Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sinusta tarkoittaa " henkinen lutka" ?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haaveilen toisista miehistä ja seksistä heidän kanssaan.

Vierailija
2/13 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Tuli mieleen itseni :/ -selitän ja paapatan kaikki asiat puolitutuille (No okay, en nyt ihan kaikkea, mutta liikaa kuitenkin). Taidan sitten olla " henkinen lutka" . Täytyy alkaa parannella tapoja ja miettiä mitä suustaan päästää....

Eli siis, näin minä asian käsitin/käsitän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jäin kans miettimään tuota, olen välillä hirveän puhelias ja avoin ihminen, ja jos jonkun ihmisen kanssa vain tuntuu hyvältä ja luontevalta, saataan kertoa itsestäni ja elämästäni kaikenlaista. Itselleni on luontevaa puhua asioista suoraan ja syvällisesti, jotkut ihmiset (miehet) saattaa sitä säikähtää kovastikin. " Exäni" sanookin, että puhun niin paljon ja suoraan että hän menee ihan sanattomaksi ka lukkoon. Toiset miehet taas ei säiky, oma mieheni rakastui minussa juuri siihen.

Vierailija
4/13 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä ottaa esille tämä, mutta pakko silti sanoa, että yhdessä aiemmassa ketjussa (muutama päivä sitten), joku ei digannut sua, niin mä laitoin että mun mielestä sulla on hyvät jutut ja voisin kuvitella olevani sun kaveri tosielämässä :)

Vierailija
5/13 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kerto heti kaiken mahdollisen eikä toinen vastannut samalla tavalla.

Vierailija
6/13 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minusta toi " henkinen lutka" oli vain oudosti sanottu (mitähän se englanniksi tarkalleen ottaen sanoi, en ajatellut), itse lähinnä miellän itseni puheliaaksi ja avoimeksi (joka on siis enimmäkseen elämässä tosi hyvä juttu).

Vierailija
7/13 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

RisaMaya:

Mutta minusta toi " henkinen lutka" oli vain oudosti sanottu (mitähän se englanniksi tarkalleen ottaen sanoi, en ajatellut), itse lähinnä miellän itseni puheliaaksi ja avoimeksi (joka on siis enimmäkseen elämässä tosi hyvä juttu).

T.4/7

Vierailija
8/13 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain sivustaseuraaja eikä koskaan ikinä missään saa suutaan auki.

Vierailija
9/13 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan eri asia kertoa itsestään asioita, jos toinen on myös jutussa mukana kun kertoa kaikki mahdollinen henk kohtanen jos toinen ei kerro itsestään mitään eikä edes halua sinuun tutustua. Tätä on henkinen lutka, eli ihminen, joka ei tajua, että toista ei kiinnosta sinuun oikeasti tutustua ja menet hölmö kertomaan liikaa.

Vierailija
10/13 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan niin kuin yleensä huomaavaiset ihmiset tekevät. Sosiaalinen voi olla ilman, että pälättää kuin papupata. Ei kukaan jaksa kauaa papupataa kuunnella ja katsella.

RisaMaya:

On vain sivustaseuraaja eikä koskaan ikinä missään saa suutaan auki.

Vierailija
11/13 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä kyse oli jo ihan tutuista ihmisistä, jotka jo tuntevat minut....

Vierailija
12/13 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aivan niin kuin yleensä huomaavaiset ihmiset tekevät. Sosiaalinen voi olla ilman, että pälättää kuin papupata. Ei kukaan jaksa kauaa papupataa kuunnella ja katsella.

Mäkin ymmärrän kyllä papupadan ja tämän henkisen lutkan ihan eri kantilta. Papupata on mielestäni semmoinen pälättäjä, jonka suusta ei tule mitään järkevää lausetta, semmoista hölönpölöä vaan.

Vierailija
13/13 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silti pidä kovin pahana syntinä että kertoo itsestään ja elämästään toisille, olkoon sitten tuttuja tai vähän tuntemattomampia. Jos ei sitten vastapuolta kiinnosta, niin ei kiinnosta. Ja se siitä.

Ehkä asiassa on kuitenkin enemmän hyviä kuin huonoja puolia. Minulla on viisi ystäväää joita voisi kutsua sanalla sydänystävä... ja mieheen erityisen avoimet ja läheiset välit, samoin lapseeni (tyttö näyttää perineen äitinsä puheliaisuuden ja välittömyyden mikä on varmasti hyvä asia mm. teini-iässä jolloin voisi olettaa tällaisen lapsen kertovan asioitaan myös vanhemmilleen, jos välit pysyvät hyvinä).