Minkä asian/ Mitä olet tehnyt elämässäsi vain YHDEN kerran?
Laittakaapas mietintämyssyt päähän. Laitan itsekin ja palailen muiden joukossa anonyymisti asiaan kun sen asian hoksaan.
Kommentit (967)
Mä ne koskaaan pelaa pelejä siten etttä hankkisin oikeutuksen sanella asiaat mieelivaltaisesti.
Menetin neitsyyden unelmieni miehelle. En vieläkään usko tuota todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Polttanut kerran tupakkaa.
Sama
Stepannut steppikengät jalassa.
Kokeillut yhden kerran tupakkaa. Ei maistunut enkä viitsinyt ruveta itseäni pakottamaan moiseen kalliiseen ja epäterveelliseen tapaan vain koska kaverit niin teki.
Vierailija kirjoitti:
Stepannut steppikengät jalassa.
Menninkäinen?
Nuuhkinut kiveshikeä pyynnöstä. Jostain kummasta syystä en tule enää tekemään niin elämäni aikana.
Mäkin oon vaan kerran ajanut mopilla,. Myöhemmin musta tuli kyllä motoristi.
Ollut laskettelemassa. En tykännyt yhtään ja ensimmäiseksi ja viimeiseksi kerraksi täten jäi. Ihmettelen miten joku voi tykätä...
Käynyt formulakisoissa, oikeammin aika-ajoissa. En tykännyt yhtään, enkä mene toiste! Oli kahden päivän liput, mutta jätin menemättä kisapäivänä ja kiersin museoita ym. Ja siis poikaystävän kanssa, yhteisellä päätöksellä😁
Rakastanut syvästi vain kerran, vaikka olen ollut muutamassa muussakin parisuhteessa. Näen hänestä vieläkin unia, herttaisia tunnelmaltaan. Niissä unissa koen itseni täysin ymmärretyksi ja rakastetuksi.
Ollut estetuomarina kenttäkisoissa.
Eli radiopuhelimeen ilmoitin, että menikö ratsukko esteestä yli.
Oli tylsää koska este oli tylsä ja helppo. Harmitti kun en päässyt vesiesteelle.
mennyt kihloihin
mennyt naimisiin
saattanut mieheni hautaan
opiskellut yhden ammatin
leikkauttanut hiukseni lyhyiksi
saanut ylinopeussakot
ostanut talon
sammunut
syönyt sirkkoja