Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen käytös, onko oikein

Vierailija
12.06.2020 |

Miehellä tänään ja eilen vapaa ja minä herään siis joka aamu kuudelta ja myös öisin. Lapsi 1v5kk ei nuku öitään vieläkään. Noh, mies heräsi vähän vaille kahdeksan tai no alkoi vinkumaan kahvia. Täytyykö siis minun alkaa keittämään hänelle kahvia vaikka en itse nuku koskaan? Muutenkin meillä nyt alkanut mennä huonosti ja hän on epäreilu minua kohtaan. Kysyin syytä ja että millä järjellä minun se pitäisi keittää niin ensin edes vastaa mitään ja sitten että en tiedä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olette sopineet ennen lapsen syntymistä? Kuka tekee mitä?

Sopikaa, että toinen saa nukkua pitkään lauantaina, ja toinen sunnuntaina. Sopikaa, kuka keittää kahvit minäkin päivänä.

Sovi nyt ihmeessä ensimmäisenä pelisäännöt.

Vierailija
22/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu ap...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä, ei todellakaan. Sano sille äijälle et keitä ite kahvia. Nyt kannattaa jo alkaa keskustele en miehen kanssa asioista kunnolla ja kattoo et kannattaako tollasta suhdetta edes jatkaa jos mies on noin avuton

Tavallaan olet oikeassa😄

Hommahan menee niin että ei kukaan osaa kaikkea, jos se jannu ei vaan osaa.

Ei sellaista voi vaatia mihin toinen ei kykene.

Jos näin niin silloinhan on Ap'llä kaksi eri vaihtoehtoa. Jatkaa vinkumisen kuuntelua tai sitten kertaalleen opettaa miten kahvi keitetään. Netistä vaikka printtaa keittimen kylkeen ohjeen. Loppu se vinkuminen 😄

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
24/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kotiäitinä? Silloin on ihan normaalia, että joudut tekemään enemmän kotitöitä ja hoitamaan lasta myös öisin.

Vierailija
25/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhuu ap...

AP ei ehdi provoilemaan, kun piti mennä miehen kanssa leikkipuistoon. Tosin tuli riitä, kun lapsi ehti ottaa sen hyvän lapparin sekä hienomman muotin ja nyt miehelle tuli paha kakku. 

Vierailija
26/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on lomalla, niin hän tietenkin herää aamulla klo 6 leikkimään lapsen kanssa, jotta saat edes joskus nukkua!

Miksi ei voisi herätä? Jos toinen herää joka aamu ja joka yö, niin sehän on ihan normaalia, että se lomalainen voisi nyt kerrankin herätä lapsen kanssa. Ei mitenkään ihmeellistä. Kai sitä nyt nimenomaan juuri lomalla haluaa viettää aikaa oman lapsen kanssa, kun siihen on aikaa ja mahdollisuus.

Nimenomaan pitää herätä. Ihan tarkoitin juuri sitä. Luulitte varmaankin tuota sarkasmiksi, mutta tarkoitin ihan todella, että juuri hänen pitäisi herätä aamulla ja antaa äidin nukkua. Pahoittelut, jos oli epäselvä viesti. Ihmettelinkin alapeukkuja. :)

Vierailija
27/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ne pennut ne pennut yleensä herää kuudelta? Varmaan laitetaan ilta kasilta ne yöunille. Ihan itse olette opettaneet. Sit miesten pitäisi vapaapäivät passata yhden lapsen äitejä.

Vierailija
28/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kotiäitinä? Silloin on ihan normaalia, että joudut tekemään enemmän kotitöitä ja hoitamaan lasta myös öisin.

Niin ja sekin on normaalia, että kun kerrankin sillä isukilla on aikaa ja vapaata, niin voisi olla lapsensa kanssa.

Vierailija
29/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsi vasta 11.20

Kävin lapsen kanssa ulkoilemassa ja asioilla.

Heräsi vasta kun tultiin takaisin. Ei ollut moksiskaan, ei pahoitellut, ei mitään. Vaan kun hän ei mulle tarjoa tälläistä mahdollisuutta nukkua puoleenpäivään yms. laiskotella. Siksi ottaa päähän ja uskonpa että ihan aiheesta suutun. Jos on perhe, niin myös toisen jaksamisesta on huolehdittava. On isän tehtävä myös välillä hoitaa lasta, päästää minut lepäämään. Ja siis mitään vapaa aikaa minulla ei ole, siksikin tämä asia on tärkeä.

Vierailija
30/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sanottiin että meillä yksi lapsi vain? Heitä on kolme. Ja kuules kaikki on kokeiltu nukkumisen suhteen. Myöhäistäminen, aikastaminen, ihan kuule kaikki mitä on ammattilaiset ehdottaneet. Myös neuvolassa tästä olen puhunut. Nyt pitkään laitettu vasta 21 ja se ei auta mitään. Sinäpä tunnut tietävän niin hyvin muiden elämäntilanteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi