Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käykö muille koskaan näin kun mies hoitaa kauppaostokset

Vierailija
11.06.2020 |

Pyydätte esimerkiksi tuomaan tuorejuustoa, tuokin sulatejuustoa.
Grillisipsit on sama kuin juustonaksut, ym.
Tämä alkaa olla jo todella häiritsevää, kun joka ikinen kerta saa jotain muuta kuin on pyytänyt.
Eikö kuuntele/välitä vai ei ymmärrä ettei sitä sulatejuustoa voi käyttää samaan tarkoitukseen kuin tuorejuustoa.
Menee hermot!
Ja kaupassa käyn myös itse, mutta tämä tapahtuu jokaisella miehen kauppavuorolla.

Kommentit (468)

Vierailija
281/468 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähettäkää nainen rautakauppaan kauppalistan kanssa, siitä vasta hauskaa seuraakin.

Nainen yleensä osaa pyytää täsmennystä, jos ei ole varma mitä joku tietty asia tarkoittaa. Joku satunnainen rautakauppareissu tai moottoriöljyn ostaminen (mitä tässä yhteydessä myös usein tarjotaan) ei helv. soikoon ole sama kuin päivittäiset ruokaostokset. Ihminen joka ei osaa ostaa sitä margariinia mitä itsekin syö päivittäin, on yksinkertaisesti vajaaälyinen.

Miten vaikeaa teille naisille on pyytää sitä vihreää oivariinia? tai vaasan ruispaloja? 

Miten vaikeaa miehen on ostaa sitä vihreää oivariinia jos listassa lukee pelkkä oivariini, ja mies syö joka vtun päivä sitä samaa vtun oivariinia? Mutta jos lukee pelkkä oivariini, mies ei tiedäkään mitä pitää ostaa ja tuo beceliä vaikkei ole ikinä sellaista käyttänyt.

Miksi olet miehesi kanssa? Vai onko sitä edes? Kuinka köyhä pitää olla, ettei käy itse kaupassa? 

Kerrohan nyt sitten saman tien, mitkä kaikki pariskunnan/perheen yhteisistä asioista kuuluu vain naisen hoidettaviksi? Ruokaostokset ja ruuanlaitto nyt ainakin, mutta mitä muuta?

Onko sinulla edes miestä? 

On. Kerrotko, mitä muita asioita kuin kaupassa käyminen minun pitäisi tehdä hänen puolestaan? Mitä miehen pitäisi vastavuoroisesti tehdä minun puolestani?

Vierailija
282/468 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähettäkää nainen rautakauppaan kauppalistan kanssa, siitä vasta hauskaa seuraakin.

Nainen yleensä osaa pyytää täsmennystä, jos ei ole varma mitä joku tietty asia tarkoittaa. Joku satunnainen rautakauppareissu tai moottoriöljyn ostaminen (mitä tässä yhteydessä myös usein tarjotaan) ei helv. soikoon ole sama kuin päivittäiset ruokaostokset. Ihminen joka ei osaa ostaa sitä margariinia mitä itsekin syö päivittäin, on yksinkertaisesti vajaaälyinen.

Miten vaikeaa teille naisille on pyytää sitä vihreää oivariinia? tai vaasan ruispaloja? 

Miten vaikeaa miehen on ostaa sitä vihreää oivariinia jos listassa lukee pelkkä oivariini, ja mies syö joka vtun päivä sitä samaa vtun oivariinia? Mutta jos lukee pelkkä oivariini, mies ei tiedäkään mitä pitää ostaa ja tuo beceliä vaikkei ole ikinä sellaista käyttänyt.

Miksi olet miehesi kanssa? Vai onko sitä edes? Kuinka köyhä pitää olla, ettei käy itse kaupassa? 

Kerrohan nyt sitten saman tien, mitkä kaikki pariskunnan/perheen yhteisistä asioista kuuluu vain naisen hoidettaviksi? Ruokaostokset ja ruuanlaitto nyt ainakin, mutta mitä muuta?

On. Kerrotko, mitä muita asioita kuin kaupassa käyminen minun pitäisi tehdä hänen puolestaan? Mitä miehen pitäisi vastavuoroisesti tehdä minun puolestani?

eli et voi kirjoittaa leivän sijasta miehellesi reissumies?

mikä siinä on vaikeaa? ja millä perusteella valitsit sen miehen ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/468 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää.

Vierailija
284/468 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos perheessä on syöty vuosikausia samaa margariinia ja samaa leipää, niin miksi vielä naisen pitää erikseen sanoa millaisia pitää ostaa?

eli ennemmin tuhlaatte perheenne rahaa vääriin ostoksiin, kuin ilmoitatte haluavanne vihreää oivariinia? 

miksi? 

