Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: Millainen nainen saa sukat pyörimään jaloissasi?

Vierailija
09.06.2020 |

Kuvaile! Luonne ja ulkonäkö.

Positiivisia asioita välillä :)

Kommentit (143)

Vierailija
61/143 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikka, kookkaat kiinteät kannut, pinkki inniepimppi, pitkät hiukset, muodokas ja kiinteä peräsin, kauniit kasvot, antavainen ja kiltti luonne, sellainen uhriutuva on mukava, sitä on helppo ohjailla haluamaansa suuntaan, antaa seksiä aina pyydettäessä ja ymmärtää paikkansa kotitöiden tekijänä, käy työssä ja tienaa omat rahansa, ei nalkuta herralle eli minulle.

Todellakin! Mieluummin viiva kuin rypäleiset velhonhihat. 

Onhan se miehelläkin esteettisempi jos on ympärileikattu ja terveen värinen peni s, mutta loppujenlopuksi ulkonäköseikkoja, joilla ei ole väliä.

Totta.

Naisissa minua ainakin viehettää kyllä enemmän kunnon häpyhuulet ;)

Vierailija
62/143 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietinmie kirjoitti:

Vaimoni. Aiemmin hän laiha, nyt indeksin mukaan lievästi ylipainoinen. No, minä en katso indeksejä, vaan naistani. Vihreät ihanat silmät, hiekanvaalea luonnonraitainen tukka ja ihanat ryhdikkäät tissit, olivat sitten olleet a- tai c-kuppia, erikokoisuuskaan ei haittaa. Ja maailman ihanin peppu, iso, pysty ja lihaksikas. Melko lihaksikas ylävartalo ja käsivarret, jotka näyttävät mahtavalta topissa. Tuhma katse...

Entä se luonne?

Vai näkevätkö miehet jopa vaimossaankin vain ulkoisen olemuksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/143 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikka, kookkaat kiinteät kannut, pinkki inniepimppi, pitkät hiukset, muodokas ja kiinteä peräsin, kauniit kasvot, antavainen ja kiltti luonne, sellainen uhriutuva on mukava, sitä on helppo ohjailla haluamaansa suuntaan, antaa seksiä aina pyydettäessä ja ymmärtää paikkansa kotitöiden tekijänä, käy työssä ja tienaa omat rahansa, ei nalkuta herralle eli minulle.

Rypäleiset?!

Rypäle hänellä on terskansa päässä.

Vierailija
64/143 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaääninen röhönaurava röökimuija!

Vierailija
65/143 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöyrä lapsinaisvartalo aikuisnännein.

M55

Vierailija
66/143 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rypäleiset?!

Rypäle hänellä on terskansa päässä.

Tahi perseessä.

Vierailija
67/143 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle: Pekan ja Pätkän Justiina.

Vierailija
68/143 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pettynyt näihin kuvailuihin. Miehet haluavat helppoja eli halpoja naisia. Missä taso? Tässä keskustelussa olisi saanut sanoa mitä vain. Missä kuvailut kuten tohtorisnainen, huippumallin näköinen, lahjakas siinä ja siinä asiassa ym?

Naiset eivät arvosta miehiä, jotka haluavat ja kulkevat helppojen naisten kanssa. Naisestaan mies tunnetaan.

Minä en ole pettynyt, miesten naismaku on niin yksinkertainen asia, että tein jo vuosia sitten jokamiehen ihanneprofiilin erääseen nettideittipalveluun, feikkiprofiilin kylläkin.

Mies etsii mieluummin söpöä kuin kaunista naista, mieluummin pieni- kuin isokokoista, mieluummin vaikka vähän ylipainoista kuin liian laihaa. Nätit kasvot on plussaa, mutta kaikkein tärkeintä on, että on hyvät rinnat ja peppu. Hyvät tarkoittaa tässä, että rinnat ja peppu on pyöreät ja naiselliset, ei välttämättä treenattuja. Hyvä luonne ilman muuta, onhan se kiva kun eukko ei valita kun lähdetään taas kavereiden kanssa radalle. Nainen saa olla vaikka tyhmä kuin ladonovi, kunhan on hyväluontoinen ja tykkää tehdä kotiaskareita.

Eli sellaista suhteellisen tavallisen näköistä mutta söpöä kotiapulaista etsitään ilmaiseksi. Näille riittää miehiä.

Mitä tuo ihanne sitten miehistä kertoo – no, älykkäät naiset ymmärtävät elää yksin.

Vierailija
69/143 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeat silmät 😍

Vierailija
70/143 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rypäleiset?!

Kondylooma :/

Vierailija
71/143 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmunit farkkutakissa!

Vierailija
72/143 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkkä nainen on se mistä haaveilen.. Vaan vastaan tulee vaan rääväsuisia rämäpäitä.

Voi kun löytäisinkin miehen, joka arvostaisi herkkyyttäni. Tuntuu että rääväsuiset ystävät vain pariutuvat.

Vierailija
73/143 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nöyrä lapsinaisvartalo aikuisnännein.

M55

Ei kukaan 55v ukko puhu tuollaista jonnekieltä.

Vierailija
74/143 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö herkkä nainen kavahda miehiä? Minä ainakin. Herkän on parempi elellä hissukseen hiirulaisena omassa kolossaan eikä joutua kohtaamaan peitsi tanassa esiin rynnistäviä miehiä.

Vierailija
75/143 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruskeat silmät 😍

Riitttääkö perssilmä?

Vierailija
76/143 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniset silmät, vaaleat pitkät hiukset. Oikeasti päivettynyt iho, eikä mitään feikkirusketusta. Urheilullinen, terveet elämäntavat, mukava, järkevä ja huumorintajuinen.

Vierailija
77/143 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkaltainen nainen jonka harrastus on kiertää ja pyörittää epäkäytännöllisesti sukkia toisen jaloissa. Tuollaisen mielipuolen kanssa en kyllä seurustelisi enkä olisi edes lähemmässä kontaktissa. Tästä voisin joustaa vain siinä tapauksessa, että naisella olisi argumentteja tervejärkisyytensä puolesta ja tuo sukkatouhu olisi vain viaton vaihe aikuisten leikissä. Silti ainakin ensimmäisen viikon vakoilisin ihastustani salaa peilin kautta samalla kun katsoisimme hänen lempileffaansa enkä pysyisi juonesta kärryillä. Jos hänen katseensa minua kohti olisi lempeän ymmärtäväinen hänen privaattimarkkina-arvonsa kasvaisi terttu-marjasti.

Vierailija
78/143 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
79/143 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Erittäin seksuaalinen (tykkää naida paljon)

- Kaunis

- Hoikka, urheilullinen/atleettinen, tai siro

- Pitkätukkainen

- Pukeutuu naisellisesti korostaen parhaita puoliaan

- Fiksu ja helppo rento olemus ja persoonallisuus (ei nalkuttava/haastava luonne)

Tiedän, Suomessa ollessa kuvailin aikamoisen yksisarvisen tässä. Tindereissä naiset kirjoittaakin profiilissaan "Jos kaipaat haastettta niin tässä olisi", no ei, en kaipaa haastetta naisessa. Päinvastoin. Helppoutta ennemminkin. Minkähän takia naiset ei ymmärrä, että vaikka he itse tykkäävät vaikeista "vaikeasti tavoiteltavista" miehistä, niin se ei kuitenkaan tarkoita sitä että miehet olisi samanlaisia.

Nyt tuntien jälkeen kun tulin takaisin, niin tämä kommentti oli poistettu.

Miksi? Vaikka oli saanut enemmistön yläpeukkuja... Totuus sattuu näköjään.

Vierailija
80/143 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot tissit ja pimppi nätisti sheivatulla karvakolmiolla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi