Minkä asian/ Mitä olet tehnyt elämässäsi vain YHDEN kerran?
Laittakaapas mietintämyssyt päähän. Laitan itsekin ja palailen muiden joukossa anonyymisti asiaan kun sen asian hoksaan.
Kommentit (967)
Lentänyt US Air Force F-15 Eagle -hävittäjällä.
Saanut Texasin kunniakansalaisuuden.
Pussannut paksuhuulista tummaihoista miestä.
Ollut Tupperware-kutsuilla. Täysin käsittämätön uskonnollinen liike muovikuppien ympärillä.
Ollut maksabiopsiassa.Potilaana.Ei ollut kivaa...
Kävin kerran jääkiekko-ottelussa. Olen 70-luvulla syntynyt mies.675
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paennut suolta kymmenen kilometriä jalan.
Vähän aikaa mietin, mikä siinä suolessa oli vikana, kun sitä piti paeta kymmenen kilometriä jalan.
Kiitos tästä, en jostain syystä meinaa saada naurua loppumaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mut mie olin samaan aikaan... mielenkiintoista ja mahtavaa olla yhdynnässä kahden miehen kanssa samaan aikaan.
Niin minäkin olin veljesten kanssa ihan samaan aikaan sängyssä. Siksi ällöttääkin. Muistan vieläkin kun ratsastin toisella ja tissit heilui, toinen veljes makasi vieressä ihailemassa ja puristelemassa tissiäni.. Kunnes vuoro vaihtui. Onneksi eivät sentään kahteen reikään tuupanneet kuten p.filmeissä. Mutta todella outoa että olen joutunut tollaseen tilanteeseen, ne molemmat miehet oli siis jo aiemmin tuttujani. Ihmettelen suuresti miten veljekset pystyy naimaan toistensa katsellessa.
Enkä pysty käsittämään että minä olen ollut tommosessa mukana. Taisin juoda väkeviä sinä iltana, vodka ei sovi mulle...n48
Insestimpi sinsestimpi...?
Töhrinyt linja-autopysäkin spraymaalilla.
Rakastunut. Harmi, ettei siitä tullut mitään.
Polttanut nauruheinää.
Ei naurattanut yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Olen harrastanut yhden kerran seksiä ulkomaalaisen kanssa.
Olet pilalla.
Niinhän sä luulet.