Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytkö kirppareilla - et käy kirppareilla? Mitä ostat - mitä et osta?

Vierailija
07.07.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä niitä, jotka kauppaavat vanhoja rintsikoitaan yms.

Vierailija
2/6 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan hyväkuntoisia ja siistejä vaatteita (lapsille ja itsellenikin jos löytyy, miehille ei tahdo oikein olla). Mutta ehdottomasti vain ja ainoastaan siistejä! Myöskin astioita, leluja ym.

Huonokuntoista ja rihkamaa en osta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat vaatteet jotenkin ällöttää, vaikka periaatteessa kirppisajatus onkin kannatettava. Muutenkin olen osunut vain sellaisiin paikkoihin, jossa vaatteet on rumia ja tavarat enemmän tai vähemmän rähjäisiä.

Vierailija
4/6 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista etsin; lapsille vaatteita ja leluja, itselleni vaatteita, joskus miehelle, mutta jos ei mukana, hankala tietää sopiiko, kenkiä olen ostanut, alusvaatteita lapsille, mutta en aikuisille. Astioita olen löytänyt, yhden kodinkoneen, huonekaluja olen ostanut käytettynä, mutta tosin en kirpparilta.

Mitä en ostaisi, niin huonokuntoista kaatopaikkatavaraa tai ylihinnoiteltua tavaraa. Tavaraa, josta en pidä.

Vierailija
5/6 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnat hurjat ja usein käytety jo loppuun (roskiskamaa jo). Ja se haju....

Käytän Huuto. netiä. Saa helposti ostettua - ympäri kaupunkia ravaamatta - just sitä mitä tarvii ja kuvien ja tuotekuvausten perusteella saan haettua ja ostettua tarvitsemani. Ostan Huuto. netistä uusia tuotteita sekä siistejä vähän käytettyjä.

Vierailija
6/6 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kaikenlaista. Esim merkkivaatteita itselle, lapsille tai miehelle. Vaatteita/kankaita/pöytäliinoja tms mistä voisi kustomoida kuteita oman näköisiksi. Kummallista tai kivaa sisustusjuttua. Leluja, kirjoja, astioita, huonekaluja, kasveja, dvd, cd, lehtiä, koruja, pelejä ja ihan kaikenlaista mikä miellyttää :)

Kirpparit on ihan jees, tekee hyvii löytöi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi