen on aina luonnollinen

Vierailija
2/12 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvähän se on sanoa, jos luonnostaan ruskettuu. Mutta kun kuulet koko ikäsi kauhistelua, miten kalpea ja vaalea olet, eipä siitä luonnollisuudesta paljon ole iloa. Eilen ensimmäistä kertaa elämässäni läträsin itseruskettavan kanssa ja myös ensimmäistä kertaa elämässäni näytin normaalin ihmisen väriseltä. 

Vierailija
4/12 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja markettirusketuksista en tiedä. Itse tilasin Kicksiltä sellaista moussea ja tuli kiva väri. 

3

Vierailija
5/12 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kaikki ajaa asiansa enkä suurta eroa huomaa lopputuloksista. Kysehän on käyttäjän taidoista, jos jää raitoja tai läikkiä, on vika silloin yleensä käyttäjässä eikä itse tuotteessa.

Vierailija
6/12 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kaikki ajaa asiansa enkä suurta eroa huomaa lopputuloksista. Kysehän on käyttäjän taidoista, jos jää raitoja tai läikkiä, on vika silloin yleensä käyttäjässä eikä itse tuotteessa.

No ei se kyllä ole käyttäjässä vika, jos väri on oranssi tai tuote tahmaa ja haisee pahalta. 

Vierailija
7/12 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tässä noin 10 vuotta odottanut miten se luonnollinen rusketus saadaan. Hieron öljyä ihoon ja menen rannalle ja silti lopputulos on valkoinen kuin seinä. En minäkään jaksa olla aina se kaikista kalpein ja sairaan näköinen. Itseruskettavat ovat hyviä meille.

Vierailija
8/12 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se kyllä ole käyttäjässä vika, jos väri on oranssi tai tuote tahmaa ja haisee pahalta. 

Ei ole tullut vastaan tahmaavaa ja oranssia tuotetta, vaikka monia käyttänytkin. Luulin noiden olevan 90-luvulle jääneitä.

Vierailija
9/12 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä https://www.dove.com/fi/skin-care/self-tanner/summer-revived-itserusket…

Itse lantraan vähän tavallista kosteusvoidetta sekaan. Sekoitan kädessä noin 50/50.

Vierailija
10/12 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kesän kokeiluni:

Selfie Tan’n Go: ei anna mitään väriä pitkälläkään käytöllä.

Garnier Ambre Solaire Natural Bronzer: oranssi.

Sunkissed Self Tan Mousse: erittäin hyvä mutta vaikea löytää mistään.

Vierailija
11/12 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveellinen aina terveellinen. Tässä tapauksessa ehdottomasti ennemmin purkista kemiallinen reaktio kuin säteily syöpäpallosta.

Vierailija
12/12 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä ostin sen parin euron pienen purkin. On hyvä! Tulos on melko luonnollinen jos ei paljon laita. Toki itseruskettava aina tekee vähän epätasaista jälkeä mutta tämä on hintaansa nähden loistava. Ekana päivänä tulos oli kasvoissa vähän liian tumma mutta tasoittui ihanan ruskettuneen näköiseksi. Olen todella vaalea luonnostaan ja ihan koko kroppaan ja kasvoihin levitin tuota. Koostumus on myös hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan