Kolmekymppiset vela-naiset, näettekö unia lapsen saamisesta?
Olen itse 34-vuotias vela-nainen enkä siis tosiaankaan halua lapsia, ja kummastuttaa, kun olen etenkin viimeisen vuoden aikana alkanut nähdä tosi paljon unia lapsen saamisesta. Unet toistavat aina samaa kaavaa: tajuan, että haluan sittenkin lapsen ja yritän tehdä kaikkeni sen toteuttamiseksi. Kaikissa unissa myös onnistun tulemaan raskaaksi tai minulla on jo vauva, jota hoidan.
Onkohan tämä joku luonnon keino yrittää ohjata minut vielä viime hetkellä lisääntymään? :D Kieltämättä vähän ristiriitaista herätä noista unista, kun niissä on aina niin kova vauvakuume ja sen unen vauvahurmoksen pystyy vielä hereilläkin tuntemaan, vaikkei "oikeasti" tunne niin.
Kommentit (54)
Joskus harvoin näen unia, että olen raskaana. Unessa abortti on aina myöhäistä ja olen ihan p*skana ja ahdistunut, että joudun pitämään lapsen. Kolme aborttia kokeneena (ja kyllä, ehkäisy oli, mutta meidän koko suku sikiää suurinpiirtein pelkän vastakkaisen sukupuolen näkemisestä kuin rotat) olen täysin varma etten ikinä halua lasta.
En ole koskaan nähnyt, mutta samoin kuin toisen kommentoijan minunkaan elämässäni ei ole ollenkaan lapsia. Ei vain ole sellainen asia, jota ikinä miettisin. Valehtelematta ajattelen useammin kenguruja kuin lapsia.
Näen yleensä sellaisia unia, että luulen minulla olevan vatsasyöpä, ja se onkin sikiö. Yritän epätoivoisesti päästä aborttiin, mutta en koskaan pääse odotushuonetta pidemmälle. Herättyäni tunnen valtavaa helpotusta.
Unet on onneksi vain unia eikä totta.
Olen joskus nähnyt unia, että saan lapsen. Olen herännyt kauhuissani, tuskanhiessä. Ehkäisyasiat kunnossa, mutta tuollaisia painajaisia silti näytetään. Minulla ei koko elämäni aikana ole ollut minkäänlaista hoivaviettiä. En halua asua edes miehen kanssa, ehdoton edellytys parisuhteen toimivuudelle on erilliset asunnot. Tarvitsen laajan reviirin ja paljon yksinoloa, en perhettä.
Minä näin kerran vähän vanhempana kuin ap. Olin unessa aivan paniikissa ja äärettömän helpottunut, kun heräsin ja tajusin, että se olikin pelkkä painajainen. Uni oli vielä niin todentuntuinen, että herättyä kesti hetki ymmärtää, ettei mulla oikesti ole vauvaa.
En näe. Ovulaatioista on sitä vastoin tullut aina vain jäätävämpiä, mitä vanhemmaksi tulee. Pää menee nykyään sekaisin hormonihuuruista ja tällaista ei ole kyllä koskaan ennen ollut. Saatan töissäkin katsella himokkaasti työkaverimiehiä ja ajatella likaisia ajatuksia. Pari päivää myöhemmin on kuin humalasta selviäisi, kun hormonihoureet haihtuu. Tulee sellainen yöks, mikähän tuossakin muka oli kiinnostavaa olo.
Varmaan se kroppa yrittää viimeisillä mahiksilla saada panemaan kaikkea mikä liikkuu raskauden toivossa, ennen kuin hedelmälliset vuodet on ohi. Jessus sentään.
Kaikki ei saa lapsia vaikka haluaisi . Eikä kaikki löydä rakkaus puolisoa . Rakkaus lapset on onnellisia . Vihalapset ei.
En. En ole ikinä nähnyt unta että saisin lapsen tai että minulla olisi lapsi.
Pitää ensin löytää mies joka elättää sen lapsen . 20 vuotta. Moni mies on steriloitu . Eivät halua maksaa elatusmaksuja .
N. 25-vuotiaana näin kahdesti unta, että mulla oli lapsi. Sitä ennen tai sen jälkeen en, nyt kohta 39.
Joo mut niissä unissa mun lapset kuolee koska en huolehdi niistä tai onnettomuuden seurauksena:D viimeksi unessa juoksin vauva sylissä talvipakkasella susilaumaa pakoon sit siinä unessa yritin kiivetä vauva sylissä turvaan mut huomasin että vauva oli ihan eloton sit sudet sai kiinni ja söi sen vauvan.
Helluntaivapari nainen makasi lattialla synnyttämässä Jeesukselle lapsia . Mutta mitään ei tullut ulos .
Vierailija kirjoitti:
Joskus harvoin näen unia, että olen raskaana. Unessa abortti on aina myöhäistä ja olen ihan p*skana ja ahdistunut, että joudun pitämään lapsen. Kolme aborttia kokeneena (ja kyllä, ehkäisy oli, mutta meidän koko suku sikiää suurinpiirtein pelkän vastakkaisen sukupuolen näkemisestä kuin rotat) olen täysin varma etten ikinä halua lasta.
Eli olet murhannut lapsesi, hyi toivottavasti et enää yritäkkään hankkiutua raskaaksi, murhaaja!
En ole koskaan nähnyt tuollaisia unia.
Lapsena painajainen että joku varasti hääpuvun ja sormuksen . Ja niin siinä kävi sitten . Tuli lahkojen vainot ja raiskaukset. Koulukaverin jengit ja hyvän tilalle tuli paha . Lahkoissa tapahtuu kauheita .
Empä oli tälläiseenkään törmännyt. Vela... Onneksi tajuatte että ette pystyisi kantamaan vastuuta kuin omasta navastanne nippanappa...
Näen korkeintaan unia siitä että nussin Hokkaa
Sellainen, joka ryhtyy omalla päätöksellään yhteiskunnan velaksi.