Sinä sinkku. Miksi vietät perjantai-iltaa palstalla?
Oletko säälittävä luuseri ja täällä häiriköivä katkeroitunut incel?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Ai niinkuin sinä ap?
Minulla on vaimo ja kolme lasta. Kuinkas sinun tilanteesi on? Oletko säälittävä pikku runkkari?
Enemmän järkeä siinä, että sinkkuna kuin parisuhteessa. Mikset vietä sen kanssa aikaa? Hyvä parisuhde lol, molemmat hiljaa ja tuijottaa ruutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niinkuin sinä ap?
Minulla on vaimo ja kolme lasta. Kuinkas sinun tilanteesi on? Oletko säälittävä pikku runkkari?
Miksi notkut tällä wt-palstalla etkä vietä aikaasi perheesi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Enemmän järkeä siinä, että sinkkuna kuin parisuhteessa. Mikset vietä sen kanssa aikaa? Hyvä parisuhde lol, molemmat hiljaa ja tuijottaa ruutua.
Vaimo on töissä ja lapset nukkumassa. Oletko säälittävä pikku runkkari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niinkuin sinä ap?
Mikset ole tekemässä niille iltapalaa tai rakentamassa legoja yhdessä tai rakastelemassa vaimoasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niinkuin sinä ap?
Miksi notkut tällä wt-palstalla etkä vietä aikaasi perheesi kanssa?
Vaimo on töissä ja lapset jo nukkumassa. Oletko sinäkin säälittävä pikku runkkari?
Missä muuallakaan, kun ikää on 66, eikä osaa ryhtyä nukkumaan ennen puolta yötä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sun kannattais t*ppaa ittes nii olis vaimon kivempi tulla kotiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niinkuin sinä ap?
Mikset ole tekemässä niille iltapalaa tai rakentamassa legoja yhdessä tai rakastelemassa vaimoasi?
Etkö osaa lukea vai onko masturbointi vienyt järjen valon. Vaimo on töissä ja lapset nukkumassa.
En ole kiinnostunut kehoni jakamisesta tuntemattomille baarimiehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sun kannattais t*ppaa ittes nii olis vaimon kivempi tulla kotiin
Osuiko arvaukseni oikein? Minulla on onnellinen liitto. Miksi minä tappaisin itseni. Oletko todella noin katkera onnellisia ihmisiä kohtaan, kun ehdottelet tuollaisia?
Vierailija kirjoitti:
Missä muuallakaan, kun ikää on 66, eikä osaa ryhtyä nukkumaan ennen puolta yötä?
Ikää on 35 vuotta enkä tarvitse pitkiä yöunia. Kuinkas sinä? Piehtaroitko öisin sängyssä yksin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niinkuin sinä ap?
Lapset nukkuu jo tähän aikaan.
Kuka muu sinkku täällä viettää aikaansa muutenkaan?