Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ymmärtää naista?

Haaveitako_vain
09.06.2020 |

Tapailtiin tuossa yhden naisen kanssa jonkin aikaa. Pidimme päivittäin yhteyttä ja näimme ja yövyimme keskenään useita kertoja. Nainen yhtäkkiä sanoi ettei välttämättä halua enään tapailla.

Kysyin sitten miksi näin, hän ilmoitti että häntä pelottaa että taas käy kuin edellisten kanssa että hän on vain kakkosvaihtoehto. Sanoin sitten että selvä voimme olla pitämättä yhteyttä johon hän totesi surullisena ettei haluaisi tätä.

Parin päivän hiljaiselon jälkeen kysyin kuulumisia ja missä mennään. Hän vastasi että hän on kiinnostunut ja ihastunut, ei haluaisi työntää pois mutta ei uskalla päästää lähellekkään. Sitten juteltiin siinä muutama päivä ja edelleen kehui kuinka olen niin hyvä jne mutta pelkää.

Pitäisikö nyt vai jättää hänet pois ajatuksista vai mitä tehdä. Naisia väiillä vaikea ymmärtää. Oliko tämä että haluan tapailla muitakin ja katsotaan mitä tulee vai kiltisti sanottu että ei halua mitään

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen heijastaa sinun epävarmuuttasi.

Miehen vika.

Vierailija
22/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen varma mutta muutaman vuoden aikoinaan kissa hiiri leikissä eläneenä en jaksaisi sitä uudestaan.

Välillä tulee vain niin selkeitä merkkejä että haluaa setviä omaa päätä mutta samalla manaa kuinka hyvä olisin hänelle. Itsekin menee sekaisin mikä on homman nimi vaikka itse tiedän haluavani jatkaa.

Siis onko sulla ollut vastaavaa ennenkin jonkun muun kanssa? Siinä tapauksessa teet jotain joka saa naisen epävarmaksi. Jos näin on, oletko kuunnellut naisen vinkkejä mitä se on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen varma mutta muutaman vuoden aikoinaan kissa hiiri leikissä eläneenä en jaksaisi sitä uudestaan.

Välillä tulee vain niin selkeitä merkkejä että haluaa setviä omaa päätä mutta samalla manaa kuinka hyvä olisin hänelle. Itsekin menee sekaisin mikä on homman nimi vaikka itse tiedän haluavani jatkaa.

Kerro hänelle, että sinussakin herää epävarmuutta, kun hän ehdottelee, ettei tapailla, koska sinullakin on kissa ja hiiri -leikkimistä takana. 

Olette molemmat epävarmoja satuttaako ja pelaileeko toinen, puhukaa siitä, niin pelot hälvenevät.

Vierailija
24/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen heijastaa sinun epävarmuuttasi.

Miehen vika.

Lopeta jo. Tämä on aikuisten keskustelu jossa oikeasti yritetään miettiä asiaa eikä vain suolleta sokeaa sukupuolivihaa

Vierailija
25/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kaipaa rohkaisua ja vakuuttelua siitä, että on Sinulle ainoa nainen, tärkeä ja rakas.  Minä kuten moni muukin nainen on joutunut tekemisiin sarjarakastujien ja pelimiesten kanssa. Nämä miehet ovat kiinnostuneita ja innokkaita, kunnes kyllästyvät ja vaihtavat toiseen. Yleensä juuri sillä hetkellä kun nainen on "voitettu ja valloitettu", silloin mies kyllästyy, alkaa pitää itsestäänselvyytenä, loitontuu ja lopulta lähtee. 

Jotkut miehet tekevät sitä ihan tahallaan, he ovat sydämettömiä. Osa taas ei itsekään oikein tiedä itä haluaa ja miksi se mielenkiinto häviää kun nainen on valloitettu. 

Jos haluat jatkaa suhdetta, ota asia puheeksi, ole määrätietoinen ja kerro tunteistasi rehellisesti ja tapaa useammin. 

Minä sain viimeksi epävarmuuskohtauksen kun mies, jota olin viikkoja tapaillut, muutti viestityyliään. Pois jäivät sydämet, ikävän ilmaisut, flirtti, viestejä kyllä tuli useitakin mutta ne olisi voinut lähettää vaikka äidille tai siskolle...  kiire, töitä, harrastuksia jne. Ei tapaamisehdotusta, ei mitään vihjausta ikävästä, ei rohkaisua, ei tunteita.  Ja parin viikon kuluttua miehellä olikin jo uusi, joten oikeassa olin kun epäilin.  Mutta ne kaksi viikkoa olivat kauheita, tunsin että roikuttaa varmuusvarana tms. 

Vierailija
26/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tarvitsee terapiaa, eikä miestä. Usko nyt ja häivy ja jätä haikailut. Ja jos kuitenkin päädyt hänen kanssaan suhteeseen, saat olla varma, että on mustasukkainen tukahduttaja.

Vierailija
27/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mulla ei ole muuta kokemusta naisista kuin näitä kissahiiri leikkejä. Ei sinussa ole välttämättä mitään vikaa.

Sua ollaan nostamassa täällä jo maalitaululle. Kehut naista tai teet miten vaan niin päin peetä menee aina.

Naapurin jäbä tekee jotain oikein kun siellä kaljotellaan joka ilta ja kuuluu kikatusta. Varmaan fiksut jutut.

Vierailija
28/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen tarvitsee terapiaa, eikä miestä. Usko nyt ja häivy ja jätä haikailut. Ja jos kuitenkin päädyt hänen kanssaan suhteeseen, saat olla varma, että on mustasukkainen tukahduttaja.

Tämä. Mua on yrittänyt eräs nainen käyttää muutaman vuoden ajan terapeuttina. Olen lopettanut sen paskan lopullisesti. Älä alennu tuollaiseen ap. Sekoitat vain omaa päätäsi.

Vierailija
29/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan nyt vaikka näin:

jos minä olisin palavasti, tuskallisesti, raastavasti rakastunut johonkin henkilöön. En saisi öisin unta, koska mietin häntä. Nousen aamuöisin tarkistamaan, onko häneltä viestiä. Olen varma, että tässä on elämäni rakkaus. Hän on kaikkea, mitä kumppanilta odotan. Hän on Se Fjucking Oikea!!!!!

Ja hän ei nyt olisi ihan varma, koska hänellä on aiemmin vähän huonoja kokemuksia.

Joten minäkö sanoisin, että no, okei, eipä sitten mitään. Kiitos, heippa?

------

... en tietenkään sanoisi! Menisin Hänen ovelleen gourmet-aterian, kalliin viinin ja mieskuoron kanssa, joka laulaisi Romanssin (Leif Wager).

"Sua vain yli kaiken mä rakastan"

Kirjoittaisin kirjeen vaaleanpunaiselle paperille ja lähettäisin sen etanapostissa Hänen kotiosoitteeseensa (toistuvasti, koska Posti hukkaisi sen matkalla), sanoisin kirjeessä, että en välitä kuinka nolona Hän minua pitää, koska nolo minä olenkin, mutta en halua ja tarvitse mitään muuta kuin Hänen rakkauttaan.

Jos pitää valita hengitysilman  ja Hänen välillä, valitsen Hänet. 

Kutsuisin sata vuotta onnellisesti naimisissa olleen vaarini mukaani Hänen luokseen, ja vaari saisi kertoa, miten edelleen liikuttuu, kun vaimo panee hänen lempikappaleensa soimaan gramofonista (tai mitä ikinä ne vanhukset käyttävätkin).

Toisin kukkia, suklaata, lausuisin runoja. Tekisin kaikki ne naurettavat ja häpeälliset kliseet. Hän saisi prkle soikoon tietää, että Hän on Se Oikea. 

Mutta ap "haluaa kyllä, mutta". 

Jepjep. Näin ymmärrät naista: nainen ei ole tyhmä. Hän näkee miten vähän välität.

Vierailija
30/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on trauma. Miehet kohdelleet huonsti.

Vierailija
31/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et miehenä ymmärrä, että nuoruuden naisseikkailut, joissa tuli kohdeltua toista vähän huonosti, unohtuvat ja mitätöityvät vain seikkailijalta itseltään.

Vierailija
32/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shakki ja pienoismallikerhon miehet vai baarien ja tinderien miehet? Huomaatko mihin ollaan pääsemässä?

You get the picture?

Vierailija
33/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan nyt vaikka näin:

jos minä olisin palavasti, tuskallisesti, raastavasti rakastunut johonkin henkilöön. En saisi öisin unta, koska mietin häntä. Nousen aamuöisin tarkistamaan, onko häneltä viestiä. Olen varma, että tässä on elämäni rakkaus. Hän on kaikkea, mitä kumppanilta odotan. Hän on Se Fjucking Oikea!!!!!

Ja hän ei nyt olisi ihan varma, koska hänellä on aiemmin vähän huonoja kokemuksia.

Joten minäkö sanoisin, että no, okei, eipä sitten mitään. Kiitos, heippa?

------

... en tietenkään sanoisi! Menisin Hänen ovelleen gourmet-aterian, kalliin viinin ja mieskuoron kanssa, joka laulaisi Romanssin (Leif Wager).

"Sua vain yli kaiken mä rakastan"

Kirjoittaisin kirjeen vaaleanpunaiselle paperille ja lähettäisin sen etanapostissa Hänen kotiosoitteeseensa (toistuvasti, koska Posti hukkaisi sen matkalla), sanoisin kirjeessä, että en välitä kuinka nolona Hän minua pitää, koska nolo minä olenkin, mutta en halua ja tarvitse mitään muuta kuin Hänen rakkauttaan.

Jos pitää valita hengitysilman  ja Hänen välillä, valitsen Hänet. 

Kutsuisin sata vuotta onnellisesti naimisissa olleen vaarini mukaani Hänen luokseen, ja vaari saisi kertoa, miten edelleen liikuttuu, kun vaimo panee hänen lempikappaleensa soimaan gramofonista (tai mitä ikinä ne vanhukset käyttävätkin).

Toisin kukkia, suklaata, lausuisin runoja. Tekisin kaikki ne naurettavat ja häpeälliset kliseet. Hän saisi prkle soikoon tietää, että Hän on Se Oikea. 

Mutta ap "haluaa kyllä, mutta". 

Jepjep. Näin ymmärrät naista: nainen ei ole tyhmä. Hän näkee miten vähän välität.

Tämä. Ap tarjoaa nihkeää kylmää vetelää kättä kun pitäisi puristaa lämpimästi ja näyttää naiselle että ihan sama.

Vierailija
34/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ihan ihastunut ja tuli iso pelko ja esto. Arvostin miestä ja arvostan edelleen.

Kerroin pelikoni ja kerroin ihastumiseni.

Sain olla semmoinen kuin olen. Mies oli rinnallani. Ei pelästynyt.

Jatkossa osoitti välittämistä ja tukea. On ollut iso turva.

Se pelko ja muuri mureni minulta, kun toinen ei pelästynyt. Oli ja on.

Arvosti sitä, että olin suora ja rehellinen.

Ihan kaikille ei tuommoisia edes kerro.

Olet sieluna selvästi naisen lähellä.

Ole utelias. Aika näyttää.

Vierailija
35/38 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shakki ja pienoismallikerhon miehet vai baarien ja tinderien miehet? Huomaatko mihin ollaan pääsemässä?

You get the picture?

Ei jaksais näitä infantiileja horinoita päivästä toiseen. Olen täältä omin silmin lukenut kuinka "pienoismallikerhon mies" neuvoo toista vastaavaa yrittämään mahdollisimman rumilta seksiä ja sitten dumppaamaan nämä kuin rukkaset, saadakseen itsevarmuutta kauniimpia varten. Miten tämä sopii yhteen sun siistien lokeroiden kanssa?

Vierailija
36/38 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nus.sisin sitä vielä kerran ja sitten ghoustaisin. En ala terapeutiksi mt-väelle pil.lun vuoksi.

Vierailija
37/38 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse nus.sisin sitä vielä kerran ja sitten ghoustaisin. En ala terapeutiksi mt-väelle pil.lun vuoksi.

Kas, pienoismallikerhon mies ilmoittautuikin....

Vierailija
38/38 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kirjoitat, ettet ymmärrä naisia? Siis et ymmärrä ihmisiä. Jos olisit homo, niin kirjoittaisitko, että en ymmärrä miehiä? Miten sukupuoli liittyy käytökseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä