Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onhan junissa ja lentokoneissakin unisex-vessat. Niissä käydään, eikä ketään (kai) ahdista

Vierailija
12.06.2020 |

Musta on ainakin täysin luonnollista, jos esim. lentokoneessa mua ennen käy joku mies siellä. Ei mitään vaikeutta. Miksi siis muualla se olisi niin kamalaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin ahdistaa jos joutuu käymään junan tai lentokoneen vessassa. Mutta ei sillä ole mitään tekemistä sukupuolten kanssa. 

Vierailija
2/9 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junissa, lentokoneissa, busseissa. Ne tuli mullakin mieleen. Olis aika siirtyä yleisesti asiakasvessoihinn ilman mitään eriyttämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hieman eri asia vessa, johon mahtuu yksi kerrallaan. 

Vierailija
4/9 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ahdistaa käydä pitkin poikin kustussa vessassa. Naiset ei sentään roiski virtsaa ympäriinsä.

Vierailija
5/9 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hieman eri asia vessa, johon mahtuu yksi kerrallaan. 

Siis ainakin itse olen ymmärtänyt tämän ahdistuksen kumpuavan siitä, että yleisissä vessoissa on yleensä useita koppeja ja sitten se käsienpesutila. Eli monta kävijää kerralla, ei sentään samassa kopissa, mutta samassa wc-tilassa. 

Vierailija
6/9 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta ei sellaisia jossa vessakoppien välissä on vain sermi. Pöntöllä istut ja kuuntelet kun vieressä mies rykii ja hänen pissinsä roiskuu nilkoillesi sermin alta.

Vierailija
7/9 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse modernina naisena kannatin julkisiakin unisex-vessoja, kunnes jouduin säännöllisesti käyttämään niitä ympäristössä, jossa oli paljon ns. duunariluokan keski-ikäisiä miehiä. Vessan vetäminen ja käsien peseminen  ei todellakaan ole tälle segmentille mikään normi. Usein myös rasvaisen ruoan ja kahvin kittaaminen ilmeisesti johti räjähtävämpiin..ööh..tuotoksiin, joilla sitten kuorrutettiin koko istuin. Rakkaat naiset, naisten WC:t on todellakin palvelus meille. Odotellaan vielä muutama vuosikymmen ja keskitytään todellakin iskostamaa poikalapsillemme hyvät WC-tavat ja henkilökohtainen hygienia.

Vierailija
8/9 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muuten ahdistaa. Lisäksi niissä ei käy miehet ja naiset samaan aikaan. Paitsi nylkyttämässä.

Vierailija
9/9 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junan vessassa voi käydä tunnin sisään siitä, kun se on siivottu. Sen jälkeen lattialla on niin paljon kusta, että kengät ja housunlahkeet menee märäski kusesta. Yök.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi