Käykö muille koskaan näin kun mies hoitaa kauppaostokset
Pyydätte esimerkiksi tuomaan tuorejuustoa, tuokin sulatejuustoa.
Grillisipsit on sama kuin juustonaksut, ym.
Tämä alkaa olla jo todella häiritsevää, kun joka ikinen kerta saa jotain muuta kuin on pyytänyt.
Eikö kuuntele/välitä vai ei ymmärrä ettei sitä sulatejuustoa voi käyttää samaan tarkoitukseen kuin tuorejuustoa.
Menee hermot!
Ja kaupassa käyn myös itse, mutta tämä tapahtuu jokaisella miehen kauppavuorolla.
Kommentit (468)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehiä saa haukkua.
Millainenkohan täällä poru syntyisi, jos otsikkona olisikin "Kun nainen vaihtaa renkaat"?
Ne ei ole renkaat, vaan pyörät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainenkohan täällä poru syntyisi, jos otsikkona olisikin "Kun nainen vaihtaa renkaat"?
Jos tarvitset autoosi uudet kesä-/talvirenkaat, anteeksi - kesä-/talvipyörät, niin asioitko pyöräliikkeessä vai rengasliikkeessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tarvitset autoosi uudet kesä-/talvirenkaat, anteeksi - kesä-/talvipyörät, niin asioitko pyöräliikkeessä vai rengasliikkeessä?
Asioin rengasliikkeessä ja ostan uudet renkaat, mutta auton alle vaihdan pyörät.
Miehelle en yleensä anna listaa kun menee, ihan kiva kun tuo mitä itse haluaa syödä. Jos mennään yhdessä kauppaan, mun pitää aina päättää mitä ostetaan. Ainoo paha, että se tuo mulle joka kerta suklaalevyn (vaikka olen enempi salmiakin ystävä - toki suklaa ei jää syömättä sekään) ja takapuoli roikkuu muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kuule, teepä sellainen ketju. Minä tulen kertomaan, että se on helppo, kaksi kertaa vuodessa tapahtuva homma, jota autottomilla ei edes ole.
Miehet nyt vain ovat vähän naisia yksinkertaisia vaikka kuinka kuvittelevat olevansa luomakunnan kruunu. Heillä ei ole kapasiteettia lateraaliseen ajatteluun.
meillä mies tuo sitä mitä haluaa kaupasta. minä myöskin tuon mitä haluan. eikä ole mitään vaikeuksia ollut koskaan.
Naiset eivät edes tiedä mitä eroa on renkailla ja pyörillä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät edes tiedä mitä eroa on renkailla ja pyörillä.
Pyörä keksittiin ennen renkaita, sillä renkaille ei ole käyttöä ilmaa pyörää.
Mies tuo kaupasta kaiken mitä haluan.
Zinccis
Miehet on tyhmiä. Miehet ei ossaa mittään. Miehiä pittää vihata.
Nyt vaan googlaamaan kuinka autoon vaihdetaan pyörät - hyvin luulisi löytyvän ohjeita :D (oikein pätevä mies oli neuvomaan kuinka asiat ilmaistaan) - haluaisin olla kärpäsenä katossa kun Tämä Mies esimerkiksi tilaa autoonsa nastapyörien vaihdon talvelle. Ja ei tarvitse tulla pätemään, että vaihtaa itse. Kaikki sen osaa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vaan googlaamaan kuinka autoon vaihdetaan pyörät - hyvin luulisi löytyvän ohjeita :D (oikein pätevä mies oli neuvomaan kuinka asiat ilmaistaan) - haluaisin olla kärpäsenä katossa kun Tämä Mies esimerkiksi tilaa autoonsa nastapyörien vaihdon talvelle. Ja ei tarvitse tulla pätemään, että vaihtaa itse. Kaikki sen osaa tehdä.
Voin kertoa sen sinulle. Soitan rengasliikkeesseen ja kerron että pitäisi saada talvipyörät alle.
Vierailija kirjoitti:
Voithan sä laittaa sellaisen aloituksen. Mä vastaisin vain, etten osaa vaihtaa, eikä meillä ole autoa. Ei mua itketä yhtään jos joku muukin nainen itsensä lisäksi kertoo, ettei osaa vaihtaa renkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa sen sinulle. Soitan rengasliikkeesseen ja kerron että pitäisi saada talvipyörät alle.
Ai? Mä osaan vaihtaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai? Mä osaan vaihtaa itse.
Osaan itsekin. Pinkka vaan kunnossa että ei tarvitse.
Me ainakin vaihdamme renkaat yhdessä, joten homma sujuu puolta nopeammin. Mies ei ole koskaan valittanut minun osuudestani, ja olemme sentään tehneet tämän 2 x vuodessa sitten 1997.