Muita miehiä, joita kukaan ei ole koskaan halunnut?
Itse olen kohta valmis insinööri. Ikää 34, eli alanvaihtaja. En ole koskaan seurustellut, en käynyt treffeillä ja kontaktini vastakkaiseen sukupuoleen on lähes 0. Aikani vietän lähes 100% yksin. En ole jännittävä vapaaottelija-mies. Ongelmani on, että odotan myös toiselta osapuolelta koulutusta ja kunnianhimoista suhtautumista työelämään.
Valitettavasti asia on niin, että ne jotka taasen huolisivat, ovat köyhiä kuin kirkonrotat ja omistavat vain tuulen huuhtoman perseen. Miksi en saa suurinpiirtein tasoistani, yhtä matemaattis-loogisesti lahjakasta ja kouluja käynyttä naista? Noh tietenkin, kun olen lyhyt, 175cm.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot sovinisti. Ja empaattisuus on tärkein piirre ihmisessä.
Se on vain fakta, että matemaattis-loogisesti lahjakkaat naiset eli jotkut insinöörit ja it-alalla olevat naiset eivät keskimäärin ole niin naisellisia kuin esim. hoiva- tai hyvinvointialalla olevat naiset. Ja siinä ei tietenkään ole mitään pahaa, jokainen on yhtä arvokas sellaisena kuin on.
Empaattisuus on tärkeä piirre joo, mutta koska haluan miehekkään miehen niin haluan, että mies yrittää ratkoa ongelmia ensisijaisesti järjellä ja logiikalla eikä ylitunteellisesti. Tällä en siis tietenkään tarkoita mitään kusipäisyyttä vaan kuten sanoin, rationaalisuutta. Jos mies olisi esimerkiksi sitä mieltä, että vaikeasti vammaisen lapsen abortoiminen on väärin koska tuntisi niin suurta empatiaa sitä sikiötä kohtaan niin en pitäisi miestä silloin kovin rationaalisena.
Matemaattinen lahjakkuus ei ole miehekästä. Se on täysin neutraalia. Oot sovinisti, jos väität jotain tuollaista.
Empaattisuus on kylläkin tärkein piirre. En tiedä mistä ylitunteellisuudesta puhut. Yliempaattisuudesta kärsii enemmän se ihminen itse. Ja miksi liität senkin naisellisuuteen??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: