Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen käytös, onko oikein

Vierailija
12.06.2020 |

Miehellä tänään ja eilen vapaa ja minä herään siis joka aamu kuudelta ja myös öisin. Lapsi 1v5kk ei nuku öitään vieläkään. Noh, mies heräsi vähän vaille kahdeksan tai no alkoi vinkumaan kahvia. Täytyykö siis minun alkaa keittämään hänelle kahvia vaikka en itse nuku koskaan? Muutenkin meillä nyt alkanut mennä huonosti ja hän on epäreilu minua kohtaan. Kysyin syytä ja että millä järjellä minun se pitäisi keittää niin ensin edes vastaa mitään ja sitten että en tiedä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis suostu nousemaan kun en keitä.

Kiristää aina tietyissä asioissa. Eipä hänkään tee minulle hyviä tekoja ja nukkuu puolet enemmän kuin minä. Ei ole varmasti lapsillekkaan hyvä nähdä tälläistä suhdetta?

Vierailija
2/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäytyy avuttomaksi kotitöissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi valita aikuinen normaali mies. Ymmärtäisin jos olisimme 50-luvulla, että kahvinkeitto voisi jollekin porvarille olle mystistä salatiedettä, mutta tänä päivänä ei voi olla niin avuton mies, joka ei kahvia kykene keittämään.

Vierailija
4/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä, ei todellakaan. Sano sille äijälle et keitä ite kahvia. Nyt kannattaa jo alkaa keskustele en miehen kanssa asioista kunnolla ja kattoo et kannattaako tollasta suhdetta edes jatkaa jos mies on noin avuton

Vierailija
5/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinä kilttinä ovimattona sitten keitit ja suostut kaikkeen kiristykseen?

Vierailija
6/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on siis siellä kaksi lasta hoivattavanasi. Eroamalla olisi vain yksi.

Vierailija
7/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie sille lämmintä maitoa ja kerro että jos se käyttäytyy kuin lapsi, kohtelet häntä myös siten.

Vierailija
8/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs, jos et vaan keitä sitä kahvia?  Ukko voi maata punkassa vaikka elämänsä loppuun asti, jos se on kahvista kiinni se nouseminen.

Älä vastaa, vaan jatka omia hommiasi. Tai toteat hänelle,ettei kahvia ole keitetty. Vinkumiset kahvista on miehesi vinkumista. Sinulla on muuta hommaa ja keität kahvit, jos ehdit. Ei kai tuo sen suurempaa ongelmaa ole?

Vierailija
9/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkanut velmuilemaan jo aamusta. Mihin kaikkeen mies vielä tänään ehtiikään.

Jatkoa odotellessa.

Vierailija
10/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Akka vaan makaa eikä keitä kahvia, taitaa aika pian olla ex.

Vierailija
11/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies alkanut velmuilemaan jo aamusta. Mihin kaikkeen mies vielä tänään ehtiikään.

Jatkoa odotellessa.

Kauppareissulla itkupotkuraivarit oluthyllyllä, jos mami ei osta pienpanimo-IPA:a? 

Vierailija
12/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen tiellä on työjako muuten? Meillä esim. minä keitän aamukahvin ja mies tekee iltapalan, koska toinen meistä on aamu-uninen ja toinen ilta. En tekisi yhdestä kahvikeitosta ongelmaa, jos muuten arki menee rintarinnan kumpikin omia vahvuuksia käyttäen.

Vierailija
13/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse herään etätöihin aamulla, en juo kahvia, mutta tottakai keitän puolisolle aamukahvit. Se ei paljoa vaadi ja jos herätään toisinpäin, niin yleensä on myös teet keitetty.

Vierailija
14/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt naisen arvoa alentavaa pyytää tätä keittämään kahvia. Mutta nainen voi seistä piiska kourassa miehen selän takana vaatimassa tältä paljon tekemättä itse kuitenkaan mitään.

Vierailija
15/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Akka vaan makaa eikä keitä kahvia, taitaa aika pian olla ex.

Ilo on sen Akan puolella, kun ei tarvitse keittää kahvia kuin itselleen. Onko Akka vielä kertaakaan laittanut miehelle omat ehdot?

Ja mistäkö näitä helmiä löytää? Ehkä Akka ei huomannut mitään ennen kuin oli lapsia, kun mies oli silloin omatoimisempi - vai oliko?

Vierailija
16/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se kahvin keitto ei nyt taida olla se ongelma :D Mitä, jos ottaisit sitä todellista vastuuta ja puhuisitte miehen kanssa mikä sinua ihan oikeasti nyt hiertää. Viette vaikka lapset johonkin hoitoon ja otatte sille aikaa. Ja kannattaa käydä läpi myös ne lapsen ruutiinit, jne mikä niitä unia häiritsee.

Vierailija
17/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on lomalla, niin hän tietenkin herää aamulla klo 6 leikkimään lapsen kanssa, jotta saat edes joskus nukkua!

Vierailija
18/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatkoon siellä loppupäivän, jatka sä elämääsi lapsen kanssa. Menkää vaikka ulos

Vierailija
19/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse herään etätöihin aamulla, en juo kahvia, mutta tottakai keitän puolisolle aamukahvit. Se ei paljoa vaadi ja jos herätään toisinpäin, niin yleensä on myös teet keitetty.

Se tuleekin ihan rutiinina, jos ollaan vastavuoroisia. Minä keitän miehelle kahvia, koska hänkin keittää minulle eikä kummankaan tarvitse huudella toiselle, että "keitä kahvia!".

Vierailija
20/30 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on lomalla, niin hän tietenkin herää aamulla klo 6 leikkimään lapsen kanssa, jotta saat edes joskus nukkua!

Miksi ei voisi herätä? Jos toinen herää joka aamu ja joka yö, niin sehän on ihan normaalia, että se lomalainen voisi nyt kerrankin herätä lapsen kanssa. Ei mitenkään ihmeellistä. Kai sitä nyt nimenomaan juuri lomalla haluaa viettää aikaa oman lapsen kanssa, kun siihen on aikaa ja mahdollisuus.