Miksköhän Kurre myi vaimonsa hautajaiset lehdistölle?
Kirsihän ei ollut enää moneen vuoteen lehtien palsoilla. Samoin lapset ei pahemmin ole olleet julkisuudessa. Kurre itse wannabe laulaja..
Kommentit (42)
Esimerkiksi Niinistöjen lähettämästä kukkatervehdyksestä tehtiin aika iso numero, sanoisinkin vähän turhan suuri numero. Joku roti pitäisi olla.
Ilmainen hakuilmoitus leskelle morsian -merkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi Niinistöjen lähettämästä kukkatervehdyksestä tehtiin aika iso numero, sanoisinkin vähän turhan suuri numero. Joku roti pitäisi olla.
Kurre ei tehnyt siitä mitään isoa numeroa, vaan julkaisi kauniin ja kunnioittavan kiitoksen muistamisesta Instagrammissaan. Kurre ei pyytänyt, että lehdet julkaisevat asiasta jutun.
Vierailija kirjoitti:
Tuliko hyvä mieli, kun kirjoitat näin miehestä, joka on juuri menettänyt puolisonsa, jonka kanssa oli yhdessä melkein 30 vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurre ei tehnyt siitä mitään isoa numeroa, vaan julkaisi kauniin ja kunnioittavan kiitoksen muistamisesta Instagrammissaan. Kurre ei pyytänyt, että lehdet julkaisevat asiasta jutun.
Moni muu on myös saanut vastaavan surunvalittelun presidenttiparilta eikä ole sitä huomiohakuisesti julkaissut instassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko hyvä mieli, kun kirjoitat näin miehestä, joka on juuri menettänyt puolisonsa, jonka kanssa oli yhdessä melkein 30 vuotta?
Tuli koska se on totuus. Alapa laskea päiviä...
Jos Kurre olisi myynyt, kuvaajat olisivat olleet sisällä.
Seiska on joskus sanonut julkkikselle sanottiin anna haastattelu, saat vaikuttaa.
Muuten me julkaistaan itse oma teksti.
Julkaisu oli onnistunut.
Kirkkohan voisikin ruveta tarjoamaan ns,sponsorihautajaisia.
Aina välillä tulee esim prisman puutarhamainos,arkut,kestityspalvelut,hautakivet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka te kehtaatte taas heti aamusta. Lehdistö on melkein aina ottamassa kuvia vastaavissa tilanteissa huom. KIRKON ULKOPUOLELLA.
”IS sai Kirsi Westerlundin siunaustilaisuuden ohjelman julkaistavaksi hänen omaisiltaan.” ” Ilta-Sanomat kertoo siunaustilaisuuden sisällöstä omaisten luvalla.”
Tuskin on maksua vaadittu kuitenkaan.
Kirsi sairasti vuosia syöpää. Tuskin kuolema shokki oli vaikka toki todella surullista. Kurrella on ollut pitkä aika valmistautua kuoleman jälkeiseen aikaan. Eiköhän päätös asian ja itsensä mediaan tuomisesta ole tehty ajat sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus?
Vierailija kirjoitti:
Kirsi sairasti vuosia syöpää. Tuskin kuolema shokki oli vaikka toki todella surullista. Kurrella on ollut pitkä aika valmistautua kuoleman jälkeiseen aikaan. Eiköhän päätös asian ja itsensä mediaan tuomisesta ole tehty ajat sitten.
Aika nopeasti kunto romahti loppuvaiheessa. Mutta tietenkään ei täysin yllättävä asia. Menetys on sama riippumatta siitä, tuleeko yllättäen vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus?
Seuraa vaan mediaa niin ymmärrät pian.
Ihan yleisellä tasolla kommentoin vaan, että joissain lehdissä julkaistuissa kuolinilmoituksissa tai hautajaisten ohjelmalehtisissä keskitytään kertomaan "miltä Minusta tuntuu" vainajan omaisena poismeno, ei niinkään muistelemaan millainen vainaja oli.
Mä sekoitan aina Tauskin ja Kurren. Kummalla on se yksi hittibiisi jota mammat tykkää kuunnella?
Tarvii huomiota. Ällöttävä mies, eikä todellakaan ollut uskollinen vaimolleen. Yritti aikanaan iskee Tampereella baarissa mua ja ihan tosissaan ehdotti että mennään hänen hotellihuoneeseen jatkoille niin että hän menee ensin mä sit 10 minuutin päästä siitå. Mitähän helv... se oikein kuvitteli!?
Mulle tulee jotenkin karmivat fibat Kurren uusimmista haastatteluista. Surullista miten puolison kuolemalla rahastetaan ja epämiellyttävää tuo kuolemalla ratsastaminen ja kuitenkin menee koko ajan MINÄ edellä. Joskus vois olla vaan hiljaa.
Mikä laki tai normi määrää MITEN saa surra ja kenelle surustaan puhua? Ei ole pakko lukea haastatteluja jos ei halua.
Oma äitini touhusi ja raivasi isän tavaroita vimmatusti kuoleman jälkeen eikä puhunut tai näyttänyt suruaan kenellekään. Ei ole paras tapa sellainenkaan. Eikä sekään, jos lamaantunuu täysin sohvan nurkkaan itkemään. Mutta kaikki reagoivat omalla tavallaan eikä sitä pidä muitten tuomita. Surevan käytös ei tuo kuollutta takaisin.
Älkää olko kateellisia. Tehkää perässä.
Ja ihan turha tulla väittämään, etteikö siitä ole kyse. Nauran.
Ihan kokonaan toinen asia on, mikä on Kurren motiivi. Rakkaus vaimoaan kohtaan, joka muuten oli aikansa seuratuimpia henkilöitä vai ahneus.
Tökerö koko kuolemella rahastaminen. Kurre esim. julkaisi presidentiltä tullee suruvalittelun.