Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö muille koskaan näin kun mies hoitaa kauppaostokset

Vierailija
11.06.2020 |

Pyydätte esimerkiksi tuomaan tuorejuustoa, tuokin sulatejuustoa.
Grillisipsit on sama kuin juustonaksut, ym.
Tämä alkaa olla jo todella häiritsevää, kun joka ikinen kerta saa jotain muuta kuin on pyytänyt.
Eikö kuuntele/välitä vai ei ymmärrä ettei sitä sulatejuustoa voi käyttää samaan tarkoitukseen kuin tuorejuustoa.
Menee hermot!
Ja kaupassa käyn myös itse, mutta tämä tapahtuu jokaisella miehen kauppavuorolla.

Kommentit (468)

Vierailija
441/468 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ainakin vaihdamme renkaat yhdessä, joten homma sujuu puolta nopeammin. Mies ei ole koskaan valittanut minun osuudestani, ja olemme sentään tehneet tämän 2 x vuodessa sitten 1997.

Vierailija
442/468 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehiä saa haukkua.

Millainenkohan täällä poru syntyisi, jos otsikkona olisikin "Kun nainen vaihtaa renkaat"?

Ne ei ole renkaat, vaan pyörät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/468 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainenkohan täällä poru syntyisi, jos otsikkona olisikin "Kun nainen vaihtaa renkaat"?

Jos tarvitset autoosi uudet kesä-/talvirenkaat, anteeksi - kesä-/talvipyörät, niin asioitko pyöräliikkeessä vai rengasliikkeessä?

Vierailija
444/468 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tarvitset autoosi uudet kesä-/talvirenkaat, anteeksi - kesä-/talvipyörät, niin asioitko pyöräliikkeessä vai rengasliikkeessä?

Asioin rengasliikkeessä ja ostan uudet renkaat, mutta auton alle vaihdan pyörät.

Vierailija
445/468 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle en yleensä anna listaa kun menee, ihan kiva kun tuo mitä itse haluaa syödä. Jos mennään yhdessä kauppaan, mun pitää aina päättää mitä ostetaan. Ainoo paha, että se tuo mulle joka kerta suklaalevyn (vaikka olen enempi salmiakin ystävä - toki suklaa ei jää syömättä sekään) ja takapuoli roikkuu muutenkin. 

Vierailija
446/468 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

öyhöyh

Vierailija
447/468 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, teepä sellainen ketju. Minä tulen kertomaan, että se on helppo, kaksi kertaa vuodessa tapahtuva homma, jota autottomilla ei edes ole.

Vierailija
448/468 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt vain ovat vähän naisia yksinkertaisia vaikka kuinka kuvittelevat olevansa luomakunnan kruunu. Heillä ei ole kapasiteettia lateraaliseen ajatteluun.

Vierailija
449/468 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies tuo sitä mitä haluaa kaupasta. minä myöskin tuon mitä haluan. eikä ole mitään vaikeuksia ollut koskaan.

Vierailija
450/468 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät edes tiedä mitä eroa on renkailla ja pyörillä.

Vierailija
451/468 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät edes tiedä mitä eroa on renkailla ja pyörillä.

Pyörä keksittiin ennen renkaita, sillä renkaille ei ole käyttöä ilmaa pyörää.

Vierailija
452/468 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuo kaupasta kaiken mitä haluan.

Zinccis

Vierailija
453/468 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on tyhmiä. Miehet ei ossaa mittään. Miehiä pittää vihata.

Vierailija
454/468 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan googlaamaan kuinka autoon vaihdetaan pyörät - hyvin luulisi löytyvän ohjeita :D (oikein pätevä mies oli neuvomaan kuinka asiat ilmaistaan) - haluaisin olla kärpäsenä katossa kun Tämä Mies esimerkiksi tilaa autoonsa nastapyörien vaihdon talvelle. Ja ei tarvitse tulla pätemään, että vaihtaa itse. Kaikki sen osaa tehdä.

Vierailija
455/468 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vaan googlaamaan kuinka autoon vaihdetaan pyörät - hyvin luulisi löytyvän ohjeita :D (oikein pätevä mies oli neuvomaan kuinka asiat ilmaistaan) - haluaisin olla kärpäsenä katossa kun Tämä Mies esimerkiksi tilaa autoonsa nastapyörien vaihdon talvelle. Ja ei tarvitse tulla pätemään, että vaihtaa itse. Kaikki sen osaa tehdä.

Voin kertoa sen sinulle. Soitan rengasliikkeesseen ja kerron että pitäisi saada talvipyörät alle.

Vierailija
456/468 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan sä laittaa sellaisen aloituksen. Mä vastaisin vain, etten osaa vaihtaa, eikä meillä ole autoa. Ei mua itketä yhtään jos joku muukin nainen itsensä lisäksi kertoo, ettei osaa vaihtaa renkaita. 

Vierailija
457/468 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

**itseni lisäksi

Vierailija
458/468 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa sen sinulle. Soitan rengasliikkeesseen ja kerron että pitäisi saada talvipyörät alle.

Ai? Mä osaan vaihtaa itse.

Vierailija
459/468 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä mieslapsia sikiää?

Vierailija
460/468 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai? Mä osaan vaihtaa itse.

Osaan itsekin. Pinkka vaan kunnossa että ei tarvitse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi