Mies: Millainen nainen saa sukat pyörimään jaloissasi?
Kuvaile! Luonne ja ulkonäkö.
Positiivisia asioita välillä :)
Kommentit (143)
Saanko vastata vaikka olenkin naisista pitävä nainen?
Tykkään fiksuista, rennoista ja ystävällisistä naisista, jotka ovat ulkonäöltään naisellisia. Itse en pidä sellaisesta lookista, että lesbous paistaa kilometrin päähän.
Liikunnallinen ja musikaalinen. Olisi samat harrastukset.
Asian vierestä, mutta inhoan sanontaa "saada sukat pyörimään jaloissa". Syntyvä mielikuva on todella typerä.
Herkkä nainen on se mistä haaveilen.. Vaan vastaan tulee vaan rääväsuisia rämäpäitä.
Nainen joka osaa keskustella ja tietää asioista paljon. Tempparinaiset ei kiinnosta.
Hoikka, kookkaat kiinteät kannut, pinkki inniepimppi, pitkät hiukset, muodokas ja kiinteä peräsin, kauniit kasvot, antavainen ja kiltti luonne, sellainen uhriutuva on mukava, sitä on helppo ohjailla haluamaansa suuntaan, antaa seksiä aina pyydettäessä ja ymmärtää paikkansa kotitöiden tekijänä, käy työssä ja tienaa omat rahansa, ei nalkuta herralle eli minulle.
Vierailija kirjoitti:
Hillitty olemus. Ei kiroile. On ystävällinen kaikille. Siinä tuleva vaimoni
Olen just tälläinen. Ystävällisyys kaikille tekee sitä, että olen usein olkapäänä ihmisille, kun heillä on murheita. Muutenkin ihmiset uskaltavat avautua syvimmästäkin asioista. No, toisaalta kun on tälläinen vahvuus, niin olen osannut valita työni sen mukaisesti, jossa autan ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
-sosiaalinen
-itsevarma
-ei mikään kynnysmatto
-ilmaisee omia mielipiteitään, eikä ole tyhjäpää
-nauttii seksistäSitten ne vähemmän tärkeät:
-siniset silmät
-vähän sellaista "naapurin tyttömäisyyttä"Tunnenkin yhden tällaisen naisen, sääli vaan kun on varattu *huokaus*
Mistä sä tiedät, että hän nauttii seksistä ;)
Vierailija kirjoitti:
Hoikka, kookkaat kiinteät kannut, pinkki inniepimppi, pitkät hiukset, muodokas ja kiinteä peräsin, kauniit kasvot, antavainen ja kiltti luonne, sellainen uhriutuva on mukava, sitä on helppo ohjailla haluamaansa suuntaan, antaa seksiä aina pyydettäessä ja ymmärtää paikkansa kotitöiden tekijänä, käy työssä ja tienaa omat rahansa, ei nalkuta herralle eli minulle.
Haittaako, jos muut kohdat osuu, mutta p**ppi on rusehtava tursake?
Vierailija kirjoitti:
ulilautajonnekin löysi linjoille
Vierailija kirjoitti:
Todellakin! Mieluummin viiva kuin rypäleiset velhonhihat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaako, jos muut kohdat osuu, mutta p**ppi on rusehtava tursake?
Haittaa mutta ainahan voi touhuta pimeässä.
Vierailija kirjoitti:
Olen pettynyt näihin kuvailuihin. Miehet haluavat helppoja eli halpoja naisia. Missä taso? Tässä keskustelussa olisi saanut sanoa mitä vain. Missä kuvailut kuten tohtorisnainen, huippumallin näköinen, lahjakas siinä ja siinä asiassa ym?
Naiset eivät arvosta miehiä, jotka haluavat ja kulkevat helppojen naisten kanssa. Naisestaan mies tunnetaan.
Miten voit pettyä kun tiedät palstan miehet? Yllätyin että joku edes kysyy tällaista tällä palstalla. Miehistä saa täällä ihan väärän käsityksen kun vain se kuuluisa alin 10% on vastaamassa kaikkien puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rypäleiset?!
Miksi naisettomat teinijonnet tulevat pilaamaan ihan asiallisen keskustelun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-sosiaalinen
-itsevarma
-ei mikään kynnysmatto
-siniset silmät
-vähän sellaista "naapurin tyttömäisyyttä"Tunnenkin yhden tällaisen naisen, sääli vaan kun on varattu *huokaus*
Se on vain oletus ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se miehelläkin esteettisempi jos on ympärileikattu ja terveen värinen peni s, mutta loppujenlopuksi ulkonäköseikkoja, joilla ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-sosiaalinen
-itsevarma
-ei mikään kynnysmatto
-siniset silmät
Haistoin sen hänestä tänään.
Nainen, joka ymmärtää idiolektiani, ataraksisuuttani, sitä milloin sorrun sarkasmiin verbaalisatiirin sijaan. Hän ymmärtäusi ihan oikeasti minua. Haluaisin, että en joutuisi päntiönään olemaan mentorin roolissa ja nainen oppilaana. Vaikka tasa-arvo yleisenä aiheena on toraisa konseptualisoitu sosiaalinen rakenne, toivoisin sen toteutuvan välillämme. Olen introspektioinut, että vuorovaikutussuhteissa olen luontaisesti dominoivampi, mutta kognitiolta ja henkisiltä ominaisuuksiltamme olisimme tasapainossa. Hänen kognitiivinen kyvykkyytensä hajaantuminen on lähinnä bagatelli, mutta arvostan ja kunnioitan älykkyyden hyponyymeistä kaikkein eniten emotionaalista älykkyyttä. Fenotyypiltään mahdollisimman feminiininen nainen miellyttää eniten, mutta e.m. ovat pivotaalisen priorisoituja. Niistä en tingi, mutta joviaalisuuteen on toki mahdollisuus. Kategorinen ajattelu on ehdottomasti aivan ehdoton miinustekijä. Siis todella ehdoton nounou. M21.
Sellainen nainen, jolla ei ole sukkia ollenkaan, joka on luonteeltaan vilkas, ymmärtää ja kertoo itsekin mauttomia vitsejä.