Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko sinulla ollut ihastusta, jota et unohda koskaan?
12.06.2020 |
Ns. rakkautta ensisilmäyksellä ja ihan selittämätöntä hullaantumista ja vetoa toiseen ihmiseen, jonka kokee vain kerran elämässä. Itselleni kävi näin 8 vuotta sitten, ja vieläkään en pysty tätä ihmistä unohtamaan vaikka olen seurustellut useiden kanssa sen jälkeen. Ei ole kyseessä se, että tämä ihminen olisi jotenkin poikkeuksellisen hyvännäköinen tai rikas. Joku siinä vaan kolahti ja eniten maailmassa toivon, että hänet joskus vielä kohtaisin. Kuitenkaan en usko, että niin tulee käymään. En usko, että tulen koskaan hullantumaan kenestäkään niin paljon, ja kadun ikuisesti, etten silloin edes yrittänyt mitään.
Onko kellään muulla samanlaista kokemusta ollut?
Kommentit (81)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minulle on käynyt noin kolme kertaa elämässäni ja olen sentään alle 30-vuotias. Yhden tällaisen jalat alta ensisilmäyksellä ihastumisen kanssa syntyi seurustelusuhde, joka oli pelkkää rakkauden ilotulitusta reilun vuoden. Sitten se oli ohi koska olimme kakaroita. Toisen kanssa en uskaltanut alkaa ehdottelemaan, mutta ilmeisesti häntäkin harmitti, että yritimme olla coolisti kavereita koska hän oli selvästi sisimmässään pettynyt kun seurustelin muiden kanssa, tuon ensimmäisen ja sitten yhden toisen kanssa. Kolmas oli sellainen kokemus, etten meinannut uskoa todeksi sillä hetkellä, hänen kanssaan oli pyörryttävän ihanaa. Olin jo sentään kasvanut aikuiseksi, perustanut perheen, eronnut. Sitten tuli tämä aivan ihmeellinen ilta, varmaan parempaa kuin ekstaasi vaikken ole kokeillut. Varmasti olisin jäänyt ikuisesti kaipaamaan sitä miestä, mutta mepäs jatkettiin tapailua ja jo toisilla treffeillä on arkisempaa, sitten jatkuvasti huonompaa ja mitättömämpää. Oikein harmittaa, ettemme ymmärtäneet toisiamme, mutta tosiaan, oli kiva että tavattiin vaikka ikävä ei kovinkaan ole. Harmi vain, että se meni näin. Tässä elämässä ehdin rakastua vielä monta kertaa, toivottavasti usein samaan ihmiseen, se olis jees.