Muita miehiä, joita kukaan ei ole koskaan halunnut?
Itse olen kohta valmis insinööri. Ikää 34, eli alanvaihtaja. En ole koskaan seurustellut, en käynyt treffeillä ja kontaktini vastakkaiseen sukupuoleen on lähes 0. Aikani vietän lähes 100% yksin. En ole jännittävä vapaaottelija-mies. Ongelmani on, että odotan myös toiselta osapuolelta koulutusta ja kunnianhimoista suhtautumista työelämään.
Valitettavasti asia on niin, että ne jotka taasen huolisivat, ovat köyhiä kuin kirkonrotat ja omistavat vain tuulen huuhtoman perseen. Miksi en saa suurinpiirtein tasoistani, yhtä matemaattis-loogisesti lahjakasta ja kouluja käynyttä naista? Noh tietenkin, kun olen lyhyt, 175cm.
Kommentit (65)
Onko käsityksesi parisuhdeajasta laskemista yhdessä, vai miksi matemaattis-looginen lahjakkuus on olennaista? Näissä "en saa ketään" -tarinoissa tuntuu aina toistuvan sellainen, että kumppanilta odotetaan aivan kummallisia asioita, jotka ovat ainakin ulkopuolisen näkökulmasta täysin epäolennaisia parisuhteen kannalta.
Tietenkin itsekin haluan älykkään kumppanin, mutta älykkyydeksi minulle riittää kohtalainen yleissivistys ja sellainen yleinen fiksuus, vastuullisuus ja järkevä elämänasenne. Terkuin toinen tuleva insinööri. En jotenkin ymmärrä, miten tuokin on olennainen asia pariutumisen kannalta, mutta palstajutuista päätellen juuri mikään ei voisi pariutumisessa olla olennaisempaa kuin insinööriys, niin kai se sitten on olennaista.
Miten paljon te ikisinkut olette panostaneet ulkonäköönne?
Itse olen laittanut hiustensiirtoon 3800€, luomien poistoon kasvoista 350€.
Salilla olen käynyt varmaan jo yli 10 vuotta ja lihaksikas atleettinen kroppa löytyy.
Pukeutumistyyliäni kuvailisin varmaan sanalla preppy. Hygienia on kunnossa ja hammaslääkärissäkin käyty kuukausi sitten ilman moitteita.
Siltikään en kelpaa edes ihan ok naisille vaan olen vain kiva kaveri ilman romanttista kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen laittanut hiustensiirtoon 3800€, luomien poistoon kasvoista 350€.
Salilla olen käynyt varmaan jo yli 10 vuotta ja lihaksikas atleettinen kroppa löytyy.
Siltikään en kelpaa edes ihan ok naisille vaan olen vain kiva kaveri ilman romanttista kiinnostusta.
Oletko varma, ettet ole gei pohjimmiltaan?
Minulla on hyvin vähän kokemusta tuollaisesta. Kuitenkaan en kuulu siihen tavoitelluimpaan kymmeneen prosenttiin miehistä. Mistähän se johtuu, että minua ei ole testailtu jatkuvasti. 🤔
M31