Mies laukeaa liian nopeasti
Mieheni saa orgasmin välillä jo esileikissä ja sen jälkeen ei enää seiso niin kovana
Kommentit (22)
Paina jääpalapussia heppiä vasten aina, kun meinaa tulla liian nopeasti.
Minkä ikäinen miehesi on? Minun mies 42 jaksaa taas vaikka tunnin. Seisoo heti uudelleen. Liikkuu säännöllisesti ja syö terveellisesti.
Sano miehellesi, että hakee mielialalääkkeitä ja sanoo lääkärille että on masentunut. Omalle miehelleni kun löydettiin sopiva lääke niin nyt ei tahdo mälli irrota millään. Ihan hänen terskansakin on tullut kipeäksi. Saa kyllä sitten lopulta kun itse vetää käteen ja voi että sitä vatkausta johon en itse edes pystyisi.
Minulla oli suhde naimisissa olevaan mieheen kanssa ja hän tuli n. 10 sekunnissa. Olin kuulemma niin kiihottava. No lopetin suhteen. Oli typerä juttu muutenkin mutta tuo seksi oli turhauttavaa.
En tiedä kauanko vaimonsa kanssa kestää.
Siihenhän sitä seksissä pyritäänkin.
Meillä mies laukeaa yleensä tosi nopeasti ja heti jos näkee rinnat paljaana.
Siksi joskus jos haluun pidempää niin pidän aluks rintsikat päällä ja sitten nostan ne ylös kun itselle riittää niin kohta kuuluu jo voihkaisu ja mies laukeaa
Nopein oma ennätys oli kerran kun sisään työntäessä tuli heti. Se oli kankkus panetus ja ehdotin että jos tekisi jotain. Oli vähän sellainen olo että saattaa olla aika nopea. On myös kestänyt niin kauan että nainen on pyytänyt taukoa. Ei sitä oikeasti läheskään aina tiedä kauanko se kestää.
Ei vaan sinun laukeamisesi kestää liian kauan.
Ennenaikaistasiemensyöksyä ei ole olemassakaan. Itsellä lähtee mälli just silloin kun pitää, ei aikaisemmin eikä myöhemmin. Jos nainen ei ehdi siihen mukaan, niin minkäs teet.
Varma apu ja toimii joka kerta: https://www.hotlips.fi/miehille/tuote/puudutussuihke-miehille-stud-100-…
Kärsin samasta vaivasta, kunnes kuulin tuosta suihkeesta. Siihen loppui pikalaakit.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli suhde naimisissa olevaan mieheen kanssa ja hän tuli n. 10 sekunnissa. Olin kuulemma niin kiihottava. No lopetin suhteen. Oli typerä juttu muutenkin mutta tuo seksi oli turhauttavaa.
En tiedä kauanko vaimonsa kanssa kestää.
Tuskin edes harrastavat seksiä vaimon kanssa. Siinä syy miksi tulee sekunneissa
Vierailija kirjoitti:
Varma apu ja toimii joka kerta: https://www.hotlips.fi/miehille/tuote/puudutussuihke-miehille-stud-100-…
Kärsin samasta vaivasta, kunnes kuulin tuosta suihkeesta. Siihen loppui pikalaakit.
Tää on parhautta. Toimii sataprossaa joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen miehesi on? Minun mies 42 jaksaa taas vaikka tunnin. Seisoo heti uudelleen. Liikkuu säännöllisesti ja syö terveellisesti.
Se on hyvä ettei naiset aseta miehille mitään epärealistisia vaatimuksia seksin suhteen. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä ettei naiset aseta miehille mitään epärealistisia vaatimuksia seksin suhteen. 🙄
Totta.
Mutta kyllä sitä varsinkin suhteen alkuvaiheessa jaksaa nelisenkin tuntia illassa puuhastella yhteen menoon. No ei sitä yhdyntää ole silti kuin osa.
t: Saman ikäinen mies, joka ei syö riittävän terveellisesti eikä liikukaan tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on parhautta. Toimii sataprossaa joka kerta.
Vaikuttaa lupaavalta! Vaan puuduttaako toi kumppanin pillun samalla? Kortsua ei käytetä kuin pepussa, mutta nalli palaa kummassakin reiässä liian pian.
Jos mies laukeaa niin jääkää vain siihen makaamaan ja kokeilkaa uudestaan, kun miehellä alkaa seisomaan.
Numbin cream " esm Emla " ja pari kapaletta kortsuja päälle ja ratsaille ei tulee miehellä mutta itse saa niin paljon kun haluaa. Näin siis meillä mutta ninä pidänkin alistmisesta =)
Tykkään kyllä jos mies laukeaa nopeasti suikkarissa. Mun suu ja leuat ei jaksa pitkää suikkaria. Ja hetken päästä tästä miehellä onkin jo parempi stamina :)
Se osaa jo. Opettele sinäkin...monesko tämä jo oli tätä sarjaa?