Muita miehiä, joita kukaan ei ole koskaan halunnut?
Itse olen kohta valmis insinööri. Ikää 34, eli alanvaihtaja. En ole koskaan seurustellut, en käynyt treffeillä ja kontaktini vastakkaiseen sukupuoleen on lähes 0. Aikani vietän lähes 100% yksin. En ole jännittävä vapaaottelija-mies. Ongelmani on, että odotan myös toiselta osapuolelta koulutusta ja kunnianhimoista suhtautumista työelämään.
Valitettavasti asia on niin, että ne jotka taasen huolisivat, ovat köyhiä kuin kirkonrotat ja omistavat vain tuulen huuhtoman perseen. Miksi en saa suurinpiirtein tasoistani, yhtä matemaattis-loogisesti lahjakasta ja kouluja käynyttä naista? Noh tietenkin, kun olen lyhyt, 175cm.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot sovinisti. Ja empaattisuus on tärkein piirre ihmisessä.
Se on vain fakta, että matemaattis-loogisesti lahjakkaat naiset eli jotkut insinöörit ja it-alalla olevat naiset eivät keskimäärin ole niin naisellisia kuin esim. hoiva- tai hyvinvointialalla olevat naiset. Ja siinä ei tietenkään ole mitään pahaa, jokainen on yhtä arvokas sellaisena kuin on.
Empaattisuus on tärkeä piirre joo, mutta koska haluan miehekkään miehen niin haluan, että mies yrittää ratkoa ongelmia ensisijaisesti järjellä ja logiikalla eikä ylitunteellisesti. Tällä en siis tietenkään tarkoita mitään kusipäisyyttä vaan kuten sanoin, rationaalisuutta. Jos mies olisi esimerkiksi sitä mieltä, että vaikeasti vammaisen lapsen abortoiminen on väärin koska tuntisi niin suurta empatiaa sitä sikiötä kohtaan niin en pitäisi miestä silloin kovin rationaalisena.
Matemaattinen lahjakkuus ei ole miehekästä. Se on täysin neutraalia. Oot sovinisti, jos väität jotain tuollaista.
Empaattisuus on kylläkin tärkein piirre. En tiedä mistä ylitunteellisuudesta puhut. Yliempaattisuudesta kärsii enemmän se ihminen itse. Ja miksi liität senkin naisellisuuteen??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, että sinut olisi kyllä huolittu, mutta sinä et huoli niitä koska ovat köyhiä.
Tuo suunnilleen samanlainen tulotaso/varallisuus on kyllä mielestäni ihan kohtuullinen vaatimus, vai pitäisikö hyvätuloisen miehen mielestäsi elättää köyhä nainen?
Jos varakkaampi ei elätä köyhempää niin esimerkiksi yhteenmuutto ei oikein ole mahdollista ellei varakkaampi halua muuttaa johonkin kämäiseen lähiöläävään, mitään yhteistä omistusasuntoa nyt ei tietysti voi harkitakaan ja myös esim. kaikki matkustelu, ravintolat ja muu "luksus" pitää jättää väliin kun toisella ei ole varaa. Miksi kukaan haluaisi kumppanin, joka alentaa omaa elintasoa?
Samaa olen kysynyt, kun palstamiehet rääkyvät naisten materialismista ja valehtelevat, että mies ei välitä naisen rahoista eikä koulutuksesta.
Kyllä välittää. Tiedän monta miestä jotka välittää paljonkin naisen rahoista, koska etsivät elättäjää.
Ap on ällöttävä sika, joka haukkuu naisten perseitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan mies halua myöskään yli 165-senttistä naista ja meitä on paljon. Katsokaa ympärillänne olevia pariskuntia, aina ne naiset on alle 165-senttisiä ja miehet yli 185cm.
Tästä on ollut kaksi kyselyä: lehdissä olut ja palstakysely.
Molemmissa tismalleen sama lopputulos:
- keskimääräinen pituustoive miehelle 186,5cm (miesten todellinen keskipituus 179cm)
- keskimääräinen pituustoive naiselle 166cm (naisten todellinen keskipituus 165cm). Pituustoiveet vaihtelivat todella paljon, se haluttiinko pitkä vai lyhyt nainen, oli tarkalleen fifty-fifty
Minäpä kerron mitä oikeasti tarkoitat tuolla. Se nimittäin käy ilmi kirjoituksestasi.
Kun sanot "kukaan mies ei halua", oikeasti tarkoitat "kukaan pitkä mies ei halua".
Sinulle kelpaisi vain pitkä mies, ei yksikään nistä lyhyemmistä joille pitkä nainen kävisi vallan hyvin. No, muutkin naiset haluavat niitä pitkiä miehiä. Kaikille ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Matemaattinen lahjakkuus ei ole miehekästä. Se on täysin neutraalia. Oot sovinisti, jos väität jotain tuollaista.
Empaattisuus on kylläkin tärkein piirre. En tiedä mistä ylitunteellisuudesta puhut. Yliempaattisuudesta kärsii enemmän se ihminen itse. Ja miksi liität senkin naisellisuuteen??
Jos matemaattinen lahjakkuus ei ole miehekästä niin miksi matemaattisilla aloilla on enemmän miehiä?
Ja sinä voit haluta vaikka sellaisen miehen joka itkee päivittäin, puhe oli vain siitä millaisen miehen itse haluan. Se on täysin mielipideasia mitä ominaisuuksia arvostaa eniten ja millaisen miehen haluaa kumppanikseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan mies halua myöskään yli 165-senttistä naista ja meitä on paljon. Katsokaa ympärillänne olevia pariskuntia, aina ne naiset on alle 165-senttisiä ja miehet yli 185cm.
Jos lyhyiden naisten miehet ovat aina pitkiä, niin eikös teille pitkille naisille sitten pitäisi olla paljonkin vapaita lyhyitä sinkkumiehiä joista valkata?
Vai eikö kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot sovinisti. Ja empaattisuus on tärkein piirre ihmisessä.
Se on vain fakta, että matemaattis-loogisesti lahjakkaat naiset eli jotkut insinöörit ja it-alalla olevat naiset eivät keskimäärin ole niin naisellisia kuin esim. hoiva- tai hyvinvointialalla olevat naiset. Ja siinä ei tietenkään ole mitään pahaa, jokainen on yhtä arvokas sellaisena kuin on.
Empaattisuus on tärkeä piirre joo, mutta koska haluan miehekkään miehen niin haluan, että mies yrittää ratkoa ongelmia ensisijaisesti järjellä ja logiikalla eikä ylitunteellisesti. Tällä en siis tietenkään tarkoita mitään kusipäisyyttä vaan kuten sanoin, rationaalisuutta. Jos mies olisi esimerkiksi sitä mieltä, että vaikeasti vammaisen lapsen abortoiminen on väärin koska tuntisi niin suurta empatiaa sitä sikiötä kohtaan niin en pitäisi miestä silloin kovin rationaalisena.
Matemaattis-loogisesti lahjakkaat naiset on yleensä kyllä lääkiksessä (tai elukalla tai hampaalla) ja ihan yhtä naisellisia kuin muutkin maailman naiset.
Onko aloittaja siis mikä insinööri? Amkissa ei edes vaadita mitään matemaattis-loogisuutta ja teknillisen puolelta olisit varmaan kyllä maininnut sen tarvittavan etuliitteen? Että ehkä ne sun tavoittelemat naiset kaipaa itse matemaattis-loogisesti lahjakkaampaa seuraa kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos matemaattinen lahjakkuus ei ole miehekästä niin miksi matemaattisilla aloilla on enemmän miehiä?
Ja sinä voit haluta vaikka sellaisen miehen joka itkee päivittäin, puhe oli vain siitä millaisen miehen itse haluan. Se on täysin mielipideasia mitä ominaisuuksia arvostaa eniten ja millaisen miehen haluaa kumppanikseen.
Ei ole matemaattisilla aloilla enempää miehiä. Esimerkiksi lääkiksessä on enemmän naisia kuin miehiä.
Kaikilla korkeakoulujen aloilla sukupuolitus on joko tasan tai naisten hyväksi, ainoa poikkeus on teknillinen. Kaikki muut alat, myös ne matemaattiset, ovat siis joko tasan tai enemmän naisten hallussa.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Ap on ällöttävä sika, joka haukkuu naisten perseitä.
Ap on pelkkä provo. Otsikko on suora kopio aiemmasta ketjusta taannoin, jossa nainen kyseli samaa ja siihen tuli ihan asiallista keskustelua naisista, joita kukaan ei ole syystä tai toisesta huolinut. Oletin että tästäkin olisi voinut syntyä keskustelua, mutta ap halusi pilata sen jo aloitusviestissään naisvihamielisellä provolla. Sääli.
Vierailija kirjoitti:
Matemaattis-loogisesti lahjakkaat naiset on yleensä kyllä lääkiksessä (tai elukalla tai hampaalla) ja ihan yhtä naisellisia kuin muutkin maailman naiset.
Onko aloittaja siis mikä insinööri? Amkissa ei edes vaadita mitään matemaattis-loogisuutta ja teknillisen puolelta olisit varmaan kyllä maininnut sen tarvittavan etuliitteen? Että ehkä ne sun tavoittelemat naiset kaipaa itse matemaattis-loogisesti lahjakkaampaa seuraa kuin sinä.
Olet ilmeisesti sitä mieltä että kaikki maailman naiset ovat tasan yhtä naisellisia eikä voida puhua naisellisista tai miehekkäistä piirteistä, joten asiasta väittely kanssasi on siis turhaa.
Niin ja en tiedä sekoitettiinko minut AP:hen (?), mutta en siis ole AP.
Ööh ei me kaikki rikkaita olla heti elämän alussa. Olen köyhis koska elämäntilanteeni aiheuttaa sen ja annan aiheuttaa. Pidän simppelistä elämisestä, hyvin tulen toimeen vähäisillä varoillani :D rahaa varmasti tulee olemaan tulevaisuudessa enemmänkin tällä menolla muuten ole rahanahne ja osaan elää säästeliääsi. Mut joo aika hölmöä odottaa että kaikki "köyhemmät" muka haluaisivat elättäjän. Elämäntilanteet vaihtelee. Mitä jos se sinun unelma naisesi on juuri kaikki mitä tarvitset mutta sattuu tällä hetkellä olemaan köyhä? Itsellesi olet kuopan kaivanut, turha ihmetellä miks ei naisia ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ilmeisesti sitä mieltä että kaikki maailman naiset ovat tasan yhtä naisellisia eikä voida puhua naisellisista tai miehekkäistä piirteistä, joten asiasta väittely kanssasi on siis turhaa.
Niin ja en tiedä sekoitettiinko minut AP:hen (?), mutta en siis ole AP.
En ole tuollaista mieltä. Tiedän kyllä naisellisuuteen liitetyt markkerit ja juuri sellaisia naisia tapaan mainitsemiltani aloilta jatkuvasti. Enkä tietenkään pidä sinua aloittajana, muutenhan olisin osoittanut loppukappaleen suoraan sinulle enkä kirjoittanut kolmessa persoonassa.
Taidat olla vähän epänaisellinen nainen, kun yleensä kielellinen lahjakkuus yhdistetään naisiin ja sinulla lukeminen on näin huonoa?
Olen akateeminen, hyvä työpaikka, talous kohdillaan. Lyhyt, kalju, kasvot rumat. Seuraa en löydä, paitsi lihavista, rumista naisista. Olen mieluummin ilman. Lähden thaimaahan, koronan jälkeen, etsimään laadukasta vaimoa.
Treenaatko yhtään? Laiheliinit ei kiinnosta. Yksi tai kaksi kertaa viikossa urheilua on parempi kuin ei yhtään. T. Kuvauksesi mukainen varattu nainen
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla vähän epänaisellinen nainen, kun yleensä kielellinen lahjakkuus yhdistetään naisiin ja sinulla lukeminen on näin huonoa?
Juu olet oikeassa, en ole kaikista naisellisin nainen vaan minussa on useitakin miehisiä piirteitä. En tosin mikään sukupuolineutraalikaan ole vaan minusta löytyy selvästi naisellisiakin piirteitä.
En kyllä ymmärrä miksi aloittajaan suhtaudutaan näin vihamielisesti. Millaisia toiveita miehellä sitten saisi olla naiselle? Onhan se selvää, ettei parisuhde voi toimia hyvin jos ajatusmaailmat tai elämäntavat eivät kohtaa, ja mielestäni nuo ovat ihan perusoletuksia kumppanille. Ei varmasti kukaan nainenkaan ole onnellinen millaisen miehen kanssa tahansa, vaikka olisi ollut koko elämänsä sinkkuna.
Ei minuakaan kukaan koskaan huolinut. Kelpuuttaisin vain kuninkaan joka osaa taikoa mutta kukaan heistä ei soittanut minulle :(
Tässä katselin juuri erästä ruotsalaista sarjaa, jossa 193cm pitkä, suht lihaksikas paha poika Malmöstä pani kauniita nuoria naisia miten vain halusi. Välillä ko. sarjassa istui vankilassa. Noinhan se menee, pahat pojat saa aina ne kaunottaret. Taasen sitten ne rumar ja lihavat, kuten naiset sanovat, vaatimattoman näköiset, ovat yleensä niitä köyhiä kirkonrottia ja taloudellinen/ammatillinen menestyminen on hyvin vaatimatonta. Odotan kyllä vastakkaiselta osapuoleltakin koulujen käymistä ja kunnianhimoa. Itselläni tuskin on paljoakaan yhteistä puhuttavaa täysin kunnianhimottoman naisen kanssa, näin se vain menee.
Jos elää täysin eri ulottuvuuksissa, niin miten se yhteiselokaan voisi toimia? Siinä käy äkkiä niin, että nainen on lähinnä kodinhoitajattaren roolissa, enkä sellaista elämää kyllä halua, vaan suhteellisen tasa-arvoisen suhteen. Tasa-arvoinen suhde ei onnistu, jos yhteiskuntaluokka on totaalisen erilainen.
M34
Vierailija kirjoitti:
Tässä katselin juuri erästä ruotsalaista sarjaa, jossa 193cm pitkä, suht lihaksikas paha poika Malmöstä pani kauniita nuoria naisia miten vain halusi. Välillä ko. sarjassa istui vankilassa. Noinhan se menee, pahat pojat saa aina ne kaunottaret. Taasen sitten ne rumar ja lihavat, kuten naiset sanovat, vaatimattoman näköiset, ovat yleensä niitä köyhiä kirkonrottia ja taloudellinen/ammatillinen menestyminen on hyvin vaatimatonta. Odotan kyllä vastakkaiselta osapuoleltakin koulujen käymistä ja kunnianhimoa. Itselläni tuskin on paljoakaan yhteistä puhuttavaa täysin kunnianhimottoman naisen kanssa, näin se vain menee.
Jos elää täysin eri ulottuvuuksissa, niin miten se yhteiselokaan voisi toimia? Siinä käy äkkiä niin, että nainen on lähinnä kodinhoitajattaren roolissa, enkä sellaista elämää kyllä halua, vaan suhteellisen tasa-arvoisen suhteen. Tasa-arvoinen suhde ei onnistu, jos yhteiskuntaluokka on totaalisen erilainen.
M34
Se ei kyllä jaksa lakata hämmästyttämästä kuinka koulutetutkin naiset haluaa kaikenlaisia väkivaltaisia hulluja. Naiset tykkää rikollisista ja poliiseista ja vapaaottelijoista. Mikä näitä yhdistää? Väkivalta.
Vierailija kirjoitti:
Otsikkohan ei varsinaisesti pidä paikkaansa?
Tuolla kuvauksella minäkin sitten.
Minua kiinnostaisi kaltaiseni vela-nainen jonka kanssa voitaisiin harrastaa yhdessä. Omat harrastukseni ovat liikunta, terveys, luonto, elämänfilosofia ym.
Ainoat minusta kiinnostuneet naiset ovat halunneet perheen, ovat omanneet epäterveelliset elämäntavat (jotka tietysti näkyväy kehossa varsin reiluna ylipainona) ja ovat etsineet perinteisempää miestä kuin minä olen elämänmenoon joka painottuu kodin ympärille, harrastusten ollessa kodin laittaminen, ja ruoka.
Olen tavannut useitakin kiinnostavia naisia. He ovat haluneet pysytellä sinkkuina, tai ovat löytäneet minua komeamman miehen rinnalleen.
m38
Sinun tarjoamasi paketti on aivan helvetin tylsä. Et sallisi naiselle edes sitä lasta ilahduttamaan. Hymytöntä treenaamista ja nyrpeää suhtautumista satunnaiseen viinilasilliseen ja jotain monotonista elämänfilosofian jankutusta. Todennäköisesti olet vielä pihikin.