Mies: Millainen nainen saa sukat pyörimään jaloissasi?
Kuvaile! Luonne ja ulkonäkö.
Positiivisia asioita välillä :)
Kommentit (143)
Iloinen ja avoin. Aloitteellinen, tulee rohkeasti juttusille.
Mutkaton, ei ylianalysoi kaikkea.
Elämässä muutakin kuin kännykkä ja some ja selfiet.
Liikunnallisuus on plussaa, siis sellainen että tykkää liikkua, lähtee mielellään reippaalle pyörälenkille tai sulkista pelaamaan tai vaikka tanssimaan. Saa olla vaikka vähän ylipainoakin, kunhan olemus on reipas ja näkyy että illalla tekee muutakin kuin lojuu sohvalla. Itsekeskeiset salibimbot taas ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä tatuointijuttu on? Miksi juuri naisella ei saa olla tatuointeja, vaikka miehillä itsellään on usein? 🤔
8 suomalaisnaista esittelee rintojen alapuolelle otetut trenditatuointinsa: ”Halusin korostaa hyviä puoliani” https://www.is.fi/mystyle/art-2000006535567.html
Tää on välitön turn off. Kunnon w@t merkki nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä tatuointijuttu on? Miksi juuri naisella ei saa olla tatuointeja, vaikka miehillä itsellään on usein? 🤔
8 suomalaisnaista esittelee rintojen alapuolelle otetut trenditatuointinsa: ”Halusin korostaa hyviä puoliani” https://www.is.fi/mystyle/art-2000006535567.html
Tää on välitön turn off. Kunnon w@t merkki nykyään.
Näille nauretaan ja poistatellaan laserilla muutaman vuoden päästä samalla tavalla kuin alaselkä tribaaleja. Tää on se uus alaselkä tribaali.
Ulkonäöltä omaan silmääni nätti, jostain syystä olen ollut enemmän tummien kuin blondien perään mutta nämä eivät ole mitään isoja kysymyksiä. Normaalipainoinen mieluiten, 10 kilon ylipaino vielä menee jos kokonaisuus on muuten hyvä.
Luonteeltaan rento, lempeä, iloinen ja huumoria saa olla isollakin kädellä. Antaa minun olla oma itseni eikä yritä muuttaa minua. Ei kuitenkaan anna kävellä itsensä yli, vaan jos käyttäydyn kuin urpo niin laittaa minut seinää vasten. Ottaa vastuun omasta käyttäytymisestään ja osaa pyytää tarvittaessa anteeksi. Jos joskus sanon ääneen että joku asia pännii,(en aina osaa pitää sisälläni asioita jotka kiehuttavat) ei ahdistu siitä, vaan pikemminkin suhtautuu siihen tyyliin "voi meidän ärripurria". Silloin en pysty olemaan kauaa mökömököpuussa, vaan alkaa taas hymyilyttää ja ehkä nolottaakin.
Jos ei ole omia lapsia niin ainakin pitää lapsista, minulla on poika joka on tietysti tärkeä.
Älykäs pitää olla, ei ole aihetta josta ei voisi keskustella tai näkökulmaa jota ei voisi pohtia. Älykäs ihminen kykenee myös muuttamaan mielipidettään, jos saa uutta tietoa joka kumoaa vanhan käsityksen.
Kaikki ongelmat voidaan puhua läpi kuin aikuiset. Ilot ja surut käydään yhdessä läpi ja tuetaan toisiamme.
Tykkää fyysisestä kosketuksesta, vaikka ihan ohimennen sipaisten. Nauttii seksistä, se on aikuisten leikkiä ja siinäkin osataan puhua tarvittaessa.
Jos rakkauden kielet ovat käsitteenä tuttu, minulle ne ovat kosketus ja kauniit sanat. Niitä kun nainen osaa käytellä niin olen ihan myyty.
Hametta käyttävät neidot viehättävät 🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Hoikka ja pienirintainen muusikko, tanssija tai näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit harvoin tekee naisesta kauniimpaa kuin ilman tatuointeja olisi 👍 Nykyään tatskat on mainstreamia niin tatuoimaton erottuu edukseen 🙂
Vähä pukeinen. Eihän tässä kysytty minkälaisen naisen kanssa halutaan seurustella.
Niin, se luonne. Luotettava ja rehellinen. Kokeilunhaluinen, etenkin sängyssä, sopivasti spontaani, joka keksii aina jotain hassua. Ja iloinen. Temperamentti ei haittaa, jos vastapainona on maa läheisyys. Järkevä ja älykäs.
Huumorintajuinen. Ja ulkonäöstä: isot rinnat. Ne on vaan minuun eniten vaikuttanut.
Olen nainen mutta empiiristen havaintojeni mukaan miehet sekoavat, kun naisella on
- korkokengät
- kotelomekko
- nahkahousut
- nahkasaappaat
- kirkkaanpunaista huulipunaa
...tai kun nainen hymyilee avoimesti ja nauraa heidän jutuilleen. :)
Vierailija kirjoitti:
Hyvin helppo.
Sofia.
Katso nyt sen IG-päivitystä jossa se on bikineissä. Joka.Miehen.Unelma.
Tämä on naisen kirjoittama. Ei miehet edes tiedä, kuka "Sofia" on.
Somehirmu. 1000 ystävää, 1000 peppukuvaa, 1000 matkakuvaa jota kehua kauniiksi. Ai että, sellaisen naisen seurassa viihtyy jolle luuri on kuin lapsi. Ja onkin, eihän itsenäinen vahva nainen niitä halua. Kun vielä ilmasto.
Nainen joka rakastaa matkailua, viiniä, koiria ja niistä kuvien ottamista :D
Sanna marin tyyppinen itse-varma tempperamenttinen älykäs nainen joka sängyssä tiikeri aloitteen tekijä.
Kysymys on aivan väärin aseteltu. Pitäisi kysyä millaisten niiden sukkien pitäisi olla että niillä olisi edellytyksiä pyöriä jaloissa. Toissijainen kysymys on se millainen nainen ne sukat saisi pyörimään. Hyvä kysymys on myös se millaista voimaa sen naisen tulisi käyttää sukkien saamiseksi pyörimisliikkeeseen,
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen mutta empiiristen havaintojeni mukaan miehet sekoavat, kun naisella on
- korkokengät
- kotelomekko
- nahkahousut
- nahkasaappaat
- kirkkaanpunaista huulipunaa...tai kun nainen hymyilee avoimesti ja nauraa heidän jutuilleen. :)
Unohdit hihittelyn. Aivan olennainen elementti.
Vierailija kirjoitti:
Sanna marin tyyppinen itse-varma tempperamenttinen älykäs nainen joka sängyssä tiikeri aloitteen tekijä.
Ihan by the way kyselen, onko sulla kokemusta Sannasta intiimisti kun tuollain kommentoit? Vai uniako olet nähnyt?
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka ymmärtää idiolektiani, ataraksisuuttani, sitä milloin sorrun sarkasmiin verbaalisatiirin sijaan. Hän ymmärtäusi ihan oikeasti minua. Haluaisin, että en joutuisi päntiönään olemaan mentorin roolissa ja nainen oppilaana. Vaikka tasa-arvo yleisenä aiheena on toraisa konseptualisoitu sosiaalinen rakenne, toivoisin sen toteutuvan välillämme. Olen introspektioinut, että vuorovaikutussuhteissa olen luontaisesti dominoivampi, mutta kognitiolta ja henkisiltä ominaisuuksiltamme olisimme tasapainossa. Hänen kognitiivinen kyvykkyytensä hajaantuminen on lähinnä bagatelli, mutta arvostan ja kunnioitan älykkyyden hyponyymeistä kaikkein eniten emotionaalista älykkyyttä. Fenotyypiltään mahdollisimman feminiininen nainen miellyttää eniten, mutta e.m. ovat pivotaalisen priorisoituja. Niistä en tingi, mutta joviaalisuuteen on toki mahdollisuus. Kategorinen ajattelu on ehdottomasti aivan ehdoton miinustekijä. Siis todella ehdoton nounou. M21.
Tämä kuulostaa tosi karmivalta. Osaako joku analysoida onko narsku?