Mies: Millainen nainen saa sukat pyörimään jaloissasi?
Kuvaile! Luonne ja ulkonäkö.
Positiivisia asioita välillä :)
Kommentit (143)
Sellainen kunnon kälättäjä ja tyhmä. Pistää äijän kuriin ja kyykyttää. Sellaisia naisia on monella👍Eli niistä miehet tykkää,
Sellainen jolla on tiukat nahkahousut.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen kunnon kälättäjä ja tyhmä. Pistää äijän kuriin ja kyykyttää. Sellaisia naisia on monella👍Eli niistä miehet tykkää,
Naisuli tuli taas pätemään. Hän on jäänyt miehettömäksi koska on niin fiksu ja hyväluontoinen. Kaikki miehet haluaa vain pinnallisia ja tyhmiä kälättäjänaisia.
Olen pettynyt näihin kuvailuihin. Miehet haluavat helppoja eli halpoja naisia. Missä taso? Tässä keskustelussa olisi saanut sanoa mitä vain. Missä kuvailut kuten tohtorisnainen, huippumallin näköinen, lahjakas siinä ja siinä asiassa ym?
Naiset eivät arvosta miehiä, jotka haluavat ja kulkevat helppojen naisten kanssa. Naisestaan mies tunnetaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen pettynyt näihin kuvailuihin. Miehet haluavat helppoja eli halpoja naisia. Missä taso? Tässä keskustelussa olisi saanut sanoa mitä vain. Missä kuvailut kuten tohtorisnainen, huippumallin näköinen, lahjakas siinä ja siinä asiassa ym?
Naiset eivät arvosta miehiä, jotka haluavat ja kulkevat helppojen naisten kanssa. Naisestaan mies tunnetaan.
Miksi pitäisi kiinnostaa vaikeat naiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia arvostavat laadukkaat miehet. Asia, josta sinä et tiedä mitään.
Oma vaimo saa sukat pyörimään jaloissa ja minä teen samaa hänelle. Sr kumpi pyykkää niin noukkii ne sitten koneeseen...
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei ole älykkäitä miehiä. Siksi älykkyys ei nouse esiin. Nainen on tosiaan miehensä peili. Älykkäällä miehellä on aina älykäs nainen.
-sosiaalinen
-itsevarma
-ei mikään kynnysmatto
-ilmaisee omia mielipiteitään, eikä ole tyhjäpää
-nauttii seksistä
Sitten ne vähemmän tärkeät:
-siniset silmät
-vähän sellaista "naapurin tyttömäisyyttä"
Tunnenkin yhden tällaisen naisen, sääli vaan kun on varattu *huokaus*
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä mitä ongelmaa siinä on, että joku haluaa helpon kumppanin. Enkä varsinkaan siinä, miksi pitää lähteä tuollaiseen helppo/halpa-asetteluun.
Minä haluan helpon miehen (ja minulla myös on sellainen). En todellakaan kaipaa parisuhteeltani turhia haasteita, niitä elämä on täynnä muutenkin. Pidän mutkattomasta ja vaivattomasta yhteiselosta. Myös mieheni sanoo usein, että kanssani on helppo olla. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että joku toinen näkisi minut helppona tai kaikkien naisten olisi helppo olla mieheni kanssa.
Perse pystyssä aina kun mies pyytää.
Käsistään kätevä, joka ei pelkää tarttua suurinpiirtein nilkan tienoilta itsevarmoin ottein ja niin edespäin.
Naisellinen sekä ulkoisesti että luonteeltaan. Pukeutuu enimmäkseen mekkoon tai hameeseen, ei meikkaa liikaa eikä treenaa - terve naisellinen pyöreys on kaunista. Normaaliälyinen ja hyvin käyttäytyvä, mutta tuhma kahden kesken. Tekee mielellään kotitöitä pakottamatta. Antaa miehen olla mies.
Jos tuo otsikko otetaan ihan kirjaimellisesti niin tään Hopeaketun jaloissa on saanut sukat pyörimään eräs nainen.
Jos häntä luonnehtisi niin ehkäpä optimisti kuvaisi häntä parhaiten. Hän nimittäin kuvitteli että tällä Hopeaketulla on hirvittävän suuri ja pohjusti sille harhalle kuvitelmansa sekä toimintansa.
No, eihän tällä Hopeaketulla ole hirvittävän suuri vaan ihan normaali, siis jalan koko. Hän kutoi villasukat minulle ja ne oli numeroltaan vähintään 50. Sukat siis todellakin pyörivät jaloissa :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei ole älykkäitä miehiä. Siksi älykkyys ei nouse esiin. Nainen on tosiaan miehensä peili. Älykkäällä miehellä on aina älykäs nainen.
Ei näköjään tosiaan ole älykkäitä miehiä, kun näitä kommentteja lukee.
Rento, huumorintajuinen ja terveen itseluottamuksen omaava joka tietää mistä tykkää sekä mitä haluaa elämältä. Suht oman ikäinen, sopusuhtainen, viehettävä ja hymyilevä, meiltä löytyisi yhteisiä kiinnostuksia, mutta myös omat juttummekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olla vaikea, kun pienellä yrityksellä voi olla mahdoton?
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman. Jostain syystä monet miehet haluavat kunnon päällepäsmärin naisekseen ja sitten valittavat kun akka on niin hankala.
Hillitty olemus. Ei kiroile. On ystävällinen kaikille. Siinä tuleva vaimoni