Miksi mies ostaisi jotain muuta levitettä kuin sitä, mitä ollaan käytetty jo pitkään? Jos se on ollut loppu, niin mies osaa kertoa, että ei ollut, otin tätä tilalle. Etkö sinä muista teidän perheen vakiostoksia ja lemppareita?

millä perusteella valitsit miehesi? 

ihan oma syysi, jos olet idiootin kanssa yhdessä. sitä suuremmalla syyllä pyydät sitä vihreää oivariiniasi 

Nyt alkaa nuo sinun kommentit mennä yli hilseen. Mies tietää mitä pitää ostaa, jos kauppalapussa lukee margariini.

sinullakin on aikaa hakata miesvihaviestejä palstalle, mutta vihreän oivariinin pyytäminen kaupasta miehen rahoilla on liikaa kirjoittaa lapulle tai tekstariin ? 

Kyllä mies muistaa, mitä margariinia meillä leivälle laitetaan. Ei sitä tarvitse kirjoittaa erikseen joka kerta. Harvoin edes miehelle kauppalappua kirjoitan, yleensä vain silloin, kun on ostettava jotain erikoisempaa. Yleensä riittää, että sanon "ne perusjutut".

eli miehesi tuo oikeat tuotteet kaupasta? miksi siis räksytät palstalla? 

Vierailija
285/468 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos perheessä on syöty vuosikausia samaa margariinia ja samaa leipää, niin miksi vielä naisen pitää erikseen sanoa millaisia pitää ostaa?

eli ennemmin tuhlaatte perheenne rahaa vääriin ostoksiin, kuin ilmoitatte haluavanne vihreää oivariinia? 

miksi? 

Miksi mies ostaisi jotain muuta levitettä kuin sitä, mitä ollaan käytetty jo pitkään? Jos se on ollut loppu, niin mies osaa kertoa, että ei ollut, otin tätä tilalle. Etkö sinä muista teidän perheen vakiostoksia ja lemppareita?

millä perusteella valitsit miehesi? 

ihan oma syysi, jos olet idiootin kanssa yhdessä. sitä suuremmalla syyllä pyydät sitä vihreää oivariiniasi 

Nyt alkaa nuo sinun kommentit mennä yli hilseen. Mies tietää mitä pitää ostaa, jos kauppalapussa lukee margariini.

sinullakin on aikaa hakata miesvihaviestejä palstalle, mutta vihreän oivariinin pyytäminen kaupasta miehen rahoilla on liikaa kirjoittaa lapulle tai tekstariin ? 

Kyllä mies muistaa, mitä margariinia meillä leivälle laitetaan. Ei sitä tarvitse kirjoittaa erikseen joka kerta. Harvoin edes miehelle kauppalappua kirjoitan, yleensä vain silloin, kun on ostettava jotain erikoisempaa. Yleensä riittää, että sanon "ne perusjutut".

eli miehesi tuo oikeat tuotteet kaupasta? miksi siis räksytät palstalla? 

Miksi sinä räksytät palstalla, kun koko aihe ei koske sinua millään tavalla? Sinähän se väität jokaiselle kirjoittajalle, että tämän mies on tyhmä, kun ei osaa ostaa vakiotuotteita vaan vuodesta toiseen pitää kirjoittaa "vihreä oivariini" vaikka perheessä ei muuta margariinia käytetä.

Vierailija
286/468 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa sontaa ne naiset tekevät kauppareissuilla. Ostavat tavaraa, jota ei varmasti tarvita. Jääkaapissa on jogurttia 3 litraa niin on ihan pakko tuoda vielä litra lisää, koska eihän se miksikään mene. Sitten avataan se uusi purkki ja ne vanhimmat jäävät sinne homehtumaan ja kaadetaan jossain vaiheessa pois. Tai ostetaan tavaraa, jota voisi ehkä joskus tarvita (säilykkeitä), mutta ei varmasti koskaan käytetä. Karkkipusseja, suklaata, sipsejä ostetaan sylikaupalla ja avataan aina se juuri ostettu karkkipussi, koska just sitä haluttiin just sillä hetkellä. Ei voida syödä yhtä loppuun vaan kuukauden päästä kaapissa on 8 puoliksi syötyä karkkipussia ja 4 puoliksi syötyä suklaata.

En tiedä mitä äitisi syö ja mitä olet kotona nähnyt, mutta ennemmin hamstraan salaattiaineksia, kurkkua, lehtisalaattia, paprikaa, juustoista mozzarellaa ja edamia kuutioitavaksi, katkarapuja, sitruunaa, majoneesia, nakkeja yms. mistä tykkään ja kaiken kyllä syön. Nuo on minulle herkkuja.

Vierailija
287/468 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko, mitä muita asioita kuin kaupassa käyminen minun pitäisi tehdä hänen puolestaan? Mitä miehen pitäisi vastavuoroisesti tehdä minun puolestani?

Vierailija
288/468 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy niin, että mies tuo aina 80 % kauppalappuun merkityistä asioista.

Tästä usein kyllä vitsaillaan, mutta välillä hermoo, jos olen aikonut esim. tehdä pullaa ja "poisvalikoituneiden" tuotteiden joukossa on just vaikka hiiva ja kardemumma. 

Syyt on yleensä joko/tai siinä, että a) hän ei jaksa syynätä reissun lopuksi, että olikohan nyt kaikki ja b) on muutenkin vähän tämmöinen "80%-suoritus on ihan hyvä" -tyyppinen henkilö (sinänsä ihan hyvä ominaisuus tässä suhteessa, sillä itse olen ylisuorittaja ja kympin tyttö. Tasapainottaa kivasti). 

Vierailija
289/468 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naiset kostaa ottamalla ulkomaalaisen miehen...

Vierailija
290/468 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko, mitä muita asioita kuin kaupassa käyminen minun pitäisi tehdä hänen puolestaan? Mitä miehen pitäisi vastavuoroisesti tehdä minun puolestani?

jankan jankka, lässyn lässyn. oletko oikesti vammainen? 

Vierailija
291/468 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän tuli hauska ketju tuon vänkyttäjän ansioista :D kohta sillä raivotessa räjähtää pää, possauhdus varmaan kuuluu tänne asti.

Vierailija
292/468 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästähän tuli hauska ketju tuon vänkyttäjän ansioista :D kohta sillä raivotessa räjähtää pää, possauhdus varmaan kuuluu tänne asti.

Ainahan se raivoaa tuolla tavalla, jos joku kehtaa mainita otsikossa sanan MIES :D Miltä mahtaa tuntua olla noin vihainen koko ajan?

Vierailija
293/468 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla miehellä oikeat ostokset alkovat löytää tiensä kärryyn, kun muutaman kerran räjähdin täysin kun oli ostettu vähän mitä sattuu, muttei sitä mitä piti. Jos kirjoitan listan vakikaupan hyllyjärjestyksen mukaan, ei ole liian vaivalloista poimia tavaroita siinä järjestyksessä kuin ne listalla on. Ja mies ymmärtää hieman epämääräisemmänkin ilmauksen, esimerkiksi "sämpylät" tarkoittaa niitä tiettyjä sämpylöitä, tai sitten toisia jos parempia ei ole. Myös pelkkä "oivariini" ilman lisätäsmennyksiä on tullut ymmärretyksi.

Vierailija
294/468 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jankan jankka, lässyn lässyn. oletko oikesti vammainen? 

Vierailija
295/468 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"wäääääwääääää olen naislapsi joka ei käy itse kaupassa"

Vierailija
296/468 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy. Jos sillä on kovin suuri merkitys menen mieluiten itse kauppaan. Mies laittaa ruokaa itsekin ja on silloin usein ohjeissa paljon suurpiirteisempi kuin minä. Harvoin hän laittaa sellaista ruokaa jossa suurtakaan merkitys sillä onko juusto sulatejuustoa vai tuorejuustoa. Maku on tietysti vähän eri. Samalla tavalla puoliso käy mieluiten itse vaikkapa varaosakaupassa, en minä kuitenkaan osaisi tuoda sitä oikeaa varaosaa vaan vähän sinnepäin ellei sitten ole hyvin tarkat ohjeet mieluiten kuvan kanssa miltä se kyseinen asia näyttää.

Vierailija
297/468 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettekö te käy edes töissä? kun kaupassa käyntikin on teille vaikeaa? 

Vierailija
298/468 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pyysi tuomaan amarettoa ja minä sitten ostin pullon amarettoa. Oli tarkoittanut niitä italialaisia amaretti keksejä (asutaan Englannissa missä ruoka ja viinakset myydään samassa kaupassa).

Vierailija
299/468 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pyysi tuomaan amarettoa ja minä sitten ostin pullon amarettoa. Oli tarkoittanut niitä italialaisia amaretti keksejä (asutaan Englannissa missä ruoka ja viinakset myydään samassa kaupassa).

eli et osaa edes kuunnella miestäsi?

Vierailija
300/468 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella typerää länkyttää suuntaan ja toiseen tässä ketjussa, lisää hyvät tarinoita ja te muutamat länkyttäjät voitte suksia kuuseen.