Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ymmärtää naista?

Haaveitako_vain
09.06.2020 |

Tapailtiin tuossa yhden naisen kanssa jonkin aikaa. Pidimme päivittäin yhteyttä ja näimme ja yövyimme keskenään useita kertoja. Nainen yhtäkkiä sanoi ettei välttämättä halua enään tapailla.

Kysyin sitten miksi näin, hän ilmoitti että häntä pelottaa että taas käy kuin edellisten kanssa että hän on vain kakkosvaihtoehto. Sanoin sitten että selvä voimme olla pitämättä yhteyttä johon hän totesi surullisena ettei haluaisi tätä.

Parin päivän hiljaiselon jälkeen kysyin kuulumisia ja missä mennään. Hän vastasi että hän on kiinnostunut ja ihastunut, ei haluaisi työntää pois mutta ei uskalla päästää lähellekkään. Sitten juteltiin siinä muutama päivä ja edelleen kehui kuinka olen niin hyvä jne mutta pelkää.

Pitäisikö nyt vai jättää hänet pois ajatuksista vai mitä tehdä. Naisia väiillä vaikea ymmärtää. Oliko tämä että haluan tapailla muitakin ja katsotaan mitä tulee vai kiltisti sanottu että ei halua mitään

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisi varmaan tietää, että sinä välität hänestä vielä kun hän on vanha ja ryppyinen.

Vierailija
2/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän tuossa olet vaikeasti ymmärrettävä. Miksi sinä ehdotit, ettei tapailla? Ja miksi naisella on sellainen olo että on kakkosvaihtoehto, mitä sellaista olet tehnyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä yrittänyt kertoa että välitän hänestä ja kertonut syytkin selvästi minkä takia olen kiinnostunut hänestä. Hän kehuu usein ihanaksi tämän jälkeen jne.

En tiedä pitäisikö olla vain pitämättä yhteyttä ja katsoa laittaako hän mitään vai odottaako että näkisin vaivaa hänen eteensä

Vierailija
4/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän sinä itse et tiedä mitä haluat. Nainen tajuaa tämän. Jos sinä haluaisit juuri tämän naisen, sinä toimisit sen mukaisesti, etkä ehdottelisi yhteydenpidon lopettamista. 

Kai sinulle sitten on ihan sama etsiä joku toinen. Nainen on nainen on nainen. Kaikki pohjimmiltaan samaa, rasvaprosentti vähän vaihtelee. Eikös niin?

Vierailija
5/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan sanoin tuon että ehkä sitten ei pidetä yhteyttä kun hän vähän vihjasi että ei haluaisi enään nähdä tai hänestä ei tunnu hyvältä silloin kun emme nää.

Minä en ole tehnyt mitää että hänestä tuntuisi kakkosvaihtoehdolta mutta menneidensä takia pelkää että näin kävisi taas

Vierailija
6/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haluatko sinä ap sen naisen vai et?

Tämä on täysin epäselvää näiden sinun viestiesi jälkeen.

Vierailija
7/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä yrittänyt kertoa että välitän hänestä ja kertonut syytkin selvästi minkä takia olen kiinnostunut hänestä. Hän kehuu usein ihanaksi tämän jälkeen jne.

En tiedä pitäisikö olla vain pitämättä yhteyttä ja katsoa laittaako hän mitään vai odottaako että näkisin vaivaa hänen eteensä

Nainen haluaa kuulla yhä uudelleen, että ei ole kakkosvaihtoehto, vaan että haluat hänet ja vain hänet. Jos olet kiinnostunut hänestä, niin vakuuttelet sitä vaikka joka päivä. Ajan myötä hän oppii luottamaan sinuun, jos toimit luotettavasti etkä jätä epätietoisuuteen. Jos et pidä yhteyttä ja pelailet ja kokeilet häntä, niin sitten suhteenne loppuu. Oletko miettinyt miksi toimit tuolla tavalla, että haluat herättää epävarmuutta? Vaikea ymmärtää nyt sinua mitä tuolla haet, jos kerran haluat tapailua jatkaa.

Vierailija
8/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on huono itsetunto. Ei usko että kukaan voisi hänestä tykätä juuri sellaisena kuin on. Tiedän koska itellä sama.

Vierailija
9/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen heijastaa sinun epävarmuuttasi.

Vierailija
10/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa mindgameja. Tuota ne naiset tekee. Kaikki on hyvin ja pitää laittaa pelit pystyyn. Testaa miten reagoit.

Paskatestaa ja leikkii.

Vierailija
11/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen haluaa kuulla yhä uudelleen, että ei ole kakkosvaihtoehto, vaan että haluat hänet ja vain hänet. Jos olet kiinnostunut hänestä, niin vakuuttelet sitä vaikka joka päivä. Ajan myötä hän oppii luottamaan sinuun, jos toimit luotettavasti etkä jätä epätietoisuuteen. Jos et pidä yhteyttä ja pelailet ja kokeilet häntä, niin sitten suhteenne loppuu. Oletko miettinyt miksi toimit tuolla tavalla, että haluat herättää epävarmuutta? Vaikea ymmärtää nyt sinua mitä tuolla haet, jos kerran haluat tapailua jatkaa.

Koska hän on mies, ja miehet ovat oikukkaita ja vaikeaselkoisia. 

Vierailija
12/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen sai selvästi kovan kolauksen edellisessä suhteessa ja jos haluat olla hänen kanssaan, nyt tarvitaan jämäköitä otteita. Vakuutat että nainen on ykkösvaihtoehto ja tottakai haluat tapailla. Mutta sun täytyy nyt olla itse selvillä mitä haluat. Jos epäröit, lopettakaa tuohon.

Vierailija
13/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ymmärrä, että miehet ovat satuttaneet tätä naista syvältä ja nyt pelkää, että häntä satutetaan taas? No sinähän voit olla se ihana, joka näyttää että et jätä ja tuo nainen on sinulle ykkönen. Jos todella haluat naisen, niin se ehkä vaatii hieman kärsivällisyyttä, mutta palkitsee lopulta. Kaikki on nyt sinusta kiinni... otat vaan äläkä päästä irti. Sitä tuo nainen haluaa...varmuutta sinulta!

Vierailija
14/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi on enemmän kuin yksi vaihtoehto?Ei kukaan pidä itseään kakkosvaihtoehtona ellet ole esitellyt myös jotain muuta naista tässä kuviossa.

Vierailija
15/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaa mindgameja. Tuota ne naiset tekee. Kaikki on hyvin ja pitää laittaa pelit pystyyn. Testaa miten reagoit.

Paskatestaa ja leikkii.

Tätä reppanaa ei kannata kuunnella ollenkaan jos haluat olla joskus parisuhteessa. Taas pihalla kuin lumiukko siitä mitä oikeasti tapahtuu. Hokee vain papukaijan lailla jotain incelliturgiaa.

Vierailija
16/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen varma mutta muutaman vuoden aikoinaan kissa hiiri leikissä eläneenä en jaksaisi sitä uudestaan.

Välillä tulee vain niin selkeitä merkkejä että haluaa setviä omaa päätä mutta samalla manaa kuinka hyvä olisin hänelle. Itsekin menee sekaisin mikä on homman nimi vaikka itse tiedän haluavani jatkaa.

17/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmistamme yhtä asiaa: silloin kun olitte yötä yhdessä oliko myös seksiä? Olettaisimme, että oli mutta ihan varmuuden vuoksi.

Vierailija
18/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen varma mutta

Hyvä.

Nyt poista se mutta ja vakuuta hänet. Ei tekosyitä.

Vierailija
19/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainenhan sanoi sulle selvin sanoin mikä mättää. Jos on saanut pahasti siipeensä voi olla vaikea luottaa. Mun neuvo on että ota nyt vaikka puoli vuotta jolloin aina näiden epävarmuuksien iskiessä sinä olet varma. Sanot että haluat jatkaa ja että olet varma siitä eikä ole ketään toista. Jos puolen vuoden jälkeen naisesi ei pysty luottamaan, sano hänelle nätisti että sinulta loppuu keinot ja ehkä nainen tarvitsisi apua itsetuntonsa ja edellisen suhteen haavojen kanssa. Koska loputtomiin ei voi kumppaniakaan vaatia kannattelemaan suhdetta ja itsetuntoa.

Vierailija
20/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskatestaa ja leikkii.

Tätä reppanaa ei kannata kuunnella ollenkaan jos haluat olla joskus parisuhteessa. Taas pihalla kuin lumiukko siitä mitä oikeasti tapahtuu. Hokee vain papukaijan lailla jotain incelliturgiaa.

Jep ei kannata kuunnella sitä kenellä on munaa sanoa faktat faktoina. Se ei ole apn vika mitä joku on tehnyt aikaisemmin. Suosittelen apta nostamaan kytkintä jos tilanne ei normalisoidu pian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän