Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita miehiä, joita kukaan ei ole koskaan halunnut?

Vierailija
11.06.2020 |

Itse olen kohta valmis insinööri. Ikää 34, eli alanvaihtaja. En ole koskaan seurustellut, en käynyt treffeillä ja kontaktini vastakkaiseen sukupuoleen on lähes 0. Aikani vietän lähes 100% yksin. En ole jännittävä vapaaottelija-mies. Ongelmani on, että odotan myös toiselta osapuolelta koulutusta ja kunnianhimoista suhtautumista työelämään.
Valitettavasti asia on niin, että ne jotka taasen huolisivat, ovat köyhiä kuin kirkonrotat ja omistavat vain tuulen huuhtoman perseen. Miksi en saa suurinpiirtein tasoistani, yhtä matemaattis-loogisesti lahjakasta ja kouluja käynyttä naista? Noh tietenkin, kun olen lyhyt, 175cm.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan mies halua myöskään yli 165-senttistä naista ja meitä on paljon. Katsokaa ympärillänne olevia pariskuntia, aina ne naiset on alle 165-senttisiä ja miehet yli 185cm.

Itseäni ei häiritse jos nainen on minua pidempi, en ole edes lyhyt itse,

Vierailija
42/65 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ap. Mä olen sinua korkeammin koulutettu nainen toivomaltasi alalta. Olen yhtä pitkä kuin sinä.

Mitä sinulla olisi tarjota minulle?

Viestin perusteella pelkkää katkeruutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muakaan viehätä mies, joka haukkuu naisten vartaloita. Onko itselläsi hyvä perse?

Miten tuon "tuulen huuhtoma perse" voi vääntää vartalon haukkumiseksi?

Se tarkoittaa sitä, että ihmisellä ei ole mitään omaisuutta.

Vierailija
44/65 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tömäsin tällaiseen fraasiin: "naiset haluavat kodin viihdekeskuksen, stereo-dvd yhdistelmän". Se on mielestäni hyvin sanottu. Useimmilla naisilla puuttuu rohkeus ja sitä kompensoidaan ottamalla mies, ja ns. "pahapoika" on hyvä koska kyseisenlainen ihminen ei välitä pätkääkään mitä tekee tai muut hänestä ajattelevat.

Mikä kummallisinta olen huomannut että naiset kyllä toruvat tällaista mutta ovat vain että "se nyt on sellainen" Vastaavasti itse ns. perus kunnon jamppana saan heti tuta paikkani juurikin tästä syystä että naiset eivät niinkään halua minua kunnollista vaan haluavat että pysyn poissa heidän "reviiriltään".

Monille naisille tuntuu olevan yhteistä sellainen sosiaalinen leikki, että paheksutaan monia asioita mutta salaa tykätään. Ja kyllä, olen ihan lähipiirissä seurannut ja ihmisten elämää sekä olen suhkot fiksu joten osaan yhdistellä asioita ja kuvioita sekä tulkita.

En nyt yleistä että kaikki vaan monet ovat edellämainitun kaltaisia. Tosin, kertoo myös naisesta itsestään paljon milaisen miehen hän ottaa ja toisinpäin.

Haluaisitko olla ihmisen kanssa joka ei kunnioita/arvosta itseään? Siitä alkavat ongelmat ja luulen että se on juuri monen ongelman alku, terveen itsetunnon puuttuminen. Kehittäkää itsetuntoanne ja itseänne!

Vierailija
45/65 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

36v,ei mitään seurusteluja koskaan, alottajaa lyhempi mutta Lauri Ylöstä pitempi, joskaan sillä ei minusta oo mitää väliä. Työni on semmonen että lisäkäsille ois tarvetta,ja onhi, mutta ei minusta aviokelposta  tuu vaikka kaikki maailman alkutuotanto niskaani viskattaisi. Ilmeisesti olen sielultani yksinäinen puurtaja joka ei osaa muodostaa järkevää yhteyttä naisiin tai sitten olen mielisairastunut avioitumiskelvottomaksi akikenlaisien koulukiusauksien ja huonojen läheissuhteiden tähten.. Vai oisko vallan jokin animattomuuden armolahja minulla. Ei voi tietää.

En vaan  kehtaa uatella itteeni suhteeseen. Muut suhteet ei käy kuin avioliitto. Tai no tietenni seurustelusuhte sitä ennen.  Ne tai ei mitään. Töäytyisi kyllä osata pitää itsestää oikealla tavalla jotta joku pystyisi minusta pitämään. Olen itserakas mutten oikeestaan rakasta itseäni. Otaksun vahvasti ainakin.

Vaikka draamattu sanoo ettei ole ihmisen hyä olla yksin niin lisäisin että parempi silti aina ysin kuin minun kanssani, kjiehkjieh kjieh, ähäkultti!

Vierailija
46/65 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tasan kolme päivää pois. Toivoin löytäväni täältä ainoastaan yhden vinkuvonku ketjun sen sijaan silmiini osui jälleen toinen toistaan toistavia postauksia. Pitäisikö suoraan pitää kuukauden loma? Ei sillä että totuus mihinkään katoaisi..

Vierailija
47/65 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikkohan ei varsinaisesti pidä paikkaansa?

Tuolla kuvauksella minäkin sitten.

Minua kiinnostaisi kaltaiseni vela-nainen jonka kanssa voitaisiin harrastaa yhdessä. Omat harrastukseni ovat liikunta, terveys, luonto, elämänfilosofia ym.

Ainoat minusta kiinnostuneet naiset ovat halunneet perheen, ovat omanneet epäterveelliset elämäntavat (jotka tietysti näkyväy kehossa varsin reiluna ylipainona) ja ovat etsineet perinteisempää miestä kuin minä olen elämänmenoon joka painottuu kodin ympärille, harrastusten ollessa kodin laittaminen, ja ruoka.

Olen tavannut useitakin kiinnostavia naisia. He ovat haluneet pysytellä sinkkuina, tai ovat löytäneet minua komeamman miehen rinnalleen.

m38

Mulla olisi tiedossa parikin vela naista. Valitettavasti asuvat Suomen rajojen ulkopuolella :P

Hekin ovat valittaneet samasta mistä sinäkin. Miehet etsivät pääsääntöisesti perheelliseksi haluavaa naista eikä vakaumuksellista velaa.

Vierailija
48/65 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei aloittaja ole mennyt sellaiselle sivustolle jossa haetaan varta vasten elättäjää? En oikeasti tajua tai sitten syynä on se ettei nykyinen ulkonäkö vaan yksinkertaisesti riitä kansainvälisille markkinoille ;)

Vierailija
49/65 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei aloittaja ole mennyt sellaiselle sivustolle jossa haetaan varta vasten elättäjää? En oikeasti tajua tai sitten syynä on se ettei nykyinen ulkonäkö vaan yksinkertaisesti riitä kansainvälisille markkinoille ;)

Miksi täällä nykyään on naisia, jotka vetävät yhtä kuin -merkin maksetun järkiavioliiton ja pitkän parisuhteen välille? Onko naiset tosiaan niin l o r t t o j a, että parisuhteeseen voi sitoutua ainoastaan jos saa rahaa palkaksi?

Vierailija
50/65 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi kaltaiseni vela-nainen jonka kanssa voitaisiin harrastaa yhdessä. Omat harrastukseni ovat liikunta, terveys, luonto, elämänfilosofia ym.

Ainoat minusta kiinnostuneet naiset ovat halunneet perheen, ovat omanneet epäterveelliset elämäntavat (jotka tietysti näkyväy kehossa varsin reiluna ylipainona) ja ovat etsineet perinteisempää miestä kuin minä olen elämänmenoon joka painottuu kodin ympärille, harrastusten ollessa kodin laittaminen, ja ruoka.

Olen tavannut useitakin kiinnostavia naisia. He ovat haluneet pysytellä sinkkuina, tai ovat löytäneet minua komeamman miehen rinnalleen.

m38

Sinun tarjoamasi paketti on aivan helvetin tylsä. Et sallisi naiselle edes sitä lasta ilahduttamaan. Hymytöntä treenaamista ja nyrpeää suhtautumista satunnaiseen viinilasilliseen ja jotain monotonista elämänfilosofian jankutusta. Todennäköisesti olet vielä pihikin. 

Aivan.

Oletuksenahan on ettei sitä lasta haluaisi nainenkaan.

Ja että likunta- ja luontoharrastukset olisivat sellaisia joista nautitaan yhdessä.

Toiveissa olisi sekin ettei elämänfilosofia olisi "monotoninen" aihe, itse kun pidän sitä mielenkiintoisempana kuin linjaa herkut/netflix/hotelliloman odottelu syksystä kesään.

Mitä yhteistä minulla olisi naisen kanssa jolle parasta elämää on sellainen jossa ostetaan hemmottelua, nautintoja, puitteita ja muita? Elämä on käytännössä laput silmillä-arkea jota pitää jatkuvasti maustaa kuluttamalla mahdollisimman paljon jottei se kävisi liian tylsäksi? Elämänfilosofia, turhaa. Ei sellaisella saa ostettua mitään kivaa eikä auta arjessakaan.

Kuten jo sanoin, tunnen useitakin naisia jotka ovat tällaisia. Mutta he tuntuvat olevan kysyttyjä, ja nirsompia kuin naiset joille mies on perhehaaveiden takia must.

m38

Vierailija
51/65 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, että sinut olisi kyllä huolittu, mutta sinä et huoli niitä koska ovat köyhiä. 

Tuo suunnilleen samanlainen tulotaso/varallisuus on kyllä mielestäni ihan kohtuullinen vaatimus, vai pitäisikö hyvätuloisen miehen mielestäsi elättää köyhä nainen?

Jos varakkaampi ei elätä köyhempää niin esimerkiksi yhteenmuutto ei oikein ole mahdollista ellei varakkaampi halua muuttaa johonkin kämäiseen lähiöläävään, mitään yhteistä omistusasuntoa nyt ei tietysti voi harkitakaan ja myös esim. kaikki matkustelu, ravintolat ja muu "luksus" pitää jättää väliin kun toisella ei ole varaa. Miksi kukaan haluaisi kumppanin, joka alentaa omaa elintasoa?

Kaikki kriteerit ovat tottakai ihan ok, eikä kenenkään tarvitse kelpuuttaa sellaista, jota ei halua. Mutta vastauksena viimeiseen kysymykseen - no minä voisin ihan hyvin ottaa itseäni köyhemmän kumppanin, ja olen ottanutkin. Matkustelua yms ei tarvinnut jättää kokonaan väliin, mutta budjetti mitoitettiin sitten sen mukaan, mihin oli varaa. Miksi sitten olen tehnyt niin ja pariutunut köyhemmän kanssa? No kun minulle ei ollut olennainen asia kumppanin varallisuus, vaan halusin ihmisen, joka tuntui itselleni oikealta niin henkisesti kuin seksuaalisesti. Ja hän nyt sattui olemaan köyhä.

Vierailija
52/65 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, että sinut olisi kyllä huolittu, mutta sinä et huoli niitä koska ovat köyhiä. 

Tuo suunnilleen samanlainen tulotaso/varallisuus on kyllä mielestäni ihan kohtuullinen vaatimus, vai pitäisikö hyvätuloisen miehen mielestäsi elättää köyhä nainen?

Jos varakkaampi ei elätä köyhempää niin esimerkiksi yhteenmuutto ei oikein ole mahdollista ellei varakkaampi halua muuttaa johonkin kämäiseen lähiöläävään, mitään yhteistä omistusasuntoa nyt ei tietysti voi harkitakaan ja myös esim. kaikki matkustelu, ravintolat ja muu "luksus" pitää jättää väliin kun toisella ei ole varaa. Miksi kukaan haluaisi kumppanin, joka alentaa omaa elintasoa?

Kaikki kriteerit ovat tottakai ihan ok, eikä kenenkään tarvitse kelpuuttaa sellaista, jota ei halua. Mutta vastauksena viimeiseen kysymykseen - no minä voisin ihan hyvin ottaa itseäni köyhemmän kumppanin, ja olen ottanutkin. Matkustelua yms ei tarvinnut jättää kokonaan väliin, mutta budjetti mitoitettiin sitten sen mukaan, mihin oli varaa. Miksi sitten olen tehnyt niin ja pariutunut köyhemmän kanssa? No kun minulle ei ollut olennainen asia kumppanin varallisuus, vaan halusin ihmisen, joka tuntui itselleni oikealta niin henkisesti kuin seksuaalisesti. Ja hän nyt sattui olemaan köyhä.

Ai niin joo ja olen nainen, jos joku tätä haluaa tietää.

Vierailija
53/65 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m38

Mulla olisi tiedossa parikin vela naista. Valitettavasti asuvat Suomen rajojen ulkopuolella :P

Hekin ovat valittaneet samasta mistä sinäkin. Miehet etsivät pääsääntöisesti perheelliseksi haluavaa naista eikä vakaumuksellista velaa.

Mutta toinen kysymys on millaiset vaatimukset heillä on miehelle?

En kuitenkaan ole pitkä, komea, menestynyt, tai jännittävä kansainvälinen seikkailija...

m38

Vierailija
54/65 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla olet yrittänyt hankkia naisystävää, jos kerran KOSKAAN et ole ollut treffeillä? Ja mistä tiedät, millaiset naiset sinusta pitäisivät, tai millaisesta edes itse syvällisesti pitäisit, jos kontaktisi vastakkaiseen sukupuoleen on lähes 0? Jonkin matemaattisen kaavion avullako olet yrittänyt kumppania löytää? :D Ihan kummallista, että joku haluaa nimenomaan "matemaattis-loogisen" tms. naisen, et ole tainnut kuulla asioista nimeltään rakkaus tai kemia. Siinä vaiheessa kun rakastuu/aidosti kiinnostuu johonkin ihmiseen niin ei tule ensimmäiseksi mieleen kysyä, että oletko matemaattis-looginen tms. Toisekseen, tapasi kirjoittaa naisista on ruma ja alentava, siinä suurin syy yksinäisyyteesi. Mutta voithan syyttää pituuttasi asiasta, sitä kun ei voi muuttaa vaikka asenteen voisi. Ylipäätään, katukuva on täynnä miehiä, ja harva "erottuu edukseen", eli jos haluat tutustua ihmisiin niin sinun on pyydettävä heidät treffeille eikä odotettava että tulevat kotoa hakemaan.

Vierailija
55/65 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lol naiset.

Itse tunnen parikin miestä jotka haukkuvat naisia minkä ehtivät. Siis rupsahtaneiksi, läskeiksi, jne. Ja julkisesti. Toinen linkkaa Laasasen juttuja someen jatkuvasti.

Naisista ei ole pulaa. Johtuen siitä että ko. miehillä on näköä, kokoa, varallisuutta ja itsevarmuutta.

K*sipäisyys on ongelma vasta kun yllä mainittuja ei ole.

Naisista ei ole pulaa, eli kukaan itseään kunnioittava nainen ei katsele sovinistia mulqvistia kovin pitkään. Se että naiset vaihtuvat ei ole mikään erityinen meriitti eikä kerro ainakaan siitä, että rakkaussuhteet onnistuisivat. Mutta eiväthän monet miehet niihin pysty ja kompensaatioksi jääkin panosankaruudella leuhkiminen. Säälittäviä rääpäleitä nuo on. Aina joku hölmö vaan menee heidä n alfashownsa vipuun. Kyllä se tyhjyys sieltä aika nopeasti paljastuu ja siksi ne naiset häipyvät. Pelkkä seksi riittää hyvin harvalle naiselle, jostain helyistä tai muusta lahjonnasta puhumattakaan. Tyhjän itseään täynnä olevan urpon kanssa oleminen on yhtä piinaa.

Vierailija
56/65 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se onkin sisin, mikä ratkaisee?

Ap ei kovin kauniisti kirjoita ”tuulen huuhtomasta perseestä”.

Ei kiinnostaisi, vaikka näyttäisi miltä alfaurokselta.

Vierailija
57/65 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoittaa naisista samaan tyyliin kuin naiset kirjoittavat miehistä.

Sekös naisia kiukuttaa.

Vierailija
58/65 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus tömäsin tällaiseen fraasiin: "naiset haluavat kodin viihdekeskuksen, stereo-dvd yhdistelmän". Se on mielestäni hyvin sanottu. Useimmilla naisilla puuttuu rohkeus ja sitä kompensoidaan ottamalla mies, ja ns. "pahapoika" on hyvä koska kyseisenlainen ihminen ei välitä pätkääkään mitä tekee tai muut hänestä ajattelevat.

Mikä kummallisinta olen huomannut että naiset kyllä toruvat tällaista mutta ovat vain että "se nyt on sellainen" Vastaavasti itse ns. perus kunnon jamppana saan heti tuta paikkani juurikin tästä syystä että naiset eivät niinkään halua minua kunnollista vaan haluavat että pysyn poissa heidän "reviiriltään".

Monille naisille tuntuu olevan yhteistä sellainen sosiaalinen leikki, että paheksutaan monia asioita mutta salaa tykätään. Ja kyllä, olen ihan lähipiirissä seurannut ja ihmisten elämää sekä olen suhkot fiksu joten osaan yhdistellä asioita ja kuvioita sekä tulkita.

En nyt yleistä että kaikki vaan monet ovat edellämainitun kaltaisia. Tosin, kertoo myös naisesta itsestään paljon milaisen miehen hän ottaa ja toisinpäin.

Haluaisitko olla ihmisen kanssa joka ei kunnioita/arvosta itseään? Siitä alkavat ongelmat ja luulen että se on juuri monen ongelman alku, terveen itsetunnon puuttuminen. Kehittäkää itsetuntoanne ja itseänne!

Tuossa on totuutta.

On miehiä jotka saavat anteeksi mitä vain, ja on miehiä jotka saavat haukkuryöpyt pienimmästäkin erheestä.

Asiaa korostaa se että naiset yleensä kiinnostuvat ensin (nuorempina) itsevarmoista röyhkimyksistä ja vasta sitten jälkimmäisistä miehistä. Jälkimmäiset miehet saavat sitten vastata syytöksiin ja todistaa etteivät miehet ole sikoja.

Huomasin itse tämän kun naisille iski "nyt haluan kunnon miehen"-vaihe päälle joskus vähän ennen 30v ikää. Jo ensideiteillä oli kysymyspatteristo valmiina jolla varmistettaisiin ettei tämä mies nyt ole kuin exä jolle piti olla hoikka, seksikäs, palveluja ja vaikka mitä.

Kun on ollut statistin roolissa vuosia, tässä on helppoa mennä miinaan ja myötäillä kun nainen myhäilee kuin työhaastattelija että hyvä, hyvä. Pian huomaa olevansa paskassa liitossa jossa mennään naisen toiveiden mukaan.

Tässäpä onkin syy miksi miehet usein katselevat pelimiehiä ylöspäin. Ei siksi että haluaisivat pelimiehiksi, vaan koska pelimies ei joudu korjaamaan muien miesten jälkiä tai olemaan se tarpeellinen mies.

Vierailija
59/65 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokematon, lyhyt insinöörimies on suunnilleen jonkun pullean lähihoitajanaisen "tasoa", jos ei omaa juuri muita avuja. Lisäksi näissä kiistelyissä tasoissa otetaan huomioon myös muut taidot, kuin matemaattislooginen kyvykkyys (esim. Sosiaaliset taidot, elämänhallinta, taiteelliset lahjat ym.) sekä pääoma (itse hankittu, suvun, kokemukset, informaatio).

Viehätät siis todennäköisesti juuri omaa "tasoasi", mutta sinulla on pää niin syvällä omassa pepussasi, ettet tunnista mitään muuta osaamista, kuin omasi. Tällaisia miehiä on tusinassa 13, ja ongelma tuntuu vain pahenevan mitä alemmas vajotaan.

Vierailija
60/65 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla olet yrittänyt hankkia naisystävää, jos kerran KOSKAAN et ole ollut treffeillä? Ja mistä tiedät, millaiset naiset sinusta pitäisivät, tai millaisesta edes itse syvällisesti pitäisit, jos kontaktisi vastakkaiseen sukupuoleen on lähes 0? Jonkin matemaattisen kaavion avullako olet yrittänyt kumppania löytää? :D Ihan kummallista, että joku haluaa nimenomaan "matemaattis-loogisen" tms. naisen, et ole tainnut kuulla asioista nimeltään rakkaus tai kemia. Siinä vaiheessa kun rakastuu/aidosti kiinnostuu johonkin ihmiseen niin ei tule ensimmäiseksi mieleen kysyä, että oletko matemaattis-looginen tms. Toisekseen, tapasi kirjoittaa naisista on ruma ja alentava, siinä suurin syy yksinäisyyteesi. Mutta voithan syyttää pituuttasi asiasta, sitä kun ei voi muuttaa vaikka asenteen voisi. Ylipäätään, katukuva on täynnä miehiä, ja harva "erottuu edukseen", eli jos haluat tutustua ihmisiin niin sinun on pyydettävä heidät treffeille eikä odotettava että tulevat kotoa hakemaan.

On tuossa se perä, että nykyaikana naisen ja miehen välisiä koulutuksellisia eroja ei juurikaan ole. 70 ja 80 -luvuilla oli normaalia, että mies oli kouluja käynyt ja hyvätuloinen, nainen max kansakoulun käynyt kotiäiti. Nykypäivänä äly menee älyn luo ja raha menee rahan luo. En tiedä yhtään omasta lähipiiristäni ylemmän korkeakoulututkinnon suorittanutta, jolla olisi amisnainen, kuten parturikampaaja tai lähihoitaja. Kaikilla on joku kauppatieteiden maisteri tai vastaava nainen. Jos pariskunnan koulutus ja tuloerot ovat hyvin suuret, niin ei siinä välttämättä mitään suurta kemiaa pääse syntymää, jos molemmat elää täysin eri ulottuvuudessa. Nainen on monesti lähinnä kodinhoitajattaren roolissa. Itse en ainakaan haluaisi sellaista elämää. Joskus aikaisemmissa langoissa on mainittu, että iän myötä horisontti avautuisi. 

Tämä tietenkin johtuu seksuaalisen markkina-arvon laskusta. 

M34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi