Mihin epämääräisistä hiippareista ilmoitetaan?
Olin aamuyöstä 3.20 koiran kanssa ulkona, koska hän vinkui päästä ulos.
Menin kerrostalon kulmalle. Huomasin mustaan tuulipukuun pukeutuneen miehen kerrostalon toisella ovella kymmenien metrien päässä. Yhtäkkiä hän katosi kulman taakse. Oli lähtenyt taloyhtiön pihan puolelle ja yhtäkkiä ilmestyi sille puolelle taloa missä minä koirani kanssa olin. Harppoi meitä kohti. Oltiin juuri menossa sisään. Kun näköyhteys katosi koin tarpeelliseksi juosta sisälle äkkiä.
Mies ei näyttänyt asuvan taloyhtiössä, koska haahuili näin. Ei ollut mitään syytä kiertää taloa sieltä mistä kiersi tullakseen siellä missä koirani kanssa olin.
Kannattaako näistä havainnoista ilmoittaa taloyhtiön isännöitsijälle tai poliisille?
Kommentit (24)
Ilmoitit ihan oikeaan paikkaan, av-mamman mies jo ottaa kevyttä lämpöä ja suhisten kuivaharjoittelee karatepotkuja miekkosten pihakoivuihin. Kohta saa epämääräiset hiipparit tuta mitä elämä on.
Siis sinäkö se olet joka meidänkin taloyhtiön porttikongeissa polttelet kovana poikana sitä jonnebistasi ja kuuntelet mamuräppiä vaikka olet supivalkoinen pojankoltiainen :DDDD Hyvin näyttää sinulla menevän kun käyt välillä suljetullakin psykoosiesi kanssa
Vierailija kirjoitti:
Meillä kulki kuvatunlainen hiippari yöllä rappukäytävässä, kurkin ovisilmästä niin se tunki paksuja paperinivaskoita naapurien postiluukuista. Onneksi ei minun, odotin puhelin kädessä että soitan 112, jos yrittää minulle laittaa.
😅😆 Tää on niin hauska!
Myönnän vajavaisuuteni, en voi ottaa isoa koiraa, koska tuskin osaisin kouluttaa niitä. Tämä pikku fifi sopii minulle. On sekin hieman suojelevainen, koska räksyttää ihmisille, jotka häntä tai minua katsovat ja hän sen huomaa.
14 vuotta olen fifin kanssa saanut ulkoilla yölläkin rauhassa. Ehkä hankin pippurisuutteen, josta sumutan lähestyjiä ja hälyttimen. Ensiksi sumutetta silmiin ja sitten hälytin vinkumaan